این سلبریتی های هالیوودی راز جوانی و سلامتی خود را فاش کردند

این سلبریتی های هالیوودی راز جوانی و سلامتی خود را فاش کردند

یکی از حقایق همه شمول زندگی این است که همه ی ما پیر می شویم. اما معنی اش آن نیست که حتماً سلامتی یا حس سرزندگی خود را از دست خواهیم داد. در حقیقت، بسیاری از افراد در سنین بالا کارها یا عادت هایی را در پیش می گیرند که به آن ها کمک می کند که با وجود بالا رفتن سن شان، حال خوبی داشته باشند و قدرت خود را حفظ کنند. سلبریتی ها هم برای حفظ جوانی و سلامت خود دست به کارهای مختلفی می زنند و بعضی از آن ها راز خود را فاش کرده اند.

ریچارد گی‌یر

ریچارد گی‌یر ۷۳ ساله هنوز احساس سلامتی و سرزندگی می کند، آن هم تنها با یک کار ساده: مدیتیشن. او هر روز به مدت یک ساعت مدیتیشن می کند و می گوید این کار به او کمک می کند هر زمان که احساس خوبی نداشت به آدم بهتری تبدیل شود. او در اینباره گفته: «اگر یک ساعت مدیتیشن کنید، امکان ندارد حال تان عوض نشود. همان چیزی است که دنبالش هستید.»

به علاوه، او توجهی به سن خود یا اینکه در هفتاد و چند سالگی «باید» چگونه رفتار کند، ندارد. او که چند سال قبل با زنی ۳۳ سال کوچک تر از خود ازدواج کرد و از او صاحب فرزند نیز شده است، در اینباره گفته: «داشتن بچه ی کوچک هم کمک می کند.» به گفته ی گی‌یر، پسرانش به او کمک می کنند هم در دلش و هم در بدنش احساس جوانی کند.

جین سیمور

جین سیمور با اینکه ۷۱ سال دارد، اما با ورزش و تغذیه ی مناسب سلامت خود را حفظ می کند. او پیلاتس و وزنه برداری آهسته انجام می دهد و یک رژیم غذایی ساده شامل مقادیر زیادی سبزیجات دارد که خودش آن ها را پرورش می دهد.

پل راد

راز جوانی پل راد ۵۲ ساله از قرار معلوم حس شوخ طبعی قدرتمند او است. او گفته: «از درون ۸۰ سالم است.»

او که گویی از دهه ی ۹۰ میلادی تاکنون تغییری نکرده، وقتی از او درباره ی راز جوانی اش سؤال شد، باز هم جواب مستقیمی نداشت. در حالی که به قفسه سینه ی خود اشاره می کرد، گفت: «رازش اینجا است، تاریکی مطلق.» او در ادامه گفت: «و کمی هم مرطوب کننده.»

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون ۵۳ ساله روز خود را با انجام مدیتیشین، بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه و با استفاده از مانترا (واژه‌ ها و آواهایی که با آهنگ خاصی به دفعات تکرار می ‌شود) شروع می کند. علاوه بر این، هر روز با یک مربی شخصی ورزش می کند، هم ورزش های سنگین تری مثل اسپینیگ و هم ورزش های سبک تری مثل یوگا. آنیستون معتقد است جوانی و سلامت از درون نشأت می گیرد.

الن دیجنرس

الن دیجنرس ۶۴ ساله یک ترفند ساده برای حفظ سلامتی خود و جوانی پوستش دارد. او در اینباره گفته: «هیچ چیز به اندازه ی یک لبخند شما را جوان و شاد نشان نمی دهد. اگر به نوزادها دقت کنید، می بینید که آن ها همیشه لبخند می زنند و می خندند و پوست بی عیب و نقصی دارند.»

سلما هایک

راز سلما هایک شاید برای بعضی ها ساده به نظر برسد: او هرگز با آرایش نمی خوابد. او در اینباره گفته: «تا به حال بدون شستن صورتم نخوابیده ام. هیچ وقت در کل زندگی ام پیش نیامده.»

فرقی نمی کند خسته باشد یا بیمار، حتی اگر لباس ها یا کفش هایش را درنیاورد، همیشه صورتش را می شوید. داشتن یک پوست سالم اهمیت زیادی برای هایک دارد و به او حس جوانی و شادی می بخشد.

منبع: brightside
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • . شهریور ۶, ۱۴۰۲

    امیدوارم به مسائل شرعی و دین اسلام در این سایت بیشتر توجه بشه