ماجرای پخش فیلم های مستهجن در مدارس چیست؟

ماجرای پخش فیلم های مستهجن در مدارس چیست؟

ادعاها درباره ی پخش فیلم مستهجن در مدارس واکنش وزارت آموزش و پرورش را به دنبال داشت. در هفته های اخیر برخی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مدعی شده بودند که در ایام ناآرامی های کشور در برخی مدارس دخترانه برای ترساندن دانش آموزان از نتیجه ی اعتراضات، فیلم هایی مستهجن پخش شده است. ادعای پخش فیلم مستهجن در مدارس دخترانه واکنش های بسیاری را در میان کاربران داشته و مقامات وزارت آموزش و پرورش نیز قویاً آن را رد کرده اند.

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

واکنش آموزش و پرورش به خبر پخش فیلم مستهجن در مدارس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دیروز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر پخش فیلم‌ مستهجن در مدارس را تأیید می‌ کند، گفت: «من چنین فیلمی را ندیده‌ ام.»

همچنین روز گذشته حجت‌ الله الماسی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران برای پیگیری ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس با مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تماس گرفت (نام یکی از مدارس اسلامشهر در لیست مدارسی بود که این فیلم در آنجا پخش شده).

به گفته ی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، این ماجرا بررسی شده است و چنین ادعایی هیچ سندیتی نداشته و تکذیب می‌شود.

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

واکنش متفاوت یک نماینده مجلس به خبر جنجالی پخش فیلم مستهجن در مدارس

از سویی دیگر، شیوا قاسمی‌ پور، نماینده مریوان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس در رابطه با انتشار برخی خبر‌ها پیرامون نمایش فیلم‌ مستهجن در برخی مدارس گفت: «اولاً اگر این مساله صحت داشته باشد خیلی متاسفم برای کسی که چنین شرایطی را فراهم کرده است. دوماً کشور ما یک کشور اسلامی است و حجاب هم جزو چیز‌هایی نیست که ما مثلا توانسته باشیم در یک برهه زمانی و برای یک شرایط خاص آن را اجرا کنیم، حجاب جزو فرهنگ ایرانی‌هاست و یک مساله انکارناپذیر است؛ ولی اینکه بخواهیم به زور حجاب را به کسی تحمیل کنیم، به شخصه فکر می‌کنم این کار یک کار ناشایست است، به ویژه اینکه اگر چنین اتفاقی در مدارس رخ دهد.»

وی در ادامه تصریح کرد: «ما باید بیشتر از این در بحث مسائل فرهنگی کار کنیم، یک اتفاقاتی در کشور ما رخ داده که شاید خیلی‌ها هزینه‌های خیلی کلانی کردند تا این اتفاقات رخ دهد. خب باید ببینیم در مقابل آن اقدامات و‌ هزینه‌ها ما چه کرده‌ایم؟ طبیعی است که ما هم باید همان مقدار و شاید بیشتر از آن هزینه کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.»

نماینده مردم مریوان در مجلس همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: «من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه‌ مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.»

وی تصریح کرد: «بعید می‌دانم با زور و اجبار در این حوزه بتوان کاری انجام داد که نتیجه دهد، اما اگر از این اتفاق مستنداتی به دست آمده این را به من برسانید حتما این مساله را پیگیری می‌کنم. برای ما همه این کشور مهم است، در هر جای ایران هر اتفاق و مساله‌ای باشد نسبت به آن دغدغه داریم نه اینکه فقط به یک بخش یا یک مورد و یک موضوع توجه داشته باشیم.»

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

توضیحات یکی از مدارس در رابطه با خبر پخش فیلم مستهجن در مدارس دخترانه

پیش از این نیز آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر که نام یکی از مدارس آن در ادعای رسانه های فارسی زبان خارج کشور مطرح شده بود، درباره ی این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرده بود.

در این اطلاعیه آمده:

یکی از برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش تحقق جهاد تبیین در سطح مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است. بر این اساس و در راستای اجرای برنامه‌های مصوب شورای تحقق جهاد تبیین در آموزش و پرورش ماهشهر؛ روز دوشنبه مورخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ پس از هماهنگی‌های صورت گرفته جناب آقای رضایی؛ مسئول محترم عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر در کارگاه دانش‌افزایی دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد ریحانه النبی شهرستان ماهشهر حضور پیدا کرده و در ارتباط با حوادث و جریانات اخیر و ضرورت ایجاد آگاهی در بین دانش‌آموزان نسبت به جنگ شناختی ترکیبی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی به ایراد سخن می‌پردازد.

در ادامه این کارگاه دانش‌افزایی، یک کلیپ که محتوی صحنه‌های در ارتباط با برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با مردم عادی است به نمایش در می‌آید و پس از بحث و گفتگوی سالم و صمیمی بین دانش‌آموزان و مربی، کارگاه مذکور خاتمه پیدا می‌کند.

در ادامه پس از مطلع شدن اولیا از محتوای کلیپ پخش شده در کارگاه؛ این اولیای گرامی با مراجعه به آموزشگاه به نحوه برگزاری این کارگاه و محتوای کلیپ پخش شده اعتراض می‌کنند.

در خاتمه نیز مدیر آموزشگاه مربوطه با تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان و دعوت از اولیای معترض نسبت به ارائه توضیحات لازم و شرح ما وقع در ارتباط کارگاه برگزار شده اقدامات لازم را به عمل آورد و نگرانی این والدین عزیز را نیز برطرف می‌کند.

۲۵۰ نظر

ورود

  • کیارش اسفند ۲۲, ۱۴۰۱

    خیلی جالبه ! از وزیر در خصوص پخش فیلم مستهجن می پرسن ، جواب میده من چنین فیلمی ندیدم !!!!
    یوسف عزیز ؛ چرا به متن سوال خبرنگار توجه نمی کنید خبرنگار از شما نپرسید که فیلم مستهجن ( پورن) می بینی تو میگی من تا حالا ندیدم !!!!
    خدایا چه گناهی مردم ایران مرتکب شدن که با وزیری این چنین شلاقشون می زنید ؟

    • پوریا اسفند ۲۲, ۱۴۰۱

      جوابت در همین «خدایا» پنهان شده

      • دکتر ابراهیمی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        بنظر شما کسی کیاد تو مدرسه فیلم سوپر میذاره معاون مدیرم میگن به به
        اراجیفا چیه ریختن بیرون
        این ماهوازه واقعا دیگ نمیدونه چ ….بخوره

        • امید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          دقیقا همینطوره. این رسانه های غربی چطور از سند ۲۰۳۰ حمایت می‌کردن و آگاهی دادن مسائل جنسی رو حق دانش آموزها می دانستند ولی حالا شدن دایه ی مهربان تر از مادر……

        • حامی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          اراجیف؟! مسمومیت دانش آموزان و بازی بار ح و روانشون اراجیفه؟! خیر عالیجناب، اون دکتر اول اسمتون اراجیفه، که به جای کشف و حل معضل ، داری پاکش می کنی!!!!

          • خودم اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

            احسنت حامی عزیز به درک بسیار بالات به نظر خودت این نظام تو این اوضاع که تازه آروم شده میاد برا خودش دردسر جدید بسازه که آتو بده دست مخالفاش البته بعدا که همه چیز مشخص شد امثال جناب عالی باز یه حرف دیگه خواهید زد از شما انتظار خاصی نیست

      • ناشناس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        عجب وضعی شده چرا گیر دادن به این دخترای دبیرستانی یا مسموم میشن یا فیلم پورن براشون پخش میکنن یا اسهال میشن معلوم نیس کار کیه ??

      • حامد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        منطقی و عالی گفتی
        چون اصلا از ریشه قانون ما غلطه یکی استعداد داره ولی مسلمان نباشه شاید میزنن دکمشو
        یکی از رو سیاست یه لباس اخوند میندازه رو شونه هاش یا دکمه های یقه رو میبنده بدون توجه میبرنش بالا میشونن میشه این وزیر …
        اینو باید اصلا گردن بزنن تا درس عبرتی بشه برا بقیه
        به خدا من جا …. بودم گردنشو میزدم

    • هشام اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

      وقتی یک دختر آگاه نیست وقتی تحت تبلیغاتی غربی بی حجاب وارد جامعهدبشه با چه خطراتی رو به رو میشه باید براش روشن بشه تا از آینده اش مطلع بشه.توی جنس مخالف که از خدات هست دختر با طرز پوشش نامناسب بیرون بیاد و با خطراطی که احتمال داره باهاش رو به رو بشه باهاش آشنا نشه تا به مقاصد پلیدانه ات برسی

      • ناشناس درست اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        من که فکر نمیکنم ،اگر مستهجن بود رسانه های تروریستی به زبان فارسی فاش نمی‌کردند ، اینها هر چیز که باعث آگاهی دانش آموزان شود می‌ترسند .یه اسم روش میزارند که تو نطفه خفه بشه تا اینقدر آ پ گیر بده که کسی دل و دماغ کار کردن نداشته باشه ،تو مدرسه از ترس آموزش و پرورش جرا ت فعالیت بصیرتی نداشته باشه . راهکار این که خود آموزش و پرورش فیلم های برای مدارس آماده کنه و در اختیار مناطق قرار بده تا بیگانه کار خوب را مستهجن و کار بد را خوب وانمود نکنه .هیچ که نیست

        • جعفر اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

          من زمانی که مدرسه میرفتم فیلم های پارتی و پورن مصرف مواد مخدر رو برامون پخش می‌کردند و می‌گفتند طرف اینطور مسائل نرید مطمئن باش اگر عقل الانم رو اون موقع داشتم تک تک اونا رو به سلابه میکشیدم

          • محمدرضا اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

            چرت و پرت نگو وطن فروش پول میگیرع میاد چرت و پرت میگه انگار ما درس نخوندیم تو بدترین مدرسه دولتی درس خوندم خبری از این چیزا نبود پس زر نزن

          • عجب اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

            داداش گلم میشه اسم مدرسه ای که توش درس خوندی رو بگی،اخه ماهم توی این مدرسه ها درس خوندیم ،کسی حق گوشی آوردن سر کلاس رو نداره،
            یکی از بچه ها گوشی آورده بود نشون بقیه بده که اخراج شد بعد چطوری میگی این چیزارو میاوردن نشونت میدادن مگه خونه خالس،میخواستی فقط یه نظر بدی آره!؟

          • من اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

            دروغه، دروغه، خیانته….

          • علی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

            والا ما که الان حدود ۴۸ساله مستقیم باآموزش و پرورشدر ارتباطیم هیچکس فیلم پورن نمیاره پخش کنه واسه بچا حتی قبل از انقلابم که درس میخوندیم بطور رسمی فیلم های انجوری ابدا پخش نمیشد آخه مغز خر نخوردند که بیاند فیلم را پخش کنند بعد اخراج شند و هیجا راهشون ندندکه

          • فریدون اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

            مگه مجبوری دورغ بگی؟
            اونم دروغ به این بزرگی که داد میزنه دروغه

          • سمیر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

            آره توی مدرسه ی ما هم ی بار از طرف نیرو انتظامی برنامه داشتن در مورد مضرات دوستی دخترا و پسرا میگفتن، آخرش هم ی سری کلیپ پخش کردن از دخترایی که دوست پسراشون بدون اینکه دخترا بدونن ازشون فیلم گرفته بودن و پخش کرده بودن.

          • شما که میگی عجب اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

            تو مدرسه ما همه گوشی میارن فقطم اول زنگ ازت میگیرن اخر زنگ بهت میدن تازه اگه بهشون بدی ندی بهشون میتونی تا اخر زنگ دست خودت نگه داری مدرسه ما تو اسلامشهر هست مدرسه پیام ازادی

        • امیر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          احسنت . نظرتون عالی بود . ???

      • کیماس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        کافر همه را به کیش خود پندارد.
        یا از کوزه همان تراود که در اوست.
        یعنی مانع خطا وفساد لباسوپوشش هست یا عقل و فرهنگ؟؟

      • ؟؟؟ اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        این دید منحرفانه تو هستش انقدر ضعیف هستی که بخاطر پوشش معمولی یک زن تحریک نیشی برو خودتو درمان کن بعدشم الان این مسئله خیلی مهم شده مسمومیت بچه ها تو مدرسه مهم نیست ولی اگه یک همچین اتفاقی بیفته میاین گردنتون کلفت میکنید فاز مسلمون بودن برمی‌دارید

      • رضا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        شما فکر نکن همه مثل خودت دیدگاهشون بده ما بانوان این مملکت را ناموس خودمون میدونیم

      • اشنا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        بهتر نیست بجای این که فقط به دخترانمان آموز داده شود ابتدا به پسرانمان آموزش دهیم ‌که درست است چشم کار دیدن است ولی باید درست دید اگر دختری بدون روسری بود شلوار ۹۰ بپا داشت تو این حق را نداری که نگاهی بد داشته باشی
        البته بیماری های روحی روانی قابل درمان است ولی افکار بیمار یکن درمانشان سخت است ومسئله این است

        • داشی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          اشتباه، اونا حق ندارن لخت بیان تو کوچه خیابون تو خونه اره ولی کوچه خیابون که کال خودشون نیست یه کلان عمومیه عموم مردم استفاده میکنن مال یه نفر که میست

      • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        با این اراجیفت رسماً مرد ها رو حیوان فرض کردی برات متاسفم ?

      • reyhan اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        چیمیگی داشم

      • یه نفر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        یه دختر می‌تونه به اندازه کافی آگاهی داشته باشه که درباره ی پوشش خودش تصمیم بگیره و در عین حال قرار نیست به عقیده شما که فکر میکنی پوشش اون نشان دهنده ی خ…راب بودنش اهمیت بده ، چون مغز شما در این حد کوچیکه که فکر میکنی هرکس پوشش مطابق اسلام ندارد ایندش …. درصورتی که ۹۹ درصد کشور ها آزادی پوشش دارن و قرار نیست آینده ی بدی هم داشته باشند آدم های خن….گگگ آینده بدی دارن ، نگران آینده تون باشید ✨

    • باران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      این شبکه ها سوزشون از اگاهی دانش اموزان هس
      تو خونه دانش اموزان اکثر والدین فقط شبکه های معاند و خارجی اجازه تماشا میدن
      یعنی اکثر دانش اموزان اصلا نمیدونن تو‌ایران چ میگذره
      یا اصلا نمیدونن تو ایران تو این چهاره دهه چی گذشته

      والدین در شست شوی تفکری و عقیدتی فرزندان شون کار میکنن
      زمان اغتشاشات تو مدارس همین دانش اموزان رفتارای خیلی نا بهنجار با روحانی ها ، دانش اموزان همکلاسی معتقد و معلمان ، برخورد کردند حتی بعضی هاشون روح شون خبر نداره این نتیجه بدتربیتی شون توسط والدین عقده ی شون هس

    • ناشناس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      سلام بیشتر از پنجاه درصد آموزش حجاب از مدارس باید یا دگرفته شود ولی حجاب در دانشگاه ومدارس ضعیف بوده است بعنوان مثال روی تابلو مدارس نوشته شده دخترانه ولی بیشتر معلمانی که تدریس میکنند آقا هستند مخصوصاً کلاس های تقویتی وخصوصی و دانشگاه ها مسعله حجاب باید ریشه ای یادگیری و تقویت شود و برای همیشه ماندگار باشد نه اینکه بازور فقط موهاتو بزار داخل روسری درصورتیکه اگر حجاب اصولی آموزش داده شود دیگرزوری درکارنخواهد بود

    • بینام اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      آخه جوابی نداره که بده

    • بنده خدا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      جمهوری اسلامیه دیگه.‌.

    • حیارستگاری اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      باسلام،کیارش عزیز،دوست گرامی،منظوروزیرمحترم مربوطه ازندیدن آن فیلم شیطانی،درموردبررسی و روند تحقیقات است که اگراندکی بدون غرض به این مسائل توجه وتأمل نماییم،حتماًمتوجه خواهیم شد.درضمن درحکمت ومیزان ترازوی الهی فقط این مسؤولین نیستندکه بایدطبق اوامرالهی قرآنی واصول وفروع دین تعهدداشته باشند،مؤاخذه شده وپاسخگوباشند،بلکه عموم مردم ازجمله مردم ایران اسلامی هم که متأسفانه وشرم آورانه بعضاًدراین دوره آخرالزمان مدتیست بانافرمانی ودشمنی علنی باخداوند،قرآن مجید،پیامبراکرم ومعصومین(س)ونیزشهداومدافعان امنیت وناموس ایرانیان،بد وبی حجابی،بی حیا وبرهنه درملأعام ظاهرشده،بافحاشی به قرآن خداوندقهارومنتقم ،به مقدسات ومقام والای آدمی توهین نموده وهمراه بابیگانگان ودشمنان ایران زمین،خیانت وجنایت رابه نمایش گذاشته اند،نیز باید طبق آیات قرآن عطیم پروردگارعالمیان عمل نموده ،باایمان،تقوا،حیا،حجاب،عفاف،پاکی،ایثارگری،دلیر وغیرتمند وباجان فدایی وتلاش خداپسندانه درراه پیشرفت معنوی ومادی سرزمین مقدس ایران اسلامی همواره بااتحاد،همدلی وهمصدایی نقش آفرین باشندو هرکس چه ازمسؤول نماها وچه ازبطن مردم عادی برخلاف اوامرالهی ودین موردنظرخداوندیعنی دین اسلام عمل نماید،بطورحتم تاوان آنراخواهندپرداخت،چنانچه مدتیست جماعتی ازایران زمین باگمراهی،خودپسندی،ناشکری وپیروی ازشرّ هوای نفس ودیکته بیگانگان ونیزبعضاًمدیران نالایق حقوق نجومی بگیرحق الناس خور،از راه اصلی وصراط مستقیم فاصله گرفته اند ودربیشترموارد مصداق نشانه های آخرالزمانی منطبق بااحادیث معتبرآخرالزمانی پیامبراکرم(ص)ومعصومین(س) رابه خودنسبت داده اندکه قهر،غضب،عذاب وخواری خداوندمنتقم وقهار را برخودخریزه اند.امیزاست که مجدداًهمگان بانگاه ونظرآخرتی وخداپسندخیردنیاوعاقبت را ازخداوندمنان به ارث برده وقاطعانه بگوییم:«#هرچه نظرخداوندعالمیان است،همان شود ولاغیر»ونه نظرمردمی که گناه وفسادراافتخارخودمیدانند.باتشکر

    • حتما مستند ایکسونامی رو ببینید فروردین ۴, ۱۴۰۳

      دوست عزیز حرف ایشون به نوعی نامسخصه نه نام مفهوم مثلا رستم سوار اسب شد و دست بر سرش کشید. حالا سر خودش یا اسب؟ اینجا هم طرف گفته آیا همچین فیلم هایی در مدارس نشون دادن؟ من چنین فیلمی (قضیه ای) ندیدم ندیدم که همچین فیلمی پخش کنن اطلاع ندارم

  • ....... اسفند ۲۲, ۱۴۰۱

    تکذیب شد،دیده نشد،صحت ندارد،کذب است،دروغ است………

    • نیماماهور اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      سلام باران خانوم. اولاشمانمیتونین همه روقضاوت کنین چون شماقطعاازصحت داشتن این فیلمهااطمینان ندارین دوماچجوری بخودتون اجازه میدین به جمعی ازمردم وسرپرست خانوادهاتوهین کنین. سوماشماازکجامیدونین این دانش آموزان بی تربیتن؟؟؟

    • اشنا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      بهتر نیست بجای این که فقط به دخترانمان آموز داده شود ابتدا به پسرانمان آموزش دهیم ‌که درست است چشم کار دیدن است ولی باید درست دید اگر دختری بدون روسری بود شلوار ۹۰ بپا داشت تو این حق را نداری که نگاهی بد داشته باشی
      البته بیماری های روحی روانی قابل درمان است ولی افکار بیمار یکن درمانشان سخت است ومسئله این است

  • ناشناس اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    من که فکر نمیکنم ،اگر مستهجن بود رسانه های تروریستی به زبان فارسی فاش نمی‌کردند ، اینها هر چیز که باعث آگاهی دانش آموزان شود می‌ترسند .یه اسم روش میزارند که تو نطفه خفه بشه تا اینقدر آ پ گیر بده که کسی دل و دماغ کار کردن نداشته باشه ،تو مدرسه از ترس آموزش و پرورش جرا ت فعالیت بصیرتی نداشته باشه . راهکار این که خود آموزش و پرورش فیلم های برای مدارس آماده کنه و در اختیار مناطق قرار بده تا بیگانه کار خوب را مستهجن و کار بد را خوب وانمود نکنه .هیچ که نیست

  • علی بابا اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    حجاب لازم و ضروی و اجباری است هم از ناحیه خدا که بر هر زن مسلمانی واجب مرده و هم از نظر قانون جمهوری اسلامی که برای بی حجابی و شل حجابی مجازات تعیین کرده است و ابراز نظر شخصی در این خصوص غلط و گمراه کردن مردم است

    • حامد اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

      یکم فقط یکم فکرت رو به کار بنداز که توی تمام دنیا لازم و ضروری و اجباری نیست فقط تو این نقطه با این سیستم فاسد ضروری و اجباری و قانونیه! احساس نمیکنی یه چیزایی رو بهت نگفتن، احساس نمیکنی به بازی گرفته شدی؟ احساس نمیکنی ابزار دست یه سیستم فاسد و مریض شدی و خواسته هاش رو خواسته های خودت میدونی؟

      • طه اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        حجاب حکم خدا است برای هر زن مسلمان الزامی است. از این حرف های تو معلوم است که به خدا و قیامت اعتقادی نداری پس دهنت ببند حرف نزن.

        • هعی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          خدا تو قرآن گفته انتخاب دین ی چیز کاملا اختیاریه و شاید یکی تو ایران مسلمان نباشه و مسیحی و یا یهودی باشه و این ی چیز عادیه چون انتخاب دین ی چیز کاملا شخصیه اما تو ایران دارن مردم رو وادار میکنن تا به زور وارد دین اسلام بشن و قوانینش رو رعایت کنند. هرچیزی که به نفع مسعولین هست رو عملی میکنن و هرچیزی ک ب نفع مردم هست رو حرام میکنن… اسلام خیلی متفاوته با جمهوری اسلامی

        • ... اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          معلومه شماهم به خدا و قیامت اعتقادی ندارید که انقدر راحت به دیگران توهین میکنید…خودتون دارید میگید زن مسلمان..ما آزادیم که دینمونو خودمون انتخاب کنیم نه از همون بچگی به زور دینی رو برامون انتخاب کنن..شما میخوای حجاب داشته باشی خب داشته باش..من به دین و عقایدت احترام میزارم پس توهم به عقاید دیگران،به پوششون،به چیزی که انتخاب می کنند و … احترام بزار…انسان ها حق انتخاب دارند…به این حقیقت برسید دیگه تا کی میخواید چشم و گوشتونو بسته نگه دارید؟…در زمن یه عده نیان درجواب پیام من بگن “تو میخوای لخت شی”
          واقعا بعضیا با چه فکری میان و همچین حرفی می زنند؟

      • khatere... اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        شما احساس نمیکنی داری از ی سیستم فاسدد و عواملش خط میگیری؛ احساس نمیکنی جایی ک حرامترین حرام ها را حلال میشمره دایه دلسوزتر از مادر شده ک بیاد نجاتت بده؟؟
        کی قراره با تعقل و تفکری ک عبادته بسنجید وقایع رو…
        هرچند بصیرت، لقمه، اصالتت فقط نجات دهنده و بسسس..امید ک هر سه تاشو داشته باشیمم✌️

    • ارش اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

      والا انسان ها کاملا برهنه و بدون هیچ پوششی از مادر متولد میشن، اگه خدا الزام یا جباری داشت مثل دیگر موجودات زنده یا پشمالو می آفرید
      اینکه انسان ها توی ادوار گذشته خودشون با ابتکار خودشون جهت محافظت از سرما و گرما لباس رو اختراع کردن کار خودشون بوده و هیچ منبع موثقی برای الزام این شکل پوششی که آقایان بیمار جنسی می فرمایند وجود نداشته و نداره

      • Amir اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        وای چه چیز مهمی اتفاق افتاده که رسانه ایش کردن

    • خودم اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

      شرط می بندم تا حالا قرآن نخوندی
      برو قرآن بخون .. نوشته به “زنان مومنه مسلمان” بگو خود را بپوشانید .. نگفته به کل زنان ! یعنی یهود .. مسیحی .. بی دین .. اینها را نگفته و همان ۱۴۰۰ سال پیش هم حجاب زنان اختیاری بوده .. اگر تاریخ نمی‌خوانید دست کم قرآن را بخوانید

      • H اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        در قران آمده؛ بگو. نگفته بزن، بکش، اسید بپاش، زندانی کن، شلاق بزن، بزور ببر تو ون کشت ارشاد و بعد جنازشو بده به مادرش! فقط گفته بگو.

        • کاوه اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          تا وقتی امثال تو روی کره زمین هست که با یک تار مو با دنبه گوسفند، حتی با پستان گاو تحریک میشید معلومه هیچ جایی امن نیست! مشکل تار مو و حجاب دختران نیست مشکل مغز… تو و امثال تو هست

      • خودمان اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

        دیدی خودت و لو دادی
        چون خودت هم نخوندی
        اینجا خطاب به محمده
        که به همسران محمد تکلیف شده و به زنان مسلمان و مومنه اشاره نشده

        • رها اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          احمق گفته ای پیامبر به زنانت و زنان مومن بگو حجاب خود را به خود نزریک کنند… از کی تا حالا به جای خدا برای بیحجابی حکم تعیین میکنید و حرف میزنید شما جماعتی هستید که ذره ای درد دین ندارید فقط براتون میصرفه احمق باشید. خدا برای دزدی و زنا و هزار کوفت و زهر مار دیگه حکم داده برای همه هم حکم داده چه مسلمان چه غیر مسلمان اما برای حجاب گفته به زنان مومن بگو… ولی خوب شما خودتونو از خدا هم بالاتر میدونید?

    • خراشادی زاده اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

      رفاه چی عزیزم؟

    • کیماس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      میشه گفته خدا رو نشون ماهم بدید؟

    • fazli اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      داداش لطفاً کم چرت بگو تحت تاثیر غربی چیه الان اونوز مثلا زناشون نیم تنه لباس میپوشن یا شلوارک میپوشن چیزی شد زمین به آسمان اومده تجاوز شد به کسی یا زیاد شد کم مختو با اینجور چیزا الکی که کسی میگه شلوغ کن

      • اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        اگه از آمار تجاوز روزانه به زنان و دختران غربی خبر داشتی این چرتووپرتاروو نمیگفتی

        • Sgh اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

          فعلا که آمار تجاوز تو کشور های مسلمان از همه جای دنیا بیشتره، مثل افغانستان و ایران و یمن و…

      • باران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        چرت نگو
        امار تجاوز تو غرب و اروپا روز ب روز زیاد میشه
        اونجا ک دل سیر هستن
        روز ب روز هم بر حیواناتی اضافه میشه ک مردان با هاشون عشق و حال میکنن
        بماند ک همجنس بازی شون هم شهره افاق هس

        • Unknown اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

          تو میدونی چند تا دختر ایرانی بهشون تجاوز شدو از ترس آبرو لام تا کام حتا به خانوادشونم نگفتن؟ اره غربیا از حقشون دفاع میکنن بی هیچ ترسو لرزی چون خانواده تا تهش پشتشونه حالا یه دختر ایرانی به خانوادش بگه سیاهو کبودش میکنن و میگن تقصیر خودش بوده. پس این آمار گیریا به هیچ دردی نمیخوره و نمیتونیم آمارگیریو سند قرار بدیم

      • اکبر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        گه گاهی به BBC زبان اصلی هم گوش بده !آمار تجاوز به زور به زنان اروپایی هر روز بیشتر میشه درج نام پدر در کارت شناسایی اجباری نیست!مادران مجرد به یک NGOتبدیل شده و- و – و ….کافی نیست؟؟

      • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        یعنی تا حالا آمار تجاوزها که میشه رو ندیدی؟ البته برای امثال شما اینطور مواقع ندیدن بهتر. پس اگه چنین چیزی نیست چرا هر روز دنبال دوست پسر و دوس دختر هستید. فیلم خانه‌ی کاغذی رو ببین اگه یک درصد عقل داشته باشی همه چیز برات ثابت میشه. چه از فساد مسئولین چه از فساد جنسی.

    • امیر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      بله ، دقیقا همینطوره ، قانون هر کشوری برای مردم اون کشور لازم‌ الاجراست . حالا مخصوصا که این قانون مربوط به رعایت یکی از قوانین و پایه‌های دینی ماست و اصلا نمیشه در موردش هر کسی شخصا رفتار کنه .
      قانون کشور ما به خواسته مردم بر اساس قوانین اسلامی نوشته شده و رعایت حجاب از اصول اولیه اسلامه .

    • وحدان اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      موضوع فیلم پورن نبوده فیلم تجاوز شنیع جنسی بوده که دخترها را مرعوب کنند

    • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      اون مجازاتی که گفتی تا جایی که من می‌دونم حجاب اجباری برداشته شد

    • Sina اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      حجاب یعنی اجباریه بنظرت؟؟ بنظرت مغزت دستکاری نکردن این اراجیف تحویل میدی؟؟مگه انسان ها مختار نیستن؟؟تو یکی نگران نباش تو نگران خودت باش ک به لحاظ افکاری مریضی اگه مریض نبودی والدینت باید بهت میفهموندن که دختری که با ساپورت و موهای باز میاد تو هرگز نباید به چشم بد نگاش کنی شاید همون افکارش از تو بهتر باشه کسایی ک واقعا شل حجابن یعنی لیاقت ندارن زندگی کنن؟؟؟ …بشی کسی بهت نمیگه لالی

    • ....... اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

  • جانکیعمو اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    تکذیب کردند یعنی تایید. تو این مدت حکومت یک بار نشد زیر بار مسعولین و اشتباهاتشون لرن

  • الا اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    هیچ فیلمی پخش نشده فقط برای منحرف کردن افکار عمومی از مسمومیت دختران است که مردم افکارشان جای دیگری باشد وجنایات مسموم کردن دختران را توسط …… از یادشان انحراف پیدا کند

  • علیرضا اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    هر وقت مسوولان یه چیزی رو تکذیب میکنن صدرصد صحت داره

  • الهام اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    بضیا بجا هم وطن فقط دشمنن ت ایران ما کی از این اتفاق ها افتاده والاا ک دشمن ضعیف شده وبااین کاراش مخاد مردم ساده لوح مارو فریب بده و بتونه ب اهدافش برسه ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورده ده دانه دانه هخخخخ

  • Amin اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    شکایت خانواده ها هم بخاطر بحث و گفت و گوی صمیمی بین مربی و دانش آموزان بوده . ???
    اینا فکر میکنن همه مردم مثل ….ها چهارپای گوش درازن که با این منطق ابلهانه با مردم صحبت میکنن .

  • جواد اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    یاد بگیریم قضاوت نکنیم خدا قاضیه…و اینکه دارن تحریک می کنن درسته؟؟؟الان بچن نمی فهمن ما میگیم پورن یا چیزهای دیگر بچها کنجکاو نمی شن یعنی حتی نوشتن اینهام خوب نیست…توی مجازیم لات خونس هرکس می خواد با فلانی رفیق بشه تا دیدی باهم کار می کنن مجازیه؟؟؟
    پس اینها دارن روی گوشی تمرکز می کنن ما خلاق نیستیم

  • بهار اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    معنی مستهجن رو یا اینا نمیدونن یا ما!! اینکه فیلمی در باره خشونت پلیس امریکا گذاشته شه از نظر یکسری اونوری ها و اولیا دانش آموزا مستهجنه؟!اونوقت اینکه چندماهه دائم بگن کشف حجاب کنید و فلان شعارهای زشت بدید وبریزید بیرون اسمش،مستهجن نیست و همین اولیا اعتراضی نداشتن!؟؟؟!!

    • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      چی بگم به شما بی عقل ها که فقط عقلتون چشمتونه

  • آدم اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    برام سواله واقعا نفهمی یا خودتو میزنی به نفهمی

    • کاوه اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      تا وقتی امثال تو روی کره زمین هست که با یک تار مو با دنبه گوسفند، حتی با پستان گاو تحریک میشید معلومه هیچ جایی امن نیست! مشکل تار مو و حجاب دختران نیست مشکل مغز… تو و امثال تو هست

      • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        واقعاً حرف حقی زدی

      • Sina اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        افرین کاوه دقیقا کسی با مقنعه دیگه تحریک بشه باید دم دستگاهشو از ریشه برید

  • چشدار اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    اینم از جذب ها و استخدام های درست شما در وزارت حساس آموزش و پرورش
    چرا نمیگید درسته و باعث و بانیشو اخراج کنید؟؟

  • رسول اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    هرچی علیه حکومت باشه، دلیل و مدرک میخواد، هرچه به نفع حکومت باشه، فقط ۲۰۳۰ بگه کافیه، جیره خواری بد بخت

    • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      کوری یا خودت چشماتو بستی دلار ۵۰ تومن رو نمیبینی ؟

  • Amir اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    وای چه چیز مهمی اتفاق افتاده که رسانه ایش کردن که مردم رو از مسمومیت در مدارس منحرف کنن

  • داریوش از اهواز اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    ای بابا این شبکه هلی معاند چه فکر کردند در مورد فرزندان کشورمان شاید خیلی حجاب سفت و سختی نداشته باشند ولی اکثرا از خانواده های متدین نماز خوان و معتقد هستند و این خبرهای کذب محض هستش

  • اریک فون دنیکن اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    الان هم خیلی از حضرات مسمومیت دانش آموزان را تکذیب میکنند و دروغ تحویل مردم دادن .در خصوص پخش فیلم مبتذل بجز تکذیب کاری نمی‌کنند چند روز بعد هم انتشار فیلم کم‌ کم اعتراف میکنند

  • رضا اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    ینی روزی میرسه از اون چپیه اویزونتون کنن

  • ممد اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    ای بابا
    دخترکان دوازده سیزده ساله بخاطر فقر، تن فروشی میکنن. این دیگه عادیه
    توی خیابون، پارک، بیمارستان و… پخش زنده هست نیاز به فیلم نیست

  • امیر اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    ای کاش به منم نشون میدادن??

    • ایران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      شما احتمالا دیدن صحنه های مستهجن براتون عادیه

    • . اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      مریض جنسی

  • اسماعیل اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    مستهجن تراز فیلمی که شماسرملت درآوردین مگه هست؟

  • شهاب اسفند ۲۳, ۱۴۰۱

    آخه عقل کل خودت هم خواب میگی هم تعبیر خواب، خوب واسه این تو پشمالو نیستی و دم نداری ، چون خدا به ما عقل داده ( نه شما) که خودمون رو بپوشونیم ولی حیوانات عقل و شعور نداده در عوض پشم و دم داده تا کمتر عریان باشند حالا تو لخت مادرزاد بیا بیرون چون خدا اینجوری خلقت کرده بی عقل!!

    • ن اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      اسکل
      فکری که شما میکنید اینه که بعد انقلاب همه می‌خوان لخت بشن ولی اصلاً اینطوری نیست و این بهونتونه
      در ضمن چرا به مشکلاتی مثل وضع اقتصادی کشور نگاه نمیکنی

  • ... اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    اولا حرف نزنی نمیگن لالی
    دوما ما مسلمون هم داریم بی حجابه. خدا هیچ جای قرآن نگفته حجاب اجباریه. گفته حجاب یه دیواره ک شما رو از خطر و فساد دور نگه میداره. هیچ وقت اجبار نشده. دوما من خودم حجاب درستی ندارم ولی بیشتر از خیلی از چادریا ب قیامت و خدا اعتقاد دارم

    • اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      وقتی خاستی یه چرتو پرت بگی اول روش فکر کن

      خدا نگفته مسلمون بی حجابم داریم

      گفته تو میتونی از هر دینی باشی اخیار خودته
      ولی اگه میخای مسلمون باشی باید با حجاب باشی

      دیگه میل خودته
      پس قبل حرف زدن روش تحقیق کن

      • ناشناس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

        خدا هیچوقت در مورد حجاب حرفی نزده
        هیچوقت اجباریش نکرده
        تو هم اگه این حرفا شده بهونت پس با همین بهونه هات خوشحال باش

  • گاتِل اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    یجوری گفتین انگار فیلم سوپره

  • بی نام اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    فیلم مستهجن پورن منظورتونه یا رفتار های خشونت بار؟؟؟

  • سید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    دشمن بخاطر عدم موفقیت در نقشه های شومش ،دست به دروغ پراکنی های جدید میکند، اما ما باید آگاه باشیم شاید چشمان این دختران بخاطر یک مسله ی حیاتی اینگونه باز شده است !!

  • مهرداد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مسلّم است که وزیر آموزش و پرورش منکر این قضایا شود
    ملّم است که ایشان این فیلم ها را ندیده آیند
    چون برای دختران دبیرستانی اسلامشهر و …. پخش کرده اند نه معلمان و وزیران و ….

  • هادی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    از زمانی که بچه مدرسه گوشی به دست رفتن مدرسه
    باید منتظر عواقب بدتری باشیم
    یادم ما از ترس به معلم خود نگاه نمی کردیم
    الان دانش آموز روزی چند بار به معلم زنگ میزنه

  • ایران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    من همیشه تصور میکردم نویسنده های مقلات سایت ها و روزنامه ها و مجلات یکسری آدم معمولی از جنس مردم هستند. ولی چند وقته مطمئن شدم شماها هم از جنس همون … هستین که توی خیابون مردمو میکشن. گنده هاتون فرار میکنن ولی شما میمونید و ما
    اون روز فرصتی برای توبه و التماس وجود نداره

    • مهتاب اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      مثلا پخش کنن بعد بگن ما نکردیم همچین کاریو؟خب لو نمیره مگه؟چرا بعضیا انقد کوته فکرن ناموصا …طرف نوشته اره راسته زمان ما نمیزاشتن گوشی ببریم مدرسه …خب چ ربطی داشت اتفاقا بهترین کارو میکردن اونموقع ها مدرسه فقط محیط اموزشی بود اخه

  • ادلیا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    …نخور تو خود مدرسه ما اومدن فیلمای جمعه سیاه زاهدان پخش کردن نصف مدرسه زده بودن زیر گریه روحیه همه بچه ها داغون شد دقیقا توی تیزهوشان دخترانه چابهار این کارو کردن چرا صدا اون در نمیاد …؟؟؟

    • حمید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      مگه چی تو فیلم اش پخش میشد،
      عجیب هست که این را در مدرسه پخش کردن چون به نظر میاد که مقصر اصلی کشتار زاهدان ،
      بی تدبیری نیروی انتظامی بوده باشد.

  • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    فرزند شهید هستم ،از مقام معظم رهبری خواهشمندم تروریست های داخلی علی دایی و کسانی ک ضد نظام هستن و اعدام کنن همه خاستار اعدام علی دایی هستیم و دستگیری هر چه سریع تر علی کریمی

    • ایران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      فرزند جانباز هستم و ازت میخوام دهن گشادتو ببندی.

    • Sina اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      با احترام به فرزندان شهید ولی محمد جان کمتر بمال و اون گاراژ دهنتو ببند بوش خفمون کرد

    • ناشناس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      کسی جرئت نمیکنه به علی دایی نزدیک بشه
      نگران نباش تو هم مثل ….

  • باران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    کجای این کلیپ مستهجن هس؟؟ گفته برخورد پلیس امریکا با مردم

    والا از صبح تاشب
    بچه ها تون مثل خودتون گوشی ب دست دارن و تو تلویزیون فقط شبکه های ماهواره ی بخصوص معاند می ببینند
    پیش چشم تون هم کارتون های خشن می ببینند یا بازیهای کامپیوتری خشن و مستهجن بازی میکنن
    تو کودکی شون هم تربیت شون و ول کردین هرچی دلتون خواست ب خوردشون دادین
    حالا تو دوره نوجوانی شون تقصیر میخوایین بندازین گردن مدارس؟؟؟! ک یک کلیپ اموزنده دیدین؟
    واقعا حال بهم زن هستن بعضی والدین
    دیشب ارامش نداشتیم از ترقه بازی بچه هاتون
    یک عده بی هنجار و روانی تربیت کردین چون تک فرزند سوسول بار اوردین یا اینکه پسره میتونه هرکاری خواست بکنه
    اوف برشما
    رفتم ب همسایه میگم پسرت تو میفرستی با توپ میکوبه ب دیوارمون و بچه ها بقیه محلات جمع کرده ک مثلا فوتبالبازی میکنن
    برگشته میگه اجازه اینکار نمیدی زباله خواهند ریخت دم درتون!!
    اینا رو مدرسه تربیت داده؟؟؟

  • رضا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    شما کدوم کار را تایید و گردن گرفتید که این یکی را تایید کتید

  • محمدرضا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    در یکی از مدارس غیردولتی تبریز (محله جلالیه) پخش فیلم پورن برای دانش آموزان در زنگ ورزش و در داخل زیرزمین باشگاه ورزشی توسط مدرسه انجام شده بود در همین چندماه گذشته، البته مدرسه متوسطه اول پسرانه بود و اولیا چون سند و مدرک درست و حسابی نداشتند و از بیان موضوع خجالت می‌کشیدند، موضوع را پیگیری نکردند…

    نتیجه تبدیل مدارس به بنگاه اقتصادی جز این نمیشه…

  • لیا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مستهجن منظور کتک پلیس امریکایی به زنا بود

    • ناشناس اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      این همه آدم میرن آمریکا برای زندگی که از پلیسا کتک بخورن ؟

  • حمید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مگه چی تو فیلم اش پخش میشد،
    عجیب هست که این را در مدرسه پخش کردن چون به نظر میاد که مقصر اصلی کشتار زاهدان ،
    بی تدبیری نیروی انتظامی بوده باشد.

  • من اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    همه اش دروغه و شما منتشر کننده دروغ نباشید

  • هانی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    منظورش از مسئول عقیدتی سیاسی بسیج منطقه
    ی دونه از همین بچه بسیجی هاست منظورش من ی پسر مجرد۳۳ ساله ام و فرزند ندارم که درک کنم ولی خاک تو سر اون مدرسه ی دخترونه که ی مردو راه داده تو مدرسه که واسه بچه‌ها کلیپ حالا هرچی پخش کنه خدایش باید باید خلع درجه بشه

  • هانی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    اونایی طرفداری میکنن مسئول عقیدتی سیاسی منظورش یکی از همین بسیجی های که میرن کارت فعال میگیرن یعنی هر کسی میتونه
    نه اینکه فکر کنید مثلا ی آدم رده بالا ودکتر یا اینکه..‌ باشه. راه دادنشون تو مدرسه اصلا غلط بزرگی بوده

  • .... اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    اخ جوووووووووون حالشو ببرید..

  • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    با سلام
    در کرج، محله کرج نو مدرسه دخترانه رضوان
    توسط معلم ادبیات فیلم مستجن بار ها پخش شده
    لطفا جمع کنید کین کثافت کاری هارو
    با تشکر

    • علی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      اگر شما کرج هستید آموزش و پرورش منطقه کرج را بگیرید و بررسی کنید

    • الهام اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      من قبلاً حجاب رو دوست نداشتم علتش:به وضوح می‌دیدم که به پسرا آنقدر ارزش و اهمیت قائلن و دخترها رو بی ارزش و نحس و شوم میدونن و از طرفی علاوه بر تکریم پسرا و سرکوفت زدن به دخترا حق بچگی و بازی کردن ازشون گرفته میشه و همش تکرار عذاب آور جمله هم سن های تو شوهر کردن خجالت بکش،یا دختر از این کارها نمیکنه و…. یا پسرا هر لباسی که دلشون بخواد میپوشن در حالی که ✨حفظ حجاب برای مردان و پسران هم مهمه و باید لباس و ظاهری با وقار داشته باشن و خلاصه همه این افراط گرایی ها و تبعیض جنسیتی باعث شده بود که من همه تقصیر هارو از حجاب بدونم در حالی که حجاب بهترینه و همش تقصیر خرافات و بهتره بگم افکار جاهلانه و مضخرف و غیر انسانی و غیر عقلانی و کلا آنقدر از این افکار بدم میاد که نمی‌دونم چطور توصیفش کنم بوده اسلام هرگز نگفته که دختر پست و بی ارزشه و فقط وظیفش شوهر داری و بچه آوردنه و باید تا آخر عمرش تو خونه بمونه و بپوسه ،بلکه اولا شوهر داری و بچه آوردن جزو روند طبیعی زندگی یک خانوم هست همون طور که همسرداری و بچه آوردن روند طبیعی زندگی یک مرد هست و دوما وظیفه آقایونه که خانوم هارو ببرن بیرون گردش و تفریح و بهتر و بیشتر کردن تعداد پارک بانوان و این قبیل کارها، رفتار اصلی با دخترا مهمه که امام علی ع گفتن که دختر مثل گل هست پس هیچکس حق نداره بهش سرکوفت بزنه و…بگه تو ضعیفی،تو وظیفت اینه که از بچگی تا پیری تو خونه بمونی ،یک زن با حفظ حجاب و همراهی اعضای خانواده می‌تونه بهترین اوقات رو داشته باشه تو بیرون.
      پس باید اصلاح فکری سریعا انجام بشه،خسته شدم از بس درباره این مسائل ساده جر و بحث میشه و بعضیا اصلا نمیییییییییفههههههمااااااا که نمیفهمن،زن یه موجودیه که خیلی با ارزشه ولی متاسفانه یا بیش از حد شورش درمیان میگن موهاتوباز کن برو بیرون و راحت باش یا برعکس میگن بمون خونه و …. متاسفانه اکثرا نیاز اصلی زن رو و ارزش وجودی زن رو درک نمیکنن و رفتار صحیح با اون رو نمیدونن.اگر هم در اسلام قوانینی هست که به ظاهر مرد رو برتر جلوه میده من به خوبی متوجه شدم که همه قوانین الهی به نفع انسانها هست

      کلمه مساوی همیشه به معنای عدالت نیست یه جاهایی مخالف عدالته، عدل مهمه نه مساوی بودن
      حق باید همه جا رعایت بشه و همیشه پیروز میدانه منتهی دیر یا زودش به این بستگی داره که انسانها چقدر به باطل بها میدن و چقدر بازیچه دستش میشن هر چه سریعتر همه باطل رو رها کنند همون قدر هم سریع تر حق و آسایش و راحتی ظهور می‌کنه اینا همش درسهای ابتداییه پس کی می‌خواییم به خودمون بیاییم امام زمان عجل همینطور تنها موندن و منتظر ما هستن چقدر آخه بی شرم شدیم که از این همه گناه خجالت نمیکشیم و به سمت ایشون نمیریم؟یاد معلمی افتادم که تو کلاس ساکت میشینه تا بچه ها خودشون بفهمند که باید ساکت باشن چون معلم اومده حتی درک و شعورمون اندازه بچه ها هم نیست که هزار و دویست ساله که هنوز نفهمیدیم باید ساکت باشیم و گناه نکنیم تا آقا امام زمان ع درس رو شروع کنه!واقعا که

  • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    در مدرسه دخترانه رضوان واقع در کرج نو
    فیلم مستهجن توسط معلم ادبیات پخش شده
    لطفا پیگیری نمایید

    • علی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      اینم از اون حرفاس چرا الکی بد ون تحقیق حرف میزنید

    • علی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      ۰۲۶۳۲۵۴۳۵۴۰
      این شماره ناحیه ۳ کرج مربوط به مدرسه رضوانه زنگ بزنید بپرسید

  • فرزین اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    فقط عکس اون دختره که دهنش بازه??

  • کامران اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    گیره به من میدم چادر ارایش کن سر من جوش میزد بله تقصیر دایی رضا همسر محترم آذر بهرامی هست کی میاد رسول زاده دختر بتول بدتر از همه جلوی شوهر ارایش میکنم سر من جوش میزد بله نه نماز نه کتاب نه درس نه نه قران نه خانه دار نه بچه دار نه شوهر دار برو برای نوه گور گور شد یاد بده
    فامیل ما آمنه کبر دختر بتول دختر رسول زاده به من گیره میدم برو کلاس خیاطی به قول عمه اش جلوی شوهر ارایش میکنم خجالت نمی کشی وای همکار خانم ها مرد ها دوست نداد گلیم بافی قلاب بافی خودش بفند مثل بهرامی دوست نداد بچه دار نماز کتاب درس خودش بخوان وای یاد بده نوه ها اش وای تقصیر عمو اکبر روسل زاده عمو مرتضی هستن

  • ساعدی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    واقعا متاسفم به جوابیه وزیر آموزش و پرورش!!!بجای تنویر افکار عمومی ،خوداش را با یک جمله ابهام انگیز خلاص میکند!معنی جواب وزیر آنست که موضوع فیلم مستهجن صحت دار ولی ایشان هنوز موفق به تماشا نشدند!و جالبتر از جوابیه وزیر،نطقهای خانم قاسمی نماینده مریوان است،ایشان افاضه نمودند که حجاب جزء فرهنگ ایران است،خانم محترم ،منظور تان از حجاب چیست؟اگر منظورتان چادر است،!چادر برای پوشش زن .لازم هست ولی کافی نیست.اما منظور از حجاب و آنچه نص صریح آیه سوره نور هست.پوشش اعضای بدن ( غیر از وجهین و صورت) و در مقابل غیر محارم است.خانم نماینده وقتی نطق میکنید به مفاهیم ادبیات مورد استفاده تان توجه کنید،؟حجاب جزء فرهنگ ایران نیست،از واجبات و ضروریات بنیادی اسلام است وقتی صحبت از جمهوری اسلامی ایران است.بعنوان یک مسلمان باید به اصول و فروغ و ضروریات اسلام مقید باشیم.وقتی صحبت از فرهنگ میکنید.بعضی فرهنگها مانند قمه زنی ،اشتباه و غلط
    هستند و از جهالت و تحجر افراد نشات میگیرد،اگر حجاب را جزء فرهنگ حساب کنیم .شاید افرادیکه کشف حجاب میکنند.نظرشان درست باشد؟ ولی لیکن اسلام چنین اجازه‌ای نداده است.پس حجاب از واجبات و ضروریات دین اسلام است.نه جزء فرهنگ ایران!؟

    • دینه اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      جز ایران همجا ویرانه ازطرف ساقی موتوری سلام خدمت مردم شریف ایران??

  • مصطفی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    برای اثبات یک جرم حتی قتل شهادت دو مرد یا شهادت چهار زن کافیست این درحالی است که ده ها دختر ومعلم این راعنوان کردند بعدشم اگردوتاازاین دختران به مجرم بودن من شهادت بدن صددرصد محاکمه ومتهم خواهم شد چطور وزیر ملارد می‌کنه بااین همه خبرومنبع ازطرف همه این دختران که موردازارروحی قرارگرفتن

  • مینا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    چه قدر ی عده احمق و زودباورن اصلا فک کنید ببینید همچین اتفاقی ممکن هست یا نه؟ یک مستند در باره انقلاب جنسی به اسم ایکسونامی ساخته شده که مستند بسیار عالی هم هست هیچ صحنه مستهجنی هم ندارد اصلا مگه ممکنه که ی شخص با هماهنگی آموزش و پرورش و داره فیلم مستهجن پخش کنه برای بچه ها به عقل ی عده واقعا باید شک کرد

  • جانباز اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    فک کنم دژمن فیلم ها را آورده و در مدرسه ودخترانه نمایش داده !!!!

  • منتقم اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    وای بحال وزیر و مشاور وهمه مسئولین آموزش وپرورش و۳۲ نهاد بودجه بگیر فرهنگی واعتقادی کشور که فردای قیامت چطور جواب خون پاک شهدا را می‌خواهند بدهند.
    .از روزی که وقایع شهدا و یادگاران جنگ و فداکاری ارزشمندان وعزیزان ما از کتب درسی حذف شد بعید نیست که چنین موارد زشت و ناپسند هم رواج پیدا کند.
    در تاریخ از دوران سلجوقیان و هخامنشیان و…. در کتب تاریخی بود که به هیچ دردی هم نمیخورد.???
    ولی چند تا درس از غیرت،شهامت،ایثار وشجاعت شهدا ما در کتاب های مدرسه ها چاپ شد؟؟؟ ???
    چرا از شهداء که صاحبان این حکومت اسلامی هستند درسی چاپ نشده؟???
    درس هایی ازحاج قاسم سلیمانی.محسن حججی ، اروجعلی شُکری.حسین لشگری سید علی اقبالی دوگاهه ،ابراهیم هادی وشهدا کانال کمیل و حنظله و بقیه شهدا ببینید چه کردند.؟???
    اگر مسئولین ما از درد زجر کش بشوند و بمیرند بولله حق هست.???

  • امیر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    واقعا میگی ؟
    داش من تویی ک اینو طرح کردی ممنون دستت درد نکنه
    ولی ببین دخترا از قبل اینارو میدون همشون فیلمای پورن میبینن

    • فافا اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      ا کجا میدونی کلک؟عزیزان الان ما پول نون نداریم سوپر و پورن و ولش کن .آقایون مسئول خیلی بی وجدانید بخدا ..اگه اینجوری ادامه بدید تا دوسه سال دیگه فحشا بیداد میکنه تو ایران از ما گفتن بود از شما نشنیدن