کفش تق تقی زنانه را کجا بپوشیم؟

کفش تق تقی زنانه را کجا بپوشیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کفش تق تقی زنانه عامیانه‌ترین نام برای کفش‌های پاشنه بلند است که اکثر کودکان آنرا به کار می‌برند. یکی از رویاهای ماندگار دختر بچه‌ها پوشیدن این کفش‌هاست که تا ابد مورد علاقه و توجهشان است. اما پوشیدن این کفش‌ها مناسب چه مکان‌ها و موقعیت‌هایی است؟ در این مطلب تلاش کردیم به این سؤال جواب دهیم. پس تا انتها با ما باشید.

کفش تق تقی زنانه را کجا بپوشیم؟

۳ موقعیت ایده آل برای پوشیدن کفش تق تقی زنانه یا همان کفش پاشنه بلند

هیچ چیز خجالت آورتر از این نیست که وارد یک محیط جمعی شوید و متوجه شوید که برای آن مناسبت لباس مناسبی نپوشیده‌اید. اکثر رویدادها یک کد لباس از پیش تعیین شده دارند، اما شما ممکن است ندانید که چگونه و تا چه اندازه استایلتان بر قضاوت و نظر دیگران نسبت به شما تأثیر دارد.

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند بیش از حد لباس پوشیده باشند تا کم لباس باشند، اما همیشه بهترین ایده این است که به سمت یک مسیر با کلاس و شیک متمایل شوید تا مطمئن باشید به مشکل نمی‌خورید. اگر کفش‌های پاشنه‌دار و یا متنوعی دارید، انتخاب بهترین مدل، برای آن موقعیت می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما می‌خواهیم در این انتخاب به شما کمک کنیم. به خواندن ادامه دهید تا درباره ۳ موقعیت ایده آل برای پوشیدن کفش پاشنه بلند مورد بیشتر بدانید:

جشن‌های تولد

جشن‌های تولد بیشترین آزادی را در انتخاب کفش پاشنه بلن به شما می‌دهد. اگر قرار است مهمانی در یک خانواده برگزار شود، باید سبکی را انتخاب کنید که در هر دو محیط داخلی و خارجی (فضای باز و بسته) عملکرد خوبی داشته باشد، به راحتی بتوان با آن از پله‌ها بالا و پایین رفت و در انواع مختلف کفپوش ها راحت باشد و لیز نخورد. از کفش‌های تق تقی زنانه و پاشنه‌دار گرفته تا صندل، می‌تواند گزینه مناسبی برای این مراسم باشد.

هنگام انتخاب لباس و کفش زنانه پاشنه بلند، محدوده سنی مهمانی را نیز در نظر بگیرید.

همیشه زمان و مکانی برای محافظه‌کاری یا عصبانیت وجود دارد، بنابراین حتماً در مورد لیست مهمانان و آنچه که برای رویداد مناسب است فکر کنید. و اگر قرار است ساعت‌ها روی پای خود بمانید و یا در اطراف قدم بزنید، احتمالاً ایده خوبی است که به جای کفش پاشنه بلند، یک کفش پاشنه کوتاه یا متوسط ​​را انتخاب کنید. برای حفظ راحتی برای مدت زمان طولانی، آن‌ها باید محکم باشند، اما نه خیلی سفت که کف پای شما را اذیت کنند.

کفش تق تقی زنانه را کجا بپوشیم؟

مصاحبه‌های شغلی

خرید کفش‌های پاشنه بلند تجاری با خرید کفش‌های پاشنه دار مجلسی کاملاً متفاوت است. سبک‌ها، رنگ‌ها، ارتفاع و متریال‌ باید کاملاً متفاوت باشند، زیرا یکی برای محیط‌های کاری حرفه‌ای و دیگری برای یک شب سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز مناسب است. هنگامی که به دنبال کفشی برای مصاحبه‌های شغلی یا حضور روزانه در محل کار هستید، بهتر است رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید که به خوبی با لباس‌های تجاری شما ست شوند. کفش چرم زنانه گزینه مناسبی است.

در این محیط کفش‌های پاشنه تق تقی بین ۳ تا ۵ سانت ترجیح داده می‌شود. اگر پاشنه بلندتر از این باشد می‌تواند برای زمان مصاحبه و مکان رسمی، غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی باشد. کفش‌های مناسب کار شامل پاشنه‌های بلوکی، پاشنه‌های روز، کفش‌های راحتی پاشنه دار و صندل‌های پاشنه‌دار هستند. شما می‌توانید با اطمینان وارد یک مصاحبه شغلی یا محیط اداری شوید و بدانید که با هر یک از این گزینه‌ها کفش کاملاً مناسب پوشیده‌اید!

عروسی

عروسی‌ها در تمام طول سال برگزار می‌شوند و بسته به آنچه که عروس و داماد ترجیح می‌دهند، مکان متفاوتی دارد. هنگامی که به عروسی دعوت می‌شوید، مهم است که به مکان، زمان و تاریخ توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید لباس مناسب را بر اساس آن تهیه کنید. شما نمی‌خواهید در یک عروسی جنگلی در فضای باز با لباس کوتاه و کفش‌های رکابی حاضر شوید؛ جواب شما به این سؤال این قطعاً یک “نه” بزرگ است.

مراسم عروسی زمان فوق‌العاده‌ای برای انتخاب‌ مد روز و افزودن برخی نکات مینیمالیستی به استایل‌تان است. بهتر است کفش‌های پاشنه‌دار معمولی و رنگ‌های خنثی بپوشید تا توجه را از عروس ربوده باشید. اما می‌توانید با گرفتن پاشنه‌های توری، پاشنه‌های نوک تیز، صندل‌های پاشنه گره‌دار و پاشنه‌های تزیین شده، با لباس‌های متناسب بپوشید. این‌ها همه گزینه‌های عالی برای شرکت در یک عروسی هستند!

کفش تق تقی زنانه را کجا بپوشیم؟

آیا پوشیدن روزمره کفش پاشنه دار عجیب است؟

نه، اصلاً! همانطور که قبلاً اشاره شد، هرچه بیشتر آنها را بپوشید، افراد بیشتری به دیدن شما با کفش پاشنه دار عادت می‌کنند. این بخشی از سبک شخصی شما خواهد شد و مردم از اظهار نظر در مورد آن دست خواهند کشید. پس ادامه دهید و هر روز کفش‌های پاشنه بلند خود را بپوشید! هیچ چیز عجیبی در مورد آن وجود ندارد!

من فکر می‌کنم درک این نکته مهم است که پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند بصورت روزمره ممکن است برای پاهای شما کمی سخت باشد. برای جلوگیری از هر گونه آسیب، مطمئن شوید که کف پاها و ساق پا را روزانه کشش دهید. این کار را با کشش تمام زانو و کشیدن انگشتان پا به سمت بالا انجام دهید. برای هر طرف حداقل ۴۰ ثانیه نگه دارید و هر روز تکرار کنید.

پوشیدن کفش پاشنه دار با شلوار جین

پوشیدن کفش پاشنه دار با شلوار جین مطمئناً مشکلی ندارد! می‌توان گفت ساده‌ترین راه برای ست کردن کفش‌های پاشنه‌دار، یک شلوار جین خوب است. به خصوص جین دمپا ظاهر شما را آرام تر و باوقارتر می‌کند. این یک راه ساده برای لباس پوشیدن است، و قطعاً همه حداقل یک شلوار جین در کمد لباس خود دارند. گزینه دیگر برای پوشیدن با شلوار جین کفش چرم است.

ایده پوشیدن شلوار جین باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به طور جدی! چشمان خود را ببندید و تصور کنید با کفش‌های پاشنه دار و دامن در مکان‌های عمومی راه می‌روید. کمی جسورانه به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ حالا همین را تصور کنید، اما با شلوار جین. تفاوت را احساس کنید؟!

چگونه می‌توان چکمه‌های پاشنه دار را غیررسمی کرد؟

به آسانی! چکمه‌ها این کار را برای شما انجام می‌دهند!

چکمه‌های پاشنه دار بسیار معمولی‌تر از کفش‌های پاشنه دار به نظر می‌رسند. بنابراین شلوار خود را داخل کفش کنید، یا جین را رول کنید و آن را روی چکمه‌ها قرار دهید. این استایل برای پاییز و زمستان ایده آل است!

حرف پایانی

اگر به کفش پاشنه بلند علاقه دارید، می‌توانید بصورت روزمره از آن استفاده کنید. اما بخاطر جلوگیری از آسیب و خستگی پاها، کشش روزانه را فراموش نکنید. از طرف دیگر کفش‌ها پاشنه دار مناسب‌ترین گزینه برای مهمانی‌ها و یا مکان‌ها و دورهمی های رسمی هستند.

بدون نظر

ورود