در هنگام خرید لوازم خانگی کنوود به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید لوازم خانگی کنوود به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروزی اطلاعات و داده‌ها به راحتی در دسترس قرار دارند و کمتر کاربری را پیدا می‌کنید که قبل از خرید یک محصول مشخصات و ویژگی‌های مربوط به آن را مطالعه نکند. اما ممکن است برای خرید هر محصولی ندانند که باید به چه ویژگی‌هایی اهمیت بیشتری دهند. ضمن اینکه نکاتی همیشه وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند خرید بهتری داشته باشید.

کنوود یکی از برند های لوازم خانگی است که دنیای گسترده و وسیعی دارد. برای اینکه بتوانید وسایل مطابق با نیازهای خود خریداری کنید، لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد خرید کنوود را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید؛ چون قرار است به نکاتی اشاره کنیم که در خرید شما می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

ماشین لباسشویی کنوود

لباسشویی کنوود دارای ظرفیت های ۸ کیلو ، ۹ کیلو و ۱۱ کیلویی تولید میشود که مدل های ۸ و ۹ کیلو تحت لیسانس کنوود انگلیس در شرکت پاکشوما مونتاژ میشود و مدل ۱۱ کیلویی ساخت و مونتاژ کشور ترکیه است. لباسشویی کنوود دارای ۱۵ برنامه ی اصلی و برنامه ی پیش ابکشی و ضد عفونی از برنامه های اضافی این دستگاه هستند.

در مدل ۱۱ کیلویی کنوود این لباسشویی میتواند تا ۱۱ کیلو لباس را شستو شو انجام داده و آبگیری نماید. و در کنار آن میتواند تا ۶ کیلو لباس را خشک کن ۱۰۰درصد انجام دهد.

یخچال کنوود

ساید بای ساید کنوود دارای طراحی به روز و منحصر به فردی هستند .دارای آبریز متصل به آب شهری و یخساز اتوماتیک میباشند ، دارای دوفیلتر هوا میباشند که به شکل گلدانی داخل یخچال میباشد و دیگری به صورت مخروطی بیرون یخچال میباشد.

همچنین این یخچال ها دارای کمپرس اینور تر میباشند.

ظرفشویی های کنوود

ظرفیت این ظرفشویی ها ۱۴ نفره میباشد و دارای ۳ سبد میباشد ۷ برنامه ی شستوشو از دیگر ویژگی های این ظرفشویی میباشد همچنین این ظرفشویی دارای خشک کن اضافی نیز میباشد.

هزینه

قبل از خرید لوازم خانگی کنوود بهتر است بودجه‌‌ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید و تعیین بودجه به شما کمک می‌کند که در بازه قیمتی مشخصی به دنبال لوازم خانگی خود بگردید. طبیعتا هر چقدر بودجه شما بیشتر باشد، وسایلی با امکانات و کیفیت بهتری می‌توانید تهیه کنید؛ اما به صورت کلی برای خرید سبد کامل کنوود باید حداقل ۹۳ میلیون تومان را درنظر بگیرید.

قطعات

کنوود یک برند انگلیسی میباشد و اکثر قطعات آن از انگلیس وارد شده و در ایران مونتاژ میشوند و با ضمانت نامه ی پاکشوما با ضمانت نامه ی اصالت کالا برای مشتریان ارائه میشود.

خرید اینترنتی لوازم خانگی کنوود

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید لوازم خانگی آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرنتی معتبر مثل خانه تک بروید و انواع مختلف برند ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

لوازم خانگی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل لوازم خانگی هم در خانه تک بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به وبسایت خانه تک بروید و وسایل منزل مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، برای شما ارسال شود.

بدون نظر

ورود