از ۵ سلبریتی معروف دنیا که به قهوه اعتیاد دارند تا حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز دلونگی

از ۵ سلبریتی معروف دنیا که به قهوه اعتیاد دارند تا حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز دلونگی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم مانند جکی چان یکی از عاشقان واقعی قهوه هستید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با افراد مشهور دنیا که به نوشیدنی های بر پایه قهوه علاقه زیادی دارند آشنا می شوید…

این روز ها انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه محبوبیت فوق العاده بالایی در سراسر جهان و به ویژه در ایران دارند. به طوری که میتوان گفت رفته رفته نوشیدن اسپرسو، لانگو، آمریکانو، لاته، کاپوچینو و دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه جایگزینی برای چای می شوند.

از 5 سلبریتی معروف دنیا که به قهوه اعتیاد دارند تا حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز دلونگی

اگر شما هم یکی از عاشقان و طرفداران این نوشیدنی خوش طعم و عطر هستید، حتما شما نیز مانند هیو جکمن، دیوید لینچ، جکی چان وبسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا نمی توانید بدون قهوه زندگی کنید!

در ادامه با سلبریتی هایی که مانند شما عاشق قهوه هستند آشنا می شوید…

۱. آریانا گرانده

آریانا گرانده خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است که به دلیل موسیقی محبوب، صدای خاص سبک زندگی خود شهرت دارد.

در یکی از مصاحبات آریانا گرانده در TIME از او سوالاتی در مورد قهوه پرسیدند. جالب است که یکی از این سوالات این بود که آیا او در زمان خرید قهوه استارباکس همیشه نوشیدنی خود را در اندازه grande (اشاره به فامیل او) سفارش میدهید؟

آریانا پاسخ داد : “با توجه به حس و حال روز و قهوه ای که نیاز دارم سفارش می دهم و گاهی اندازه venti سفارش دهم”. همچنین اشاره کرد که او وگان است و عاشق لاته سویاست.

از 5 سلبریتی معروف دنیا که به قهوه اعتیاد دارند تا حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز دلونگی

۲.هیو جکمن

هیو جکمن، بازیگری که همه ما آن را با نقش لوگان در سری فیلم های محبوب X Men می شناسیم یک عاشق واقعی قهوه است. جالب است بدانید او از علاقه بی پایانش نسبت به قهوه به خوبی استفاده کرده است و بنیاد قهوه Laughing Man  را راه اندازی کرده است.

هیو در مصاحبات خود اشاره کرده است که فرهنگ کافه ها برای استرالیایی ها بسیار مهم است. همچنین گفت که : ما دوست داریم سخت کار کنیم، اما ما اوقات فراغت خود را جدی می گیریم”.

۳. جکی چان

جکی چان یکی از برجسته ترین و محبوب ترین بازیگران در سراسر جهان است که به دلیل مهارت های رزمی، بازیگری و بدلکاری حرفه ای شهرتی و محبوبیتی تکرار نشدنی دارد.

جکی چان معتقد بود که قهوه مانند موسیقی و فیلم ها، محدودیت و مرزی نمی شناسد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۶ جکی چان یک زنجیره کافی شاپ در آسیا تاسیس کرد و در یکی از مصاحبه ها به شوخی گفت : “وقتی یکی از فیلم های من را میبینید به اسم جکی چان فکر میکنید؛ امیدوارم وقتی قهوه میخورید هم به اسم جکی چان فکر کنید”.

۴. دیوید لینچ

دیوید لینچ فیلم که در سال ۲۰۰۳ در یک نظرسنجی که از منتقدان فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردین انجام گرفت، به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زندهٔ دنیا برگزیده شد، یکی از عاشقان وفادار به قهوه است. اوعلاقه خود به قهوه را در سریال Twin Peaks که به خاطر ارجاعات فراوان به قهوه معروف بود نیز، به خوبی نشان داد و آن را پنهان نکرد.

به علاوه این او حتی در وبلاگ هافینگتون پست، یک پست وبلاگ کامل درباره عشقش به قهوه نوشته است.

۵. سلینا گومز

حتما تا به حال اسم سلینا گومز،خواننده و بازیگر معروف آمریکایی را شنیده اید.

وقتی که در مصاحبات از او درباره قهوه پرسیدند، سلینا علاقه ویژه خود نسبت به قهوه را در یک جمله کاملا ساده و مفهومی نمایش داد.

عبارتی که او گفت این بود “Coffee. COFFEE. -me, everyday” که به معنای : “قهوه، من، هر روز” است و نشان می دهد سلینا علاقه زیادی به قهوه دارد.

از 5 سلبریتی معروف دنیا که به قهوه اعتیاد دارند تا حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز دلونگی

حضور برد پیت در تبلیغ قهوه ساز

قهوه، این نوشیدنی خوش طعم و عطر که خواص فراوانی نیز دارد، به روش ها و با ابزار های متفاوت تهیه می شود که یکی از پر استفاده ترین آن ها دستگاه های اسپرسو ساز هستند. دستگاه های اسپرسوساز انواع و اقصام متفاوتی دارند و در سراسر جهان در ابعاد مختلف برای کافی شاپ ها، محل کار، منازل و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در میان برند های متفاوت اسپرسوساز، برند هایی با اعتبار و سابقه ای درخشان حضور دارند که دستگاه های اسپرسو ساز خود را با کیفیت و متریالی بی نظیر روانه بازار می کنند. یکی از پر طرفدار ترین برند ها که سابقه درخشانی در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز در سراسر جهان دارد، برند ایتالیایی دلونگی است.

حضور برد پیت بازیگر خوش آوازه آمریکایی، برنده دو گلدن گلو، دو جایزه اسکار و افتخارات بی شمار دیگر در تبلیغ اسپرسوساز دلونگی مهر تاییدی بر شهرت و محبوبیت این برند خوش سابقه است که کیفیت و عملکرد دستگاه های اسپرسوساز دلونگی را در دل مخاطبین تضمین میکند.

سلبریتی های دیگر

به علاوه این ها سلبریتی های دیگری مانند استیسی لاندن، دیوید لترمن، شای میچل و افراد مشهور دیگری هم از عاشقان دو آتشه قهوه هستند و همواره علاقه و حس خود را نسبت به قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه در سراسر جهان به نمایش گذاشته اند.

بسیاری از سلبریتی ها دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز شخصی خود را در منزل دارند و با استفاده از دانه قهوه و یا کپسول قهوه به سادگی قهوه خود را در خانه تهیه میکنند و بسیاری دیگر با استفاده از خدمات متفاوت برند ها و کافی شاپ های زنجیره ای مشهور مانند استارباکس قهوه خود را تهیه می کنند.

بدون نظر

ورود