این بازیگر از دید علم خوش چهره ترین مرد دنیا است

این بازیگر از دید علم خوش چهره ترین مرد دنیا است

بر اساس یک پژوهش علمی جدید، رگی ژان پیج، ستاره ی سریال «بریجرتون» (Bridgerton) حالا رسماً خوش چهره ترین مرد دنیا است.

این بازیگر انگلیسی با بازی در سریال «بریجرتون» در نقش سایمون بست، دوک ِ هستینگز به شهرت رسید. او گرچه پس از این تجربه، در فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) نیز در نقش دنی کارمایکل، افسر سی‌آی‌اِی ظاهر شد، اما کماکان با نقشش در سریال «بریجرتون» شناخته می شود.

حالا پژوهش علمی جدیدی می گوید پیج خوش چهره ترین مرد دنیا است، دست کم بر اساس یک استاندارد خاص.

دکتر جولیان دسیلوا، جراح زیبایی با استفاده از یک نرم افزار نقشه برداری دیجیتال چهره نشان داده چهره ی این بازیگر ۳۴ ساله ۹۳/۶۵ درصد متقارن است. این محاسبه بر اساس نسبت طلایی زیبایی «فی» صورت گرفته است، یک نسبت ریاضی که نام آن از فیدیاس، مجسمه ساز یونانی گرفته شده و از آن برای محاسبه ی جذابیت ظاهری استفاده می شود.

به گفته ی دکتر دسیلوا، پس از پیج، کریس همسورث و مایکل بی جردن، در رتبه های بعدی قرار دارند. نرم افزار مذکور میزان تقارن چهره را در همسورث ۹۳/۵۳ درصد و در جردن ۹۳/۴۶ درصد محاسبه کرده است.

رگی ژان پیج چگونه به ستاره سریال «بریجرتون» بدل شد؟

فصل اول سریال «بریجرتون» که پخش آن در سال ۲۰۲۰ از سرویس نتفلیکس آغاز شد، روایتگر عشق میان دافنه، بزرگ ترین دختر خانواده ی اشرافی بریجرتون به سایمون بست، دوک ِ هستینگز بود. فصل اول این درام عاشقانه – تاریخی رکورد بازدید سرویس نتفلیکس را شکست و گرچه اغلب بازیگران فصل اول این سریال در فصل بعدی آن نیز حضور یافتند، اما این اتفاق برای پیج رخ ندارد. دلیل اصلی این موضوع عدم حضور نقش او در داستان فصل دوم سریال بود که تمرکز آن بر ماجراهای بزرگ ترین پسر خانواده ی بریجرتون، آنتونی بود.

موفقیت عظیم فصل اول سریال «بریجرتون» به همراه کاریزمای پیج و چهره ی زیبای او به عنوان نقش اول مرد یک ماجرای عاشقانه سبب شد این بازیگر مورد توجه قرار گیرد.

عدم حضور در فصل دوم سریال «بریجرتون» فرصت ایفای نقش های دیگری را برای پیج فراهم کرد، از جمله نقش شخصیتی شرور در فیلم «مرد خاکستری».

انتظار می رود نقش های آتی پیج نشان دهد توانایی های او به عنوان یک بازیگر به داشتن یک چهره ی زیبا خلاصه نمی شود.

پروژه های آتی رگی ژان پیج

رگی ژان پیج را در پروژه ی بعدی اش به نام Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves که یک کمدی ماجراجویانه است، در کنار کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیت و سوفیا لیلز خواهیم دید. این فیلم در اواخر مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

پیج فعلاً پروژه ی دیگری در دست ندارد اما پس از سریال «بریجرتون» همواره یکی از گزینه های احتمالی به عنوان بازیگر بعدی نقش جیمز باند بوده است.

بیشتر بخوانید:

بلا حدید بر اساس علم زیباترین زن جهان است

زیباترین زنان جهان از نظر علمی چه کسانی هستند؟

چرا بر اساس علم، امبر هرد زیباترین و بی نقص ترین چهره روی زمین را دارد؟ + ویدیو

براساس استانداردهای علمی «رابرت پتینسون» جذاب‌ترین مرد جهان شد

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود