سوکی واترهاوس عشق جدید رابرت پتینسون کیست؟

سوکی واترهاوس عشق جدید رابرت پتینسون کیست؟

بعضی زوج های هالیوود به قدری روابط عاشقانه ی خود را در معرض دید عموم قرار می دهند که مردم تقریباً از هر جزئیاتی درباره ی زندگی خصوصی شان باخبرند و طوری اخبار روابط آن ها را دنبال می کنند که گویی شرکت کننده ی یک ریالیتی شو هستند.

اما رابرت پتینسون ۳۶ ساله و سوکی واترهاوس ۳۱ ساله از آن زوج هایی هستند که چیز زیادی درباره ی رابطه ی خود بروز نمی دهند. معروف است که شادی شیفته ی سکوت است و از قرار معلوم، این زوج به خوبی به این موضوع واقف اند.

از همان ابتدا درباره ی رابطه شان بسیار پنهان کار بودند

رابرت و سوکی اولین بار در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر دیده شدند. پیش از اولین حضور رسمی شان با یکدیگر در انظار عمومی که در سال ۲۰۲۲ رخ داد، چیز زیادی درباره ی رابطه ی خود بروز نمی دادند.

در سال ۲۰۱۸ منبعی به نشریه ی پیپل گفت: «آن ها بسیار به هم علاقمند شده اند. مدت زیادی از رابطه شان نمی گذرد اما به نظر می رسد همه چیز دارد بین شان خیلی سریع پیش می رود. آن ها همیشه در کنار هم خوشحال اند.»

رابرت در سال ۲۰۲۲ در یک برنامه تلویزیونی گفت که فیلم خود «بتمن» (The Batman) را اولین بار در کنار سوکی تماشا کرد و واکنش بامزه ی او به فیلم «یک جورهایی همه چیز را برایش تغییر داد».

رابرت در اینباره گفت: «مطمئنم که معمولاً اهل دیدن فیلم های ابرقهرمانی نیست. ولی تمام مدت فیلم توجهش جلب شده بود و بعدش دست مرا گرفت و احساس کردم یک خرس کوچولو هستم.»

سوکی با زنان مشهور قبلی زندگی رابرت سر رقابت ندارد

رابرت بعد از رابطه عاشقانه ی پرحاشیه اش با کریستن استوارت دل خود را تماماً به سوکی سپرد. سوکی حالا به خاطر رابطه اش با رابرت دائماً از سوی پاپاراتزی ها تعقیب می شود. آن ها تصاویر زیادی از این زوج در کنار هم ثبت کرده اند و حالا می خواهند از همه ی جزئیات و رازهای رابطه ی آن ها سردرآورند. با این حال، رابرت بعد از رابطه ی ۴ ساله اش با کریستن که در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید، دیگر قصد ندارد درباره ی روابط عاشقانه اش اطلاعاتی دهد.

سوکی هم به نوبه ی خود از به رخ کشیدن شریک عاطفی مشهورش در شبکه های اجتماعی خودداری می کند و هیچ عکس مشترکی با او منتشر نمی کند. او به انتشار تصاویر خوش گذرانی هایش با دوستان خود بسنده می کند که در هیج کدام آن ها اثری از رابرت نیست.

سوکی هم البته در داشتن روابط عاطفی پرحاشیه دست کمی از رابرت ندارد، مثل بردلی کوپر، بازیگر مشهور که در سال ۲۰۱۳ با او وارد رابطه عاشقانه شد. آن زمان سوکی ۲۱ ساله و بردلی ۳۸ ساله بود. از قرار معلوم، همین اختلاف سنی ۱۷ ساله ی آن ها سبب شد رابطه ی آن ها بعد از ۲ سال به پایان برسد.

سوکی به خاطر رابطه اش با رابرت مورد هجمه قرار گرفت اما به خوبی توانست از عهده ی آن برآید

یکی از قسمت های نسخه ی بازسازی سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl) با اشاره ای به رابطه ی سوکی و رابرت همراه بود.

این اشاره توسط یکی از شخصیت های بدجنس داستان به نام لونا صورت می گیرد. او می گوید: «بالاخره کِی می خواهی بفهمی؟ تا وقتی که پای رسانه ها وسط است، او رابرت پتینسون است و تو سوکی هیچکس.»

سوکی واکنش قدرتمندانه ای به این اتفاق نشان داد. او در توییتر خود نوشت: «یک بار دیگر یادآوری شد که زن ها هم می توانند مردسالار باشند. با همه ی انتقادهایی که به مردسالاری و تبعیض جنسیتی می شود، من به عنوان شریک عاطفی یک شخص، هیچکس خطاب می شوم.»

سوکی واترهاوس کیست؟

سوکی واترهاوس متولد سال ۱۹۹۲ در لندن، مدل، بازیگر و خواننده است. مادر او یک پرستار مراقبت های سرطانی و پدرش یک جراح زیبایی است.

کار مدلینگ را از ۱۶ سالگی آغاز کرد. اولین فیلم بلندش «مواد فروش» (Pusher) را در سال ۲۰۱۲ بازی کرد که در آن نقشی فرعی داشت و از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است، از جمله «سنت شکنی: شورش» (The Divergent Series: Insurgent) و «ملت ترور» (Assassination Nation).

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود