۸ سلبریتی هالیوودی که با عشق سابق دوست خود وارد رابطه عاشقانه شدند

۸ سلبریتی هالیوودی که با عشق سابق دوست خود وارد رابطه عاشقانه شدند

مثلث های عشقی موضوع بسیاری از فیلم های عاشقانه و درام هستند و عمدتاً برگرفته از تجربیات واقعی هستند. تحقیقات می گوید احتمال قرارگیری در چنین موقعیتی برای همه ی ما وجود دارد. و ستاره های محبوب هالیوود هم از این قاعده مستثنی نیستند.

سلنا گومز و تیلور سوئیفت

سلنا گومز یکی از نزدیک ترین دوستان تیلور سوئیفت است. با این حال، این دوستی قدیمی تنها وجه مشترک این دو ستاره ی موسیقی نیست. آن ها هر دو بر حسب اتفاق با تیلور لاتنر، ستاره ی فیلم های «گرگ و میش» (Twilight) وارد رابطه عاشقانه شدند. هر دوی آن ها مدتی در سال ۲۰۰۹ با لاتنر در رابطه عاشقانه بودند.

کامرون دیاز و کیت هادسون

وقتی کامرون دیاز به رابطه عاشقانه ی ۴ ساله ی خود با جاستین تیمبرلیک پایان داد، اندکی بعد تیمبرلیک و کیت هادسون با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. بعد از آن هم دیاز با شریک عاطفی سابق هادسون، بازیکن فوتبالی به نام الکس دیاز وارد رابطه عاشقانه شد. با این حال، دیاز و هادسون هنوز هم دوستان خوب یکدیگر هستند.

کیفر ساترلند و جیسون پاتریک

فیلم «عروس فراری» (The Runaway Bride) جولیا رابرتس شاید بر اساس ماجرای عشقی پیچیده ی او با کیفر ساترلند و دوستش صمیمی اش جیسون پاتریک باشد. رابرتس قرار بود در سال ۱۹۹۱ در مراسمی مجلل با ساترلند ازدواج کند. با این حال، این ازدواج سر نگرفت چرا که اینطور که گفته می شود در همان روزی که قرار بود به عقد هم درآیند، رابرتس با پاتریک فرار کرد. رابطه عاشقانه ی رابرتس و پاتریک هم یک سال بعد به پایان رسید.

جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

دوستی چند دهه ای جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. آن ها بعد از همبازی شدن در سریال محبوب «دوستان» (Friends) به دوستانی جدایی ناپذیر بدل شدند. آنیستون پیش از ازدواج برد پیت، مدتی با آدام دوریتز، خواننده ی آمریکایی در رابطه عاشقانه بود. اما آنیستون تنها بازیگر سریال «دوستان» نبود که دوریتز با او وارد رابطه عاشقانه شد. این خواننده بعدها رابطه عاشقانه ی کوتاهی هم با کاکس داشت.

کندال جنر و هیلی بالدوین

هیلی بالدوین پیش از ازدواج با جاستین بیبر، از طرفداران او بود و ابتدا دوست نزدیکش کندال جنر رابطه عاشقانه ی کوتاهی با بیبر داشت. با این حال، از زمانی که بالدوین و بیبر با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند، جنر همواره حامی دوست خود بوده است. او در عروسی این زوج مشهور شرکت کرد و مهمانی مجردی بالدوین را هم خودش برگزار کرد (مهمانی ای که توسط دوستان عروس، شب قبل از مراسم ازدواجش برگزار می شود).

جاستین بیبر و شان مندز

جاستین بیبر و شان مندز سال ها است که دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند. اما پیش از ازدواج بیبر با هیلی بالدوین، مندز مدتی با او در رابطه عاشقانه بود.

این موضوع اما خللی در دوستی بیبر و مندز ایجاد نکرده و آن ها حتی در سال ۲۰۲۰ آهنگی را به صورت مشترک اجرا کردند.

تام کروز و جیمی فاکس

دوستی تام کروز و جیمی فاکس از فیلم مشترک شان «وثیقه» (Collateral) آغاز شد. آن زمان کروز هنوز همسر کیتی هولمز بود. با این حال، بعد از به پایان رسیدن زندگی مشترک ۶ ساله ی این زوج، فاکس با هولمز وارد رابطه عاشقانه شد، رابطه ای که ۶ سال به طول انجامید.

کیتی پری و تیلور سوئیفت

کیتی پری و تیلور سوئیفت هر دو رابطه عاشقانه ی پرفراز و نشیبی با جان میر، خواننده ی آمریکایی داشتند. ابتدا در سال ۲۰۰۹، سوئیفت با میر وارد رابطه عاشقانه شد و ۴ سال بعد، همه چیز میان آن ها به پایان رسید. پری و میر هم یک سالی با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند و حتی باهم آهنگ مشترکی اجرا کردند.

دوستی پری و سوئیفت اما به قوت خود باقی بوده است و پری به تازگی در یکی از موزیک ویدئوهای سوئیفت حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

زوج های مشهوری که بعد از جدایی دوست صمیمی یکدیگر شدند

سلبریتی هایی که با همسر شریک زندگی قبلی خود دوست هستند

زوج های بازیگری که بعد از جدایی هم مجبور به ادامه همکاری بودند

منبع: brightside
بدون نظر

ورود