۹ راز خانوادگی باورنکردنی از سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید

۹ راز خانوادگی باورنکردنی از سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید

چه درباره ی شجره ی خانوادگی شان باشد و چه درباره ی گذشته ی خانواده ی آن ها، بعضی سلبریتی های هالیوود رازهای خانوادگی باورنکردنی ای دارند.

ادوارد نورتون

ادوارد نورتون می گوید از کودکی به او می گفتند از نوادگان مستقیم پوکاهانتس، دختر رئیس یکی از قبایل بومی آمریکا است اما همیشه تصور می کرد تمام این ماجرا چیزی جز یک افسانه ی خانوادگی نباشد.

با این حال، بررسی های اخیر درباره ی اجداد نورتون نشان داده پوکاهانتس که در قرن دوازدهم میلادی زندگی می کرد، دوازدهمین جد مادری او بوده.

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد، سوپر مدل مشهور و دختر مدلش، کایا گربر هم جد مشهوری دارند. کرافورد تصور می کرد نسبت داشتنش با ارنست همینگوی، نویسنده ی بزرگ آمریکایی، چیزی جز یک شایعه ی خانوادگی نباشد. اما معلوم شده نسب او واقعاً به این چهره ی سرشناس بازمی گردد.

رابرت پتیسنون

رابرت پتینسون ستاره ی مجموعه فیلم مشهور «گرگ و میش» (Twilight) با یک خون آشام واقعی نسبت دارد. او نسبت دوری با حاکم قرن پانزدهمی رومانی، ولاد سوم، معروف به «ولاد صلابه گر» دارد که خالق رمان «دراکولا»، شخصیت معروف داستان خود را از او الهام گرفته بود.

زویی دشانل

تصور کنید یک روز متوجه شوید یکی از اجدادتان زندگی خود را برای کمک به آزادی بردگان به خطر انداخته بود. زویی دشانل وقتی به یک برنامه تلویزیونی درباره ی تبارشناسی رفته بود، به حقیقت جالبی درباره ی شجاعت این زن پی برد. این زن صاحب یک ملک بود که جزئی از راه آهن زیرزمینی مشهور آمریکا بود، شبکه‌ای از راه ‌های مخفی و خانه‌ های امن در آمریکا که از سوی بردگان سیاهپوست و با کمک متحدان آن ها، در قرن نوزدهم میلادی برای فرار به ایالت ‌های آزاد و کانادا مورد استفاده قرار می‌ گرفت.

جانی دپ

کارشناسان حوزه ی تبارشناسی پی بردند جانی دپ دودمان دور مشترکی با خاندان سلطنتی انگلیس دارد. آن ها متوجه شدند این بازیگر مشهور، با الیزابت دوم، ملکه ی فقید انگلیس نسبت دوری دارد. جد مشترک آن ها شاه ادوارد دوم است که در قرن سیزدهم میلادی بر انگلیس حکومت می کرد.

گلن کلوز

گلن کلوز بعد از حضور در یک برنامه تلویزیونی متوجه شد نسبت دوری با پرنسس دایانا دارد. آن ها در سال ۱۹۸۹ در یک مراسم سینمایی با یکدیگر آشنا شده و عکس گرفته بودند، اما از قرار معلوم، کلوز تا پیش از حضور در آن برنامه تلویزیونی از نسبت خود با عروس پیشین خاندان سلطنتی بی اطلاع بود.

اپرا وینفری

اپرا وینفری فاش کرد او خواهری ناتنی به نام پاتریشیا دارد که مادرش از او پنهان کرده بود. مادر وینفری، در سال ۱۹۶۳ سرپرستی پاتریشیا را واگذار کرده بود، به همین دلیل این مجری مشهور ۴۷ سال از وجود خواهر ناتنی خود بی خبر بود. این دو خواهر حالا رابطه ی نزدیکی با یکدیگر دارند و حتی در سال ۲۰۱۱ وینفری او را به همراه خود به مراسم اسکار برد.

نیکلاس کیج

نام واقعی نیکلاس کیج، نیکلاس کیم کاپولا است. علت آشنا بودن نام خانوادگی اش این است که او برادرزاده ی فرانسیس فورد کاپولا و بنابراین دخترعموی سوفیا کاپولا است. نیکلاس کیج برای آنکه نام خانوادگی اش جلب توجه نکند آن را تغییر داد.

جک نیکلسون

جک نیکلسون پس از ۳۷ سال زندگی پی برد خواهرش، جون و مادرش، اتل می در حقیقت مادر و مادربزرگ او هستند. جون پس از آنکه از رابطه ای خارج ازدواج صاحب پسرش جک شد، وانمود کرد خواهر او است. والدین جون هم خود را پدر و مادر جک جا زدند. جک نیکلسون تازه در سال ۱۹۷۰، پس از افشاگری یک خبرنگار به این حقیقت پی برد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود