فیبی والر بریج احتمالاً «ایندیانا جونز» بعدی سینما خواهد بود

فیبی والر بریج احتمالاً «ایندیانا جونز» بعدی سینما خواهد بود

فیبی والر بریج، ستاره ی سریال محبوب «فلیبگ» (Fleabag) ممکن است جایگزین هریسون فورد و ایندیانا جونز بعدی سینما شود.

این بازیگر و نویسنده ی انگلیسی در پنجمین قسمت از مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» که قرار است تابستان سال آینده روی پرده ی سینماها رود، در نقش هلنا، دخترخوانده ی ماجراجوی جونز ظاهر خواهد شد.

حالا اما منابعی در هالیوود می گویند سازندگان قسمت پنجم این فرانشایز چند پایان بندی مختلف برای این فیلم ضبط کرده اند و ممکن است والر بریج ۳۷ ساله این نقش را از فورد ۸۰ ساله بگیرد. در یکی از این پایان بندی ها، شخصیت جونز بعد از بخشیدن شلاق و کلاه رنگ و رو رفته ی معروفش به هلنا، از دنیا می رود.

ضبط این فیلم که نام آن هنوز اعلام نشده است، ژوئن سال گذشته ی میلادی در انگلیس آغاز شد.

بعد از آسیب دیدگی دست راست فورد هنگام تمرین یک صحنه ی مبارزه، فیلمبرداری کار برای مدتی متوقف شد.

هریسون فورد نقش این باستان شناس معروف را در ۴ فیلم بازی کرده است: ابتدا « مهاجمان صندوق گمشده / Raiders Of The Lost Ark » در سال ۱۹۸۱ ، و بعد از آن، « معبد مرگ / Temple Of Doom » ، « آخرین جنگ صلیبی / The Last Crusade » و آخرین فیلم، « قلمرو جمجمه بلورین / Kingdom Of The Crystal Skull » در سال ۲۰۰۸. این فیلم ها در مجموع نزدیک به یک میلیارد دلار در گیشه فروش داشته اند.

در ماه سپتامبر، فرانک مارشال، تهیه کننده ی قسمت پنجم فرانشایز «ایندیانا جونز» تأیید کرد والر بریج نقش قابل توجهی در این فیلم خواهد داشت و در صفحه ی مجازی خود عکسی منتشر کرد که والر بریج و فورد را در کنار یکدیگر نشان می داد. او در توضیح این عکس نوشت: «ایندی و دخترخوانده اش هلنا.»

منبعی از استودیوی فیلمسازی دیزنی که مالک این فرانشایز است به رسانه ها گفته: «چند پایان بندی مختلف ضبط شده که برای تماشاچیان آزمایشی به نمایش در آمده. در یکی از آن ها، ایندی از دنیا می رود اما قبل از آن، شلاق خود را به شخصیتی که فیبی نقش آن را بازی می کند، می دهد.»

فورد در یکی از مراسم های تبلیغ و معرفی فیلم با اشاره به والر بریج گفت: «با افتخار می گویم که این فیلم فوق العاده است و یکی از دلایل این امر او است. فیلم های ایندیانا جونز درباره ی نه تنها رمز و راز و ماجراجویی، بله درباره قلب آدم ها هم هستند.»

«و من بسیار خوشحالم که ما یک داستان انسانی واقعی برای روایت داریم، و همینطور فیلمی که شما را شگفت زده خواهد کرد.»

سازندگان قسمت پنجم «ایندیانا جونز» چیزی از جزئیات فیلم بروز نداده اند اما توبی جونز، آنتونیو باندراس و جان ریس-دیویس (که در ۳ فیلم از ۴ فیلم قبلی، نقش صلاح، دوست صمیمی ایندی را ایفا کرده است)، همگی در فیلم جدید حضور دارند.

منبعی که نسخه ی اولیه ی فیلم را دیده به رسانه ها گفته: «هر چه دلتان بخواهد در این فیلم هست: نازی ها، مبارزه روی سقف قطار در حال حرکت، صحنه ی تعقیب و گریز از میان جمعیت و استفاده ی ایندی از شلاقش برای مبارزه با آدم بدهایی که به اسلحه مجهزند. فیلم برای تماشاچیان آزمایشی به نمایش درآمده. هیچکس نمی داند از کدام یک از پایان بندی های ضبط شده استفاده خواهد شد.»

فورد خود نیز تأیید کرده این آخرین حضور او در نقش ایندیانا جونز خواهد بود. او در اینباره گفته: «درست است. من دیگر به خاطر شما سقوط نخواهم کرد.»

پیش تر تصور می شد این نقش به شایا لباف خواهد رسید که در قسمت چهارم فرانشایز «ایندیانا جونز» نقش پسر گمشده ی او، مات ویلیامز را ایفا کرده بود.

با توجه به تصمیم تهیه کنندگان برای حذف این شخصیت از داستان، تصور می شود شایا لباف در فیلم پنجم حضور نداشته باشد.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود