نکات مهم در طراحی بنر عید نوروز و ماه رمضان

نکات مهم در طراحی بنر عید نوروز و ماه رمضان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شیوه تبلیغ غیرمستقیم یکی از روش‌های موثر این دنیای جذاب است که در مناسبت‌های خاص سال می‌توان از آن استفاده کرد. شاید تبریک سال نو یا حلول ماه رمضان بهانه‌ای برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خاص باشد که شما نیز از این راهکار می‌توانید امسال استفاده کنید. آیا شما برای تبلیغ در ایام نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان مزین شده برنامه‌ای در نظر دارید؟ بنرهای تبلیغاتی یکی از شیوه‌های موثر در این ایام هستند که باید در مورد طراحی آنها اطلاعاتی در دست داشت. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات طراحی بنر نوروز و ماه رمضان آشنا کنیم.

در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات طراحی بنر نوروز و ماه رمضان آشنا کنیم.

نکات مهم طراحی بنر عید نوروز

نه تنها در طراحی بنرهای مناسبتی بلکه در هر طراحی دیگر باید به نکات ریز و درشت اهمیت داد تا بتوان طرحی فوق‌العاده در دست داشت. با توجه به اینکه به بنرهای مناسبت‌های ویژه افراد توجه بیشتری دارند، به همین دلیل این طرح‌ها باید با حساسیت بیشتری طراحی شوند.

برخی افراد بدون توجه به اهمیت این موضوع با دانلود یک طرح لایه باز و نوشتن چند واژه بنر خود را آماده می‌کنند که نمی‌توان با آنها توجه مخاطب را جلب کرد. بهتر است برای این کار از افراد حرفه­ای و طراحان متخصص کمک گرفت تا در دو ثانیه فرصتی که برای جلب توجه مخاطب وجود دارد برند شما در خاطر افراد باقی بماند.

رنگ پس‌زمینه

در طراحی بنر نوروز یا ماه رمضان اولین نکته مهم انتخاب رنگ پس‌زمینه مناسب است. این رنگ باید با توجه به عوامل مختلفی نظیر هدف تبلیغات، سایز و رنگ عکس یا نوشته‌ها و … انتخاب شود. با آگاهی از روانشناسی رنگ می‌توان بهترین رنگی را که می‌تواند در ثانیه توجه مخاطب را به ‌سوی برند ببرد جلب کرد.

توجه به رنگ‌های متضاد

در طراحی بنر عید نوروز نیز مانند دیگر بنرها باید به استفاده از تضاد در رنگ‌ها اهمیت ویژه‌ای داد. رعایت این تکنیک می‌تواند تبلیغ شما را بیش از پیش جذاب‌تر و مورد توجه‌تر کند. مهم‌ترین بخش در این تبلیغات غیرمستقیم انتخاب جای مناسب و رنگ مناسب برای برند است که خیلی سریع به ذهن مخاطب نفوذ کند.

خوانایی متن بنر

از نکات مهم در طراحی بنر ماه رمضان و عید نوروز توجه به خوانایی متن بنر است. برای این مورد باید به تناسب فونت قلم و ابعاد بنر توجه شود تا خوانایی متن برای مخاطبان ممکن شود. خوانایی متن را باید براساس سرعت عبور مخاطبان نیز تنظیم شود و متن به گونه‌ای انتخاب شود که همه بتوانند آن را بخوانند.

حاشیه امنیت و فضای سفید

همانطور که متن، عکس، پس­زمینه و … در طراحی بنر عید نوروز حائز اهمیت هستند، ایجاد فضای سفید در حاشیه نیز به همان مقدار اهمیت دارد. این فضاها در ارتباط گرفتن سریع با مخاطب نقش به سزایی دارند و طراحان زبردست این مسئله را رعایت می‌کنند.

هزینه بنر

بهتر است بدانید که هزینه بنر عید نوروز به عوامل مختلفی نظیر جنس بنر، ابعاد، نوع طراحی و … بستگی دارد. این روزها مراجع کمی از اجناس باکیفیت در بازار استفاده می‌کنند و این انتخاب به خود شخص وابسته است. شما پس از تعیین اندازه و جنس بنر می‌توانید هزینه آن را نیز بپرسید و از آن مطلع شوید.

تعیین قیمت طراحی و چاپ در مراجع مختلف می‌تواند متفاوت باشد که رنگ طرح و نوع جوهر می‌تواند در این مورد دخیل باشد. در بنر رمضان نیز همه این موارد را در تعیین قیمت لحاظ می‌کنند.

در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات طراحی بنر نوروز و ماه رمضان آشنا کنیم.

ترکیب بنر عید نوروز و ماه مبارک

در سال پیش رو که باید حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز به طور همزمان تبریک گفته شود، می‌توان از طرح‌های ترکیبی استفاده کرد. این موضوع به سلیقه طراح بستگی دارد که از چه ایده‌ای تبعیت کند و چگونه این ادغام را در طراحی بنر انجام دهد. با مراجعه به مراجع بزرگ طرح لایه باز شما نیز می‌توانید ایده‌های جذاب زیادی بگیرید و از آنها استفاده کنید.

مرجعی معتبر برای طرح‌های لایه باز

یکی از حرفه‌های بسیار پرطرفدار در کشور حرفه طراحی است که شاخه‌های بسیار متنوعی دارد. یکی از مجموعه‌های برتر در حوزه طرح‌های لایه باز، سایت ایران طرح یا همان پارس گرافیک سابق است که با برترین طراحان در حال همکاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع طرح‌ها در این مجموعه می‌توانید به سایت ایران طرح مراجعه کنید و با مسئولین در ارتباط باشید.

جمع بندی

یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات در مناسبت‌های خاص سال بنر است که می‌تواند توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. در این مطلب سعی کردیم تا نکات مهم طراحی بنر عید نوروز را برای­تان بیاوریم و با یک مرجع معتبر شما را آشنا کنیم.

برای دانلود و خرید انواع طرح‌های لایه باز می‌توانید به سایت ایران طرح مراجعه کنید و برای مشورت با مسئولین با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود