۶ زن مشهور هالیوود که مخالف سرسخت عمل های زیبایی هستند

۶ زن مشهور هالیوود که مخالف سرسخت عمل های زیبایی هستند

ما در دوره ای زندگی می کنیم که ایده آل های زیبایی و اهمیت جوان ماندن و جوان به نظر رسیدن دائماً به ما یادآوری می شود. فرقی هم نمی کند آدم مشهوری باشیم یا نه؛ همه ی ما به نوعی تحت تأثیر توجه بیش از اندازه ی جامعه به مسأله ی ظاهر قرار داریم. اما برخی زنان مشهور مصمم اند تا هرگز تسلیم فشارهای موجود برای تغییر ظاهر خود نشوند. آن ها حتی از شهرت خود و تریبونی که در اختیار دارند برای صحبت درباره ی پیری طبیعی و افتخار به ویژگی های متمایزشان به جای انجام عمل های زیبایی استفاده می کنند.

اِما تامپسون

این بازیگر ۶۳ ساله اذعان کرده هنوز از زنان انتظار می رود به شکل خاصی باشند. او در اینباره گفته: «هیچ تغییری در مورد خواسته های وحشتناکی که در رابطه با زنان وجود دارد به وجود نیامده، هم در دنیای واقعی و هم در عرصه ی بازیگری.»

با این حال، تامپسون خود کاملاً مخالف عمل های زیبایی است. او در اینباره گفته: «چرا باید این کار را با خودتان کنید؟ اصلاً درک نمی کنم.» او که ۲ جایزه ی اسکار در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، همچنین گفته به نظر او «تغییر دادن خود برای جلوگیری از پیری که امری طبیعی است، نوعی روان پریشی جمعی است». او گفته: «واقعاً فکر می کنم که کار خیلی عجیبی است.»

کیت وینسلت

این بازیگر ۴۷ ساله فاش کرده انجام عمل زیبایی خلاف اصول اخلاقی ای است که پدر و مادرش او را با آن ها بزرگ کردند و همینطور چیزی که او آن را «زیبایی طبیعی» می داند. وینسلت تأکید کرده: «هرگز تسلیم نمی شوم.» به علاوه، او توضیح داده: «من یک بازیگر هستم. دلم نمی خواهد حالت چهره ام را فریز کنم.»

مریل استریپ

این بازیگر ۷۳ ساله درباره ی هم سن و سالان خود که عمل زیبایی انجام داده اند، گفته: «وقتی این را در آدم هایی که با آن ها آشنا می شوم می بینم، انگار ارتباطم با آن ها قطع می شود.» او همچنین گفته انجام عمل زیبایی برای یک بازیگر «مثل زدن نقاب به صورت است، که اصلاً چیز خوبی نیست.»

استریپ همچنین معتقد است پیری یک موهبت که باید با آغوش باز از آن استقبال کرد. او درباره ی هالیوودی های زیادی که دست به عمل زیبایی زده اند، گفته: «اصلاً درک نمی کنم. شما باید پیر شدن تان را بپذیرید.»

کریستن استوارت

این بازیگر ۳۲ ساله پای موضع مخالف خود نسبت به ایجاد هر تغییری در ظاهرش با انجام عمل زیبایی، سفت و سخت ایستاده است. او تأکید داشته: «نه، هرگز. هرگز. از فکر انجام هر کاری بسیار به هم می ریزم.»

استوارت اذعان کرده: «شاید خیلی مغرورانه باشد، ولی دلم نمی خواهد هیچ تغییری در خودم بدهم.» او همچنین گفته: «من فکر می کنم زن هایی که این کار را می کنند دارند عقل شان را از دست می دهند. این خود خرابکاری است.»

جودی فاستر

این بازیگر که از سن بسیار کم در کار سینما بوده، همواره مخالف عمل زیبایی بوده است. و اینطور که به نظر می رسد بالا رفتن سن تغییری در نظر او ایجاد نکرده است. وقتی از او پرسیده شد که آیا حتی به این هم فکر نکرده که برای چین و چروک های صورتش کاری کند، در پاسخ گفت: «اهل این چیزها نیستم.» او همچنین گفت: «مخالفتی با این کار برای بقیه ندارم.»

فاستر همچنین درباره ی بینی متفاوتش گفته: «ترجیح می دهم دیگران بگویند “وای آن زن چه دماغی دارد”، تا اینکه بگویند “وای آن زن چقدر دماغش را بد عمل کرده.”»

درو بریمور

این بازیگر ۴۷ ساله گرچه دهه ها در کانون توجه قرار داشته، اما همواره در برابر میل به انجام عمل زیبایی مقاومت کرده است. او در اینباره گفته: «من ۲ تا دختر دارم و ما در صنعتی رشد کردیم که در آن سر کشیدن اکسیر جوانی را کار پسندیده ای می دانند. ولی من هرگز زیر بار نرفتم.» او همچنین گفته: «ما پیر می شویم، همه چیز رو به زوال می رود و این بخشی از زندگی است.»

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • genius آذر ۸, ۱۴۰۱

    حالا تو ایـــران من پسر میشناسم دماغش رو ۳بار تراشیده شده اندازه نوک چنگال!!!
    پسری که عمل بینی میکنه چیه؟؟؟آباریکلا همونی که همه میدونن≧^◡^≦