ماجرای پخش فیلم های مستهجن در مدارس چیست؟

ماجرای پخش فیلم های مستهجن در مدارس چیست؟

ادعاها درباره ی پخش فیلم مستهجن در مدارس واکنش وزارت آموزش و پرورش را به دنبال داشت. در هفته های اخیر برخی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مدعی شده بودند که در ایام ناآرامی های کشور در برخی مدارس دخترانه برای ترساندن دانش آموزان از نتیجه ی اعتراضات، فیلم هایی مستهجن پخش شده است. ادعای پخش فیلم مستهجن در مدارس دخترانه واکنش های بسیاری را در میان کاربران داشته و مقامات وزارت آموزش و پرورش نیز قویاً آن را رد کرده اند.

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

واکنش آموزش و پرورش به خبر پخش فیلم مستهجن در مدارس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دیروز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر پخش فیلم‌ مستهجن در مدارس را تأیید می‌ کند، گفت: «من چنین فیلمی را ندیده‌ ام.»

همچنین روز گذشته حجت‌ الله الماسی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران برای پیگیری ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس با مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تماس گرفت (نام یکی از مدارس اسلامشهر در لیست مدارسی بود که این فیلم در آنجا پخش شده).

به گفته ی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، این ماجرا بررسی شده است و چنین ادعایی هیچ سندیتی نداشته و تکذیب می‌شود.

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

واکنش متفاوت یک نماینده مجلس به خبر جنجالی پخش فیلم مستهجن در مدارس

از سویی دیگر، شیوا قاسمی‌ پور، نماینده مریوان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس در رابطه با انتشار برخی خبر‌ها پیرامون نمایش فیلم‌ مستهجن در برخی مدارس گفت: «اولاً اگر این مساله صحت داشته باشد خیلی متاسفم برای کسی که چنین شرایطی را فراهم کرده است. دوماً کشور ما یک کشور اسلامی است و حجاب هم جزو چیز‌هایی نیست که ما مثلا توانسته باشیم در یک برهه زمانی و برای یک شرایط خاص آن را اجرا کنیم، حجاب جزو فرهنگ ایرانی‌هاست و یک مساله انکارناپذیر است؛ ولی اینکه بخواهیم به زور حجاب را به کسی تحمیل کنیم، به شخصه فکر می‌کنم این کار یک کار ناشایست است، به ویژه اینکه اگر چنین اتفاقی در مدارس رخ دهد.»

وی در ادامه تصریح کرد: «ما باید بیشتر از این در بحث مسائل فرهنگی کار کنیم، یک اتفاقاتی در کشور ما رخ داده که شاید خیلی‌ها هزینه‌های خیلی کلانی کردند تا این اتفاقات رخ دهد. خب باید ببینیم در مقابل آن اقدامات و‌ هزینه‌ها ما چه کرده‌ایم؟ طبیعی است که ما هم باید همان مقدار و شاید بیشتر از آن هزینه کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.»

نماینده مردم مریوان در مجلس همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: «من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه‌ مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.»

وی تصریح کرد: «بعید می‌دانم با زور و اجبار در این حوزه بتوان کاری انجام داد که نتیجه دهد، اما اگر از این اتفاق مستنداتی به دست آمده این را به من برسانید حتما این مساله را پیگیری می‌کنم. برای ما همه این کشور مهم است، در هر جای ایران هر اتفاق و مساله‌ای باشد نسبت به آن دغدغه داریم نه اینکه فقط به یک بخش یا یک مورد و یک موضوع توجه داشته باشیم.»

ماجرای پخش فیلم مستهجن در مدارس چیست؟

توضیحات یکی از مدارس در رابطه با خبر پخش فیلم مستهجن در مدارس دخترانه

پیش از این نیز آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر که نام یکی از مدارس آن در ادعای رسانه های فارسی زبان خارج کشور مطرح شده بود، درباره ی این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرده بود.

در این اطلاعیه آمده:

یکی از برنامه‌های راهبردی آموزش و پرورش تحقق جهاد تبیین در سطح مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است. بر این اساس و در راستای اجرای برنامه‌های مصوب شورای تحقق جهاد تبیین در آموزش و پرورش ماهشهر؛ روز دوشنبه مورخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ پس از هماهنگی‌های صورت گرفته جناب آقای رضایی؛ مسئول محترم عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر در کارگاه دانش‌افزایی دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد ریحانه النبی شهرستان ماهشهر حضور پیدا کرده و در ارتباط با حوادث و جریانات اخیر و ضرورت ایجاد آگاهی در بین دانش‌آموزان نسبت به جنگ شناختی ترکیبی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی به ایراد سخن می‌پردازد.

در ادامه این کارگاه دانش‌افزایی، یک کلیپ که محتوی صحنه‌های در ارتباط با برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با مردم عادی است به نمایش در می‌آید و پس از بحث و گفتگوی سالم و صمیمی بین دانش‌آموزان و مربی، کارگاه مذکور خاتمه پیدا می‌کند.

در ادامه پس از مطلع شدن اولیا از محتوای کلیپ پخش شده در کارگاه؛ این اولیای گرامی با مراجعه به آموزشگاه به نحوه برگزاری این کارگاه و محتوای کلیپ پخش شده اعتراض می‌کنند.

در خاتمه نیز مدیر آموزشگاه مربوطه با تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان و دعوت از اولیای معترض نسبت به ارائه توضیحات لازم و شرح ما وقع در ارتباط کارگاه برگزار شده اقدامات لازم را به عمل آورد و نگرانی این والدین عزیز را نیز برطرف می‌کند.

مطالب مرتبط
۲۵۰ نظر

ورود

  • اقا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    به این جور فیلم‌ها که در چارچوب نظام اسلامی پخش میشن فیلمهای آگاهی بخش گفته میشن نه پورن که ممکنه داخلش نحوه دخول و آمیزش جنسی هم آموزش داده بشه. تازه در صدر اسلام دختران ۹ ساله ازدواج میکردن و از همه چیز آگاه بودن . ما در این مسال از آن دوره عقبتریم

    • آهنگر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      اسکل جان یعنی ما باید به اون دوران عصر جاهلیت اعراب برگردیم؟!

      • عبدالعزیز اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

        نمیدونم کی آدم میشین

        • باهر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

          شاید به صورت ضرب المثل به موش میگم ،دیوار تو گوش کن بوده یعنی هشدار داده اند که اگر شما هم حرکتی بکنید به چنین سرنوشتی دچار میشوید.

      • ناشناس اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

        اقایی ک نوشتی امار خودارضایی تو کشور ما بالاست از کجا این امار و اوردی?

      • King اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        احمق جان درس صحبت کن جاهلیت اعراب نه جاهلیت بشریت انقد نژاد پرست نباش

      • بی نام اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        هی پسر کدوم جاهلیت میگی کی زمان قبل با دخترش ازداوج می‌کرد اعراب یا فرس اگه هیچی بلد نیستی هیچی نگو اسکل

    • امیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      شما خودت تو خونتون به فرزندانتون یا خواهراتون که ۱۰ یا ۱۲ساله هستن برای آگاهی بخشی فیلمهایی که رابطه جنسی دونفر رو نشون میده و آلت جنسی مرد و زن رو آشکارا درمعرض دید قرار میده نشون میدین؟ عمو جانی اگه جوابت آره هست میشه واسه بی غیرت بودن خودت اسامی دهن پر کن درست نکنی؟

    • Hana اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      ,,,,شو خواهشن

      • مجتبی اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        کسانی که مخالف مسایل جنسی هستند و دوست ندارند اعضای خانواده خودشان چیزی فرا بگیرند مختارند و میتوانند فرزندان خودشان رو برای مسایل دینی پیش …. بفرستن بعد نظر بدن آنوقت شنیدن نظرشان جالب است
        ماشالله همه کارشناس و دسترسی به آمارهای عجیب و غریب و ندیده رو دارید

      • دانیال اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        ناموسن ببندین با این طرز فکر دوره حجر تون

    • مریم یعنی خاک برسرتون که از هر کثافت کاری حمایت میکنید اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      این همه گازهای شیمیایی تو مدارس زدن گردن نمیگیرن میگن توهمه میخوان اینو گردن بگیرن خدا لعنتشون کنه

    • امیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      با این افکاری که تو داری به بچه هات عملا یاد میدی

    • مسیح اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      آهان پس بهش میگن فیلم آگاهی بخش؟! وآیا شخصا حاضری برای خواهر و دختر خودت یه دوره فشرده فیلم آگاهی بخش نشان بدیم؟!

    • فیلم اسفند ۲۵, ۱۴۰۱
    • ع اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      اسکل تا ۱۰ سال دیگه رو مریخ خونه و زندگی جریان میفته . بعد داری در مورد مسائل جنسی صحبت میکنی ؟

    • آرش اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      حاج آقا شما تو خونه هم از این فیلم های آگاهی بخش نشون فرزندانتان میدید؟ به هرحال از صدر اسلام عقب‌تر نیوفتاد.

    • حمید اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      واقعا جالبه که هرچی مسولان کشور ارایه میدن اسلامی وبدون ایراد هست حتی اگه فیلم پورن باشع .شما سخنگوی خداوند هستید که بدون ایراد تشخیص میدین .پس تو خونه برای بچه هاتون بذارید از این فیلمها وبراشون تو ضصح هم بدید که چه اتفاقی داره میفته .در اونزمان که بچه ۹ساله با پسر ۱۵ ساله ازدواج میکردن اگر به امدام وطرز فکر شون نگاه میکردین اندازه یک دختر ۱۷و۱۸ ساله بودن وپسران هم ریش وسیلیل شون کامل در میومد رشد جسمی شون هم کامل کرده بودن .در ثانی شرایط زندگی امروز رو با ۱۴۰۰سال قبل یکی میدونید .قوانین هر صد سال یبار بسته به شرایط کشورهای متمدن قانون عوض میشه واقعا به شعور ادمها توهین میشه وقتی میگن قانون ۱۴۰۰سال قبل و امروز استفاده کنیم .ینی این ادم احمق این همه سال هیچ پیشرفتی نکرده وعقل وشعورش .یکم فکر هم کنید ضرری نداره بخدا .بدیش اینه که بجای خوندن وفهمیدن پند واندرز گذشته ها ودرس گرفتن از اونها فقط به دهان بعضی از افراد سودجو که در لباس ادمهای خدا شناس میان وبه نفع حاکم کشور از زبون خدا حرف میزنن

  • Esi اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    ببینید تو کشور ما خیلی این مسائل جنسی بد جا افتاده و اگه هر کی راجبش حرف بزنه همه هزارتا صفت بد بهش میچسبونن

    اگه مردم راجب این چیز ها آگاهی بیشتری پیدا کنن مطمئن باشید کمتر سمت اینطور مسائل میرن

    اصلا اگه میانگین بگیریم توی ایران بیشتر از بقیه کشور های آسیایی خود ارضایی انجام میگیره

    اینا همش به خاطر نا آگاهی از عوارض و بقیه چیز هاشه

    کلا از پایه مشکل داریم

    • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      منظور از فیلم مستهجن چیست چون از دید آدمهایی مثل اینها. نود درصد فیلمها مستهجن هستند. احتمالا پورنو نبوده. یه فیلم بوده که یه زن یا مردی همو بوسیدن. اینا میگن مستهجن

    • حامد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      خو …قرار نیست تو ببینی که

      من به شخصه به رهبر عزیزم نامه مینویسم
      اوضاع ایران اینظوری که این بی غیرتا میگن نیست
      اینا گزارشاشون الکیه
      اصلا تو مدرسه چه خبره؟بیاید تا من بگم چه خبره
      هیچ دغدغه درسی وجود نداره
      فیلم های مستهجن که اصلا عادی شده مسخره میکنن یکی راجع به فیلم های مستهجن حرف میزنه:/ببینید دیگ

      بعد مدرسه ما توی استان یکی از فعال ترین مدارس پرورشیه به گزارش این بازرس های ظاهر نما و دروغگو!خدا به داد بقیه برسه

    • گل گفتی پسر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      خیلی حق گفتی

    • حسن اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      مشاهده آلت زن و مرد حتی توسط زوجین دارای مشکل می باشد چه برسد آلت زن و مرد نا محرم . این جور کارا از دست افراد زنا زاده بر می آید ۹۰ درصد مردم زنازاده اند

    • یکی اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      نه عزیز اشتب گرفتی این چرندیات به آگاهی ربط نده، تو ایران قبل انقلاب سن ازدواج زیر ۲۵ بوده و الان به بالای ۳۰ سال رفته همین نشون دهنده اینکه ما نمیتونیم نیاز جنسی خودمون بر طرف کنیم و در دام خود ارضایی میوفتیم، درضمن در خارج از سن ۱۵ سالگی وارد رابطه میشن و نیاز های خودشون بر طرف میکنن!

  • حیارستگاری اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    باسلام،هرکس ایرانی اصیل باشدودرایران اسلامی زندگی کرده باشد،به یقین میداندکه اینگونه اعمال واقدامات ابلیسانه یاازسوی غافلان خدانشناس معاند داخلی ویاازسوی عوامل بیگانه شیطان صفت انجام گرفته که بایک رویه مشخص اقدام به خرابکاری نموده وهماهنگ آنها رابه نظام ربط میدهندبااسم رمز«کارخودشونه».بنابراین ماهموطنان ایرانی خداپرست وخداشناس،غیرتمند،هوشیار،دلیروجان فدای دین،ایران وایرانیان بایدبازیرکی خاص شیعه حیدری مقابل هربدذات بدخواهی مانندتمامی شهدای ایران زمین مردانه ایستاده ونسل هرخائن وطنی امیرکبیرکش راازریشه برچینیم تا تاریخ ایران بزرگ مؤمن باحیا دیگرورقی ازچنین خائنان ذلیل ومنفوری به خودنببند.باتشکر

    • کامی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      اقا چرا چرت و پرت میگی، شیطان داخلی و خارجی چیه، وقتی داخل ایران توی مدرسه خودمون داره اتفاق میفته، پس اون مسئولین مدرسه چه ….که ، یه سری خرابکار میان فیلم سوپر پخش میکنن بعدش میشینن تخمه میشکونن با بچه ها ، فیلم که تموم شد میزارن میرن هیچ ….هم خبردار نمیشه، عه از کجا اومدی پرفسور

      • رضا اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        این دیگه خیلی ناب بود
        بفرمایید از این به بعد بگین تو مدارس فیلم پورن پخش می‌کردن
        راحت باشین
        از کسی که می‌گفت خزرو فروختن به روسیه ۶ ماه پیش کیشو فروختن به چین بیشتر از این انتظار نمی‌ره
        تو توهماتتون خوش باشین

  • داود طنوریان اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مسیولین باید بیشتر دقت کنند

    • poor boy اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      بر باعث و بانی اش لعنت
      فیلم مستهجن فیلم مستهجن دیگه آموزشی و غیر آموزشی نداره
      فیلم آموزشی اسمش روش آموزشی
      واقعا برای آموزش پرورش متأسفم که انقد بی محتوا شده که مجبوره از فیلم مستهجن برای آموزش استفاده کنه
      من نمی‌فهمم کسی با خودش فکر نمیکنه که این فیلما روی روان بچه ها تأثیر میذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • تفنگ تق تق کمک کمک اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      مسولین?
      میشه بگی دیقن کدوم مسلولین؟ اگه ما واقعن مسولین داشتیم حال روز کشورمون اینجوری نبود
      همین مونده بیان ببرنم بگن چی نوشتی
      ولی خدایی تو راضی هستی از اقتصادمون
      از اختلاس هایی ک انجام مشه شب میخوابی صبح بلند میشی میبینی ۹۲ هزار میلیارد اب شوده
      تو واقعن راضی از دلاری ک ۵۰ هزار تومانه؟
      تورم امار شدت فقر در کشور واقعن تو چی دیدی هنوز دم از مسولین میزنی
      همین مونده ب خودشونم بگیرن ورم دارن ببرنم?
      طوری نی حقیقت تلخه

  • بت غم اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    دَدا، ابجی، ننه .اَنِه دِروو گِنِنی ادم خواننه شِه سَرِ بَزِنی دیوار رِه.سَر درد بَهیتِمی.وَسه اَنِه دِروو .

    • ???? اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      چه مسخره
      تف تو آموزش و پرورش که هیچی یاد نمیده به بچها

      • مسیح اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        سلام… خوندم معلوم شد مستهجن نبوده بلکه افشاگری علیه خشونت و بد رفتاری پلیس ضد بشری آمریکا با زنان و دختران که حجاب هم نداشتند بطور مستند پخش کردند… این گزارش ها برای ایجاد جوسازی علیه افشاگری درست میشه تا جوانها نسبت به ماهیت واقعی یا پنهان شده ی سیستم کثیف آمریکا آگاه نشوند و خوشبین بمانند و ضد فرهنگ و آداب خودشون باشند…

  • ۳۰ک اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    اون اولیای دانش اموزان به این اعتراض کردن که چرا مدرسه رو سیاسی میکنید.چه لزومی داره خشوتت امریکایی رو تو مدرسه به بهانه مختلف نمایش بدید

  • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مدرسه ماکه همه شارژن???

    • heh اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

      مدرسه پسرونه همه شارژن -_-

  • امیر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    فیلم مستهجن لعنت بر اصلاحات لعنت بر انگلیس کدوم فیلم مستهجن مستند که روند به کثافت کشیده شدن امریکا و آثار و نتایج آن شد فیلم مستهجن .بیشرافتها

  • یه نفر اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    نمیتونین یکم به مسائل دیگه اهمیت بدین؟ مثلا محتوای درسی رو تغییر بدین؟ تا یکم جذابتر باشه؟ که بچه ها اخر سال کتاباشونو با لذت پاره نکنن و به هرچی معلم و مدرسه است فحش ندن؟ کارتون شده گیر دادن به مسائل کم اهمیت تر چون عرضه تون به همین میرسه در صورتی که اگر با طرف برخورد هم بشه هیچ مشکلی از بین نمیره.

  • سید اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    خجالت بکش آقا جان، لطفا با سند حرف بزن سند برام بیار قبوله و امیدوارم از این حرفت که گفتی دختران ٩ ساله منظوری نداشته باشی چون خیلی ناراحتم کرد

    • کسری اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      سید رد دادی یا کور وکر شدی
      دیده بگشا

  • رضا اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    مگر فقط ایران مسلمون داره؟؟؟؟
    درب ….. باز بشه بجای مدرسه علمیه ….ببینید مسلمون واقعی کی هت

  • علی اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

    جمع کنید خودتونو..دیدن فیلم مستهجن از دیدن اخبار شبکه یک راحتتره..اینکه بچه این فیلمها رو کجا ببینه مهم نیست..مهم اینه که افراد بیسواد موجود در آموزش و پرورش بلد نیستن چطور با این مسأله برخورد کنند..نهایت تلاششون اینه که بگن این فیلمها در مدارس پخش نمیشه…زرت

  • اهتمام اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    سلام قبلا در مدارس معلم پرورشی بود بعد کم کم اینها را جمع کردید باعث این کارها شد معلم پرورشی حتما باید در مدارس باشند و بسیج دانش آموزی هم در کنار معلم پرورشی انجام کار کنند واز ورود فیلم و سی دی و بچه های بی حجاب در مدارس جلوگیری کنند مثل اوایل انقلاب کیف دانش آموزان را برسی کنند بعد وارد مدرسه شوند بنده حاضر به همکاری برای این مشکل هستم و با گروهی امنیت مدارس را حفظ میکنم و تمام کا های بد را دور میکنم و با خونسردی و تعامل به نتیجه می‌رسانم الان بازنشسته دولت هستم و آماده همکاری تلفن مهندس اهتمام
    ۰۹۱۲۰۱۵۵۸۰۸

  • محسن اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    هیچوقت عرضه نداشتیم کشورمون رو کشوری نمونه کنیم،ولی همیشه برای مشکلات مثال داریم،مثلااگر دراعتراضات ملت کشته شدن،ببینیدآمریکادراعتراضات بامردم چه میکند پس لگراینجاکسی بمیرد زجرنکشیده،ببین آمریکاچطورگرانی هست و هزارسالی یکبار قیمتهابالامیرود ولی اگر درکشورماهردقیقه بالامیرود دلیلش تمرکزمسولین باعرضا بر بازاره و اگراینجور نبود اسمی از مانبود در دنیا،عرضا ندارن قیمتهاروثابت نگه دارن آرامش بیارن،همش فکرو ذکرشون شده ساخت موشک و لبنان و سوریه و عراق که اوناهم همش بهمون فهش میدن و میبینیم متنفرن ازمون،مهم اینه ملت در عذاب باشن حالااگر پول مملکت بره توی فاظلاب مهم نیست

    • مینا اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      واقعا حرف راست زدی مشکل مردم اقتصاده بوده از این ور امریکا تحریم میکنن از این ور مسولین بر مردم فشار میارن ایا دق دلتون رو مردم در میارید مردم با شماها چکار کنن صبر که کردن تحمل کردن زجر کشیدن بدبختی کشیدن‌ اه گرسنگس نداری کشیدن جوانان بیکار آمار ازدواج کم شده طلاق بیشتر شده مهریه گذاشتید زنها رو بر علیه مردهاشون قویتر کردید زندگی از بین رفت الان من داداشم ازدواج کرد به زنش محبت کرد خرجی‌میداد آزادی داد ولی حقوقش ۸ میلیونه پول اب گاز اجاره و قسط میده روی این زنش مهریه اش به اجرا گذاشته مهریه میخواد و طلاق میخواد دلیلی هم نداره دولت بجای اینکه جلوی این بدبختی بگیره پشت زنی که قصد و نیت بدی داره کمکش میکنن بر علیه شوهر برادرم از کجا مهریه میخواد بده زنش اصلا حق شوهری نکرده این مهریه گرفتنش حرامه بخدا چرا این قدر به جوانان رحم نمیکنید مساله مهریه رو حذف کنید تو زندگی بزار جوانان و مردم بدون طمع زندگی کنن

    • روشنگر! اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      محسن عزیز، اولا ک ی کشور وقتی نمونه میشه ک مردمش بخوان، تا وقتی ک خود مردممون خارج رفتن و رفتگری کلاسیک تو خیابونای لس آنجلس و خریدن مارک و برندای خارجی رو مهم و باکلاس بدونن و خودشونو برا اینا خفه کنن، چه بخوای چه نخوای چششون ب اتفاقای اون ور آبه و شرایط کشورشونو با اونا مقایسه میکنن، همه این مثالا نشون میده ک هیچ جای دنیا گل و بلبل و عاری از مشکل نیس، دوما بازم چه بخوای چه نخوای ایرانی ک قدرتای دنیا خوار و مسخره ش میکردن، الان براشون شده موی دماغ، و از هر روشی استفاده میکنن تا این سد راهشون(تنها کشوری ک پر قدرت و یه تنه جلوی استعمار و زورگویی های ابر گودرت! ها وایستاده) رو بردارن، تو اصن خبر داری چقدر هزینه همین موشکا شده؟ برو تحقیق کن اون قدری نمیرسه بهت ک آدامس بخری!، بعدشم مگ بده قدرت دفاعیمون اونقد بالا باشه ک هیچکس جرئت نکنه ب خاک وطنت چپ نگاه کنه؟ میدونی چقدا حسرت قدرت موشکی کشورتو میخورن؟ بعد چرا گیر دادی ب این، پیشرفتای علمی بزرگ و گسترده ای ک داریم رو نمیبینی؟ تو فکر میکنی اگر کمک ب همین کشورایی ک میگی نمیشد و جنگ ب داخل کشورمون کشیده میشد امثال تو خواب راحت داشتن؟ ساکت مینشستن؟! یا میرفتن دفاع از ناموس و وطن؟!
      خواهشا اول منطقی فکر کن بعد دستتو رو صفحه کیبورد اینور اونور کن

  • مهتاب اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    شماها مردمو گاو فرض کردین؟ ?عجب.. موندم چطور روتون میشه تو این وضع مقابل مردم وایسید..همون خدا جواب تک تکتونو میده ادمای مریض?

    • پاسخ به دلقک اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      بیا برو ایکس شر نگو برو عنقلابی??? باشه تو فهمیدی همه اش کارخودشونه فقط یه سوال شما چه غلطی دارین میکنین؟

    • فلانی اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      دقیقا

      • خیرخواه اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        استاد ۴۰ ساله مردم با شوق و ذوق منتظر حرکت بودن از طرف دولت دیدن تنها حرکت چپوندن لقمه توی دهنشونه اونوقت دیگه چه انگیزه ای میمونه؟ میگی هیچ جایی گل و بلبل نیست صحیح ولی واقعا روت میشه بگی اینجا راحت تر از اونجاست؟ مارک ایرانی بهتره؟ الان دفاع رو مستحکم تر کنن اقتصاد بهتر میشه؟ ما که ته پیشرفت علمی مون فقط حرفهای قلنبه سلنبه زدنه وگرنه توی عمل ندیدیم چیزی
        آزادی رو نخواستیم آقا حداقل زندگی راحت تری داشته باشیم!

  • ایرانی?? اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    توبشین واسه ناموسای ۹ سالت نحوه دخول وآمیزش جنسی نشون بده، تا زودتر شوهرشون بدی شاید از این عقب ماندگی در بیای، مردم از آینده حرف میزنن تو ، تو هزار سال پیش گیر کردی ، درضمن همون دخترای ۹ ساله که شوهر کردن اولا دوبرابر ۲۰ ساله های الان جثه داشتن بعدش خیلیهاشون زنا کار میشدن پس حرفای مزخرفتو تو ذهن منحرفت نگه دار

  • ناشناس اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    ای ,,,,,بی سواد زمانه تغییر کرده الان دختر ۹ساله تو این چیزها حالیشه؟,,,

  • اگه در صدر اسلام دختر یک ساله هم ازدواج میکرد قطعا حرفت رو عوض نمیکردی .چون عقل عقل که نداری فقط به چیزی شنیدی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    اگه در صدر اسلام دختر یک ساله هم ازدواج میکرد قطعا همین و میگفتی .تا حالا فکر کردی تو عمرت؟

  • ایرانی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    دخترای ما مورد سو استفاده قرار گرفتن خودشون بی خبرن همه سر لخت کردن از طرفی میگن زن زندگی ازادی از طرفی دشمن سم تو مدارس وارد میکنه هرکاری میکنه که زنا به دردسر بوفتن خواهرای عزیز با عقل خودتون چرا انگلیس که ۴۴سال میخواد نابودمون کنه بفکر زنا و ازادی ایران افتاده بعد تو دانشگاهای معتبر خودشون حجاب رو اجباری کردن اگه زن یا مردی تیپ جنسی بزنه از دانشگاه بیرونش میکنن امریکا انگلیس المان برین اینترنت خوب چیزیه ببینید خبرا مال خودشونه

  • لنگی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    آقای نوری وزیر آموزش و پرورش:من فیلمی ندیدم!! آخه بی….تو پیش سه….عددی نیستی،
    اط….س…یه ,,,,و چند جیره خور و به چند دبستان دخترانه فرستادن فیلم غیر اخلاقی
    حیوانات با زنان و نشون دادن و گفتن:کسانی که تو خیابان دارن تظاهرات میکنن
    دنبال همین چیزها هستن!!!این ….دست و پا میزنن که جیرههاشون قطع نشه و در حکومت بمانن
    اگر مسلمان بودن دروغ به خورد مردم نمیدادن،مردم ریختن تو خیابون بخاطر چپاول ثروت مردم از منابع ملی دادن ثروت مردم مهتاج ایران به فلسطین حزب الله حشدالشعبی سوریه یمن و و ……
    کل خانواده خودشان در کانادا امریکا و اروپا با ثروت مردم ایران دارن عشق و حال میکنن
    حتی خود مسئولین نممییدونن نمازصبح چند رکعت ولی میخان مردم وبه زور بفرستن بهشت،

    • دلقک اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      اعه نکنه از خودشونی از همه چی اطلاع داری
      خاک اره ریختن تو مغزت برو منوتو ببین یاد بچگیت بیفتی رنگی رنگی?

    • تنها اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      شیر مادرت حلالت

  • ایران اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    ازشخصی پرسیدندروباه تخم گذاراست یابچه زا گفت ازاین دمبریده ها هرچه بگی برمیاد

  • بهی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    جمع کنین یک مشت علاف و بیکار افتادین تا یکی ….شروع میکنین پشتت حرف زدن که صداش بلند بود یا کوتاه….همه چیمون درسته فقط الان مشکل فیلم مستهجن هست بخدا که همگیتون هرشب میبینین از این فیلم ها

  • تقی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    همینکه مسولین مربوطه قویا انکار کردن دلیل محکمی بر واقعیت داره اتفاقا این طرز برخورد با مشکلات شیوه معمول مسولین هستش

  • امیر حسین لطفی زاده اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    سلام و عرض و ادب یک کلام سادهّ دزد نمیگه من دزدم پس إمریکاهم نمیگه که من بدم . در ضمن این کارها فتوشاپ و دروغه به نظر من گردن طرفو هم با تیغ بزنید فیلم مبتذلّ اونم جلوی دخترهای باکره پخس نخواهتد خیلی ممنون یاعلی مدد

  • Arash اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    فیلما مستهجن نیست، نگاه شما مستهجنه، برای سانسورچی صدا و سیما که میگه صحنه بیرون اومدن گاومیش از پشت، از توی رودخونه تهییج کننده ست، مستهجن به حساب میاد!! برای نگاه های کثیف و لجن مقدس نما، همه چیز جنبه ی جنسی و سکسی داره. این جماعت رو حبس کنید بقیه نفس راحت میکشن. هیچ کسی هم تحریک نمیشه

  • رضا اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    خوبی مملکت ما اینه که تمامی دستگاه های دولتی اجرایی همه افراد و نیروها رو پا پول ملت گذاشتن که هم و غمشون فقط راجب حجاب و…کی بود ..کی پوشید …کی حرف زد …بقیه جرائم پول خوری خفت کردن آدم ربایی رشوه …و و و با یه برنامه دکوری از صدا وسیما که ما هستیم داره انجام میشه

  • مریم اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    این همه گازهای شیمیایی تو مدارس زدن گردن نمیگیرن میگن توهمه میخوان اینو گردن بگیرن خدا لعنتشون کنه

    • رضا اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      اونو که گروه های حامی زن زندگی آزادی که مخالف حکومت هستن زدن، اینم میخواید بگید کار حکومته؟

  • .... اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    شاید من هم مثل بعضی از شما باور میکردم ک ااصلا چنین فیلمایی پخش نشده ولی خواهرم حدودا دو هفته پیش گفته ک اومدن تو مدرسمون و بردنمون تو نمازخونه و یه فیلمایی نشونمون دادن ک از با حجاب ترینمون تا پررو ترینمون پاشدن از نمازخونه زدن بیرون ما هم هممون رفتیم اعتراض زدیم

    • امیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      مدرک؟ از کجا معلوم راست بگی؟ دلیلی هم برا اصباتش داری؟ اگه به گفتنه که منم میگم هیتلر زندست باور میکنی؟

      • عرشیا اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

        اقا مشکل از ماعه داشتن فیلم اموزشی میزاشتن بنظرم کار درستیه از سن ۹ سالگی اموزش بدن خودارضایی چیه و چه عواقبی داره چون الان همه از ۷ یا ۸ سالگی گوشی دارن و با یه سرچ گمراه و …میشن تا بیان بفهمن چی شده نابود میشن دهه ۸۰ هم بخاطر همین نابود شد پس زود غضاوت نکنید خودارضایی عواقب بدی داره

  • اساموفوبیا اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    همه بچه ها با توجه به شرایط فیلتر شکن ها که باعث و بانییش همین حکومته دسترسی دارند .یکی نمیاد از خودتون بپرسه هیچ وقت کاری رو با مطالعه انجام نمیدین و میاین اینترنت رو از سر عقده و وحشت محدود می‌کنید. بله که دسترسی دارند تا زه اگه نداشته باشند و نبینند غیر عادیه . شما کشور رو نابود کردین

  • Fafa اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    ای بدبختی هی .ولا ک دیدن پورن جرم نیست خخخخ الان گوشی هر دختری و بگردی پرش فیلم ….کار دژمنه????

    • امیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

      قدیمیا راست گفتن کافر همه را به پیش خود پندارد
      تو گوشی پسرا شاید باشه اما دخترا نه چون نیاز جنسی شون با دیدن رفع نمیشه متوجهی

    • فراز اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

      من با شما موافقم. یه فیلم میخایم نگاه کنیم، سانسورچی ….اومده تمام بدن بازیگر زن رو بایه کات مسخره رنگ میکنه، اینجور حرص و ولع نو جوانان به این که مگه اندام زن چی داره که اینجور باید پوشیده نمایش داده بشه.یکی نیست بگه ا
      خه …ها ای ایدئولوژی اگه جواب میداد که الان هزار و چند صد ساله از زن بعنوان ابزار اقناع نیاز های غریزی و به قوله کشتزار مرد آنهم بعنوان کلام خدا سواستفدده نمیشد.

  • سلام اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    معلم در این مملکت جایی نداره و هیچ کس هم واسش تره خرد نمیکنه ،نه اولیا نه دانش آموز .خدا رحمتتون کنه نور به قبرتون بباره ?

  • امیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    دقیقا همه میدونن همه حتی یکی هست تو مدرسه مون بهش میگن حاج اقا اونم میدونه حتی یعنی انقد وضع بده

  • محمد اسماعیلی اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    سلام .زمانی که یک معلم ،یک سیلی از دانش آموزی گرفت .و معلم را در صدا و سیما خواستند،عذری خواهی کند.فاتحه ی آموزش و پرورش خوانده شد.زمانی که دولت به معلم بها نداد.و بچه های معلم خجالت می کشیدند ،بگویند پدر من معلم است آموزش و پرورش مرد.زمانی که معلم برای سیر کردن شکم خود و خانواده اش مجبور میشد.شغل دومی پیدا کند.آموزش را خاک کردند

  • رضا اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    والا به خدا دیگر چیزی نمانده که به سر این کشور بیاید همون کسی که بعنوان بسیج این گند کاری ها را انجام میدهد از کی اجازه دارد که این جور بی باکانه وگستاخانه دست به این اعمال میزنه از کجا مجوز دارد به خدا دیگر صبر ها لبریز پاها سست ورمقی باقی نمانده آخ این بی شرفی از کجا نشات میگیرد از جان بچه های معصوم چه می خوان

  • ۹ اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    کشور تکذیب ها

  • دریا اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

    امروز مدارس دیگه وجود ندارد.وقتی معلمان راحت طلبند .دانش اموزان هم فرست طلب.من دوره خمینی تحصیل کردم واقعا تحصیل در مدرسه به سختی انجام میشد.حتی معلمان هم سخت گیر وباتجربه بودند.

  • Amir Pro Gamer اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    شر و بر نگو بچه این فیلم پورن بوده عقب مونده

  • پسر ایران اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    سلام عرض ادب من کاری به سیاست ندارم همه بچه ها در نوجوانی در همه موضوع آگاهی پیدا میکنند عاشق می شوند اگر کشور های غربی مدارس با مسال جنسی دانش آموزان آگاهی پیدا می کنند رواج فساد و بی بند و باری و ایدز هم زیاد هست اگر در ایران یک دختر یا یک پسر به همراه خانواده بیرون بره فعالیت اجتماعی انجام بده وقتی هم شرایط به وجود آمد و ازدواج کرد هیچ وقت آسیب نمی بینه یک نظر دیگه داشتم بچه که داره درس میخونه چیکارش به سیاست و پلیس آمریکا که چیکار کرده ما باید کلاس موسیقی به جای این مسایل در مدرسه هایمان داشته باشیم مشاور در دبیرستان داشته باشیم تا در باره هر موضوعی با دانش آموزان بحث کنند بجای دوستی ها نامزد کنیم و با نامزد خودمون محرم خودمون عشق کنیم بجای سیگار بستنی بخوریم چرا فرهنگ اشتباه غرب تقلید میکنیم چرا فرهنگ درست نمی‌گیریم در خیابان زباله نریزیم
    دانش آموزان عزیز بهترین دوستان شما پدر و مادر شما هستند با آن ها زمان بگزارید و به حرف شبکه های خارجی نباشید آن ها اخبار هایی هستند که از شهروند های خودشون برای هر اخبار مالیات پول می‌گیرند عاشق چشم و ابروی ما نیستند که اخبار درست بگن لطفا دقت داشته باشید اگر گاز گرفتگی هم شده به مدیر مدرسه اطلاع بدید و نهایت دانش آموزان به کلاس فرستاده نشوند تا برخورد صحیح صورت بگیره
    بخدا العان پیام هایی که بهم میدید خیلی ها که دشمن ما هستند می خندن ما همه خواهر و برادر هستیم با چشم پاک بهم نگاه کنیم

  • موسی رضایی اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    اولا ای این خبر از بیخ و بن کذب و دروغه چون چنین چیزی اصلاممکن نیست ثانیا چرا ما مردم ایران اینقد زود و احساسی تصمیم میگیریم و محکوم میکنیم ثالثا اگرم دبیر یا معلمی وطفیه آگاهی برای خانمهایی را با کشیدن چار تا نقاشی داشته باشد این که بد نیست دختر ها یاد میگیرن که کدام اندامشون را باید محافظت کنن از اشخاص سود جو که از نا آگاهی این رنج سنی سو استفاده میکنن.پس منطقی فکر کنین و از زیر سوال بردن آموزش و پرورش خوداری کنیم

  • سانشیروسووگاتای اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    حاجی دیگه تونقطه صفرمرزی م امروزباچن گیگ ترافیک بین الملل همه به عموجانی وخاله الکسیس دستری دارن،فقط روتون نمیشه بگین توکل کشورفراگیره بالاغیرتن گردن میحط مدرسه نندازین.

  • زارع زادگان اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    نشان دادین تمام .دیگه بحث نکنید

  • مسافر اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    لازم به ذکر است. ش آیت مملکت زیاد جالب نیست. (یک واقعیت است) اما. اما. دارت. مسعولین هستند که درست کار نمیکنند(اختلاصهاووو) ولی این دلیل نمیشه ما هم وطنمان پاره تنمان را به بیگانه بدهیم. کافران از منافقان بهتر هستند. چطور؟ اسرائیل. آمریکا.والی ماشاءالله. می‌دانیم دشمن هستند. درست. منافقان همانهایی هستند که از جنس خودما هستند. که حتی در جنگ نبودند سختی ها نبودند. حالا که جیبشان خالی شده.دلسوزما شدند. والبته هستند مردمانی که دنباله رو آنها هستند.اگر رژیم(دولت)سران. وهرچه که هست بد هستند سوءمدیریت دارند قبول داریم ولی مگه خودمان دستمان شکسته هست که محتاج منافقان بظاهر مسلمان باشیم.انشاءالله با کمک هم ایران را آباد میکنیم بشرطی که از منافقان پیروی نکنیم. چه زنها وچه مردهایشان وقتی با فرهنگ غربی وبرهنه گی اخت شدند وهوس وطن کردند می‌خواهند ما را تعغیر دهند هی خیاط باطل. اگر راست می‌گویند خودشان را عوض ومثل ما بشوند.بافرهنگیم.بییرهنگیم وحشی هستیم یا نیستیم اینجا وطن ماست وما می‌دانیم چه کنیم نه منافقان. ما درآمد کم داریم اما در دیار خودمان خرج ورونق می‌بخشیم به خانواده هموطنانمان ولی آنها بعضا خیلی هایشان پول این مملکت را در بلاد دشمن خرج و بگردی میکنندوالبته از سران فعلی هم هستند که همین جنایت را می‌کنند. خودشان اینجا وبچه هایشان با پول این ملت خارج الواتی می‌کنند که اول دست منافقان خارج از کشور وبعد نوبت منافقان نفوذ کرده در دستگاه دولت را قطع خواهیم کرد. هنوز این منافقا از وجود سربازان مخفی امام زمانی(عج) خبر ندارند. به نوبت وبا حوصله.ایران شاید درد بکشد اما اسارت نخواهد کشید. جان فدای ایران آزاده. انشاءالله وبا آرزوی ایرانی با مردمی آزاده وشاد وحکومت استوار ومردمی.که البته بوده هست وبهتر هم خواهد شد بکوری دشمنان ومنافقان داخل وخارج از این وطن. آمین

  • سان اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    مشکل همینه که شما خودتون رو با دوران جاهلیت مقایسه می کنید،میگین اونا انقد جاهل بودن و ما تو جاهلیت از اون زمان عقب تریم،برا همینه میگیم گورتونو گم کنید با مغزهای پوسیده تون

  • ناشناس اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    لطفا عکس اول که از مدرسه دخترونه هست بردارین .‌‌..
    چون عکس ما هست !!!!!!

  • خودش اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    متاسفانه شما دانش آموزان رو نمی‌شناسید ۹۰ درصدشون از کلاس ششم شروع به دیدن پورن و خود ارضایی میکنند.
    چند سالی هست که پدر و مادر هایی که برای کودکان و نوجوانان خود گوشی خریده ولی نمی‌دونن چه کندی زدن ، این وضعیت به شدت خطرناکه ولی هنوز کسی راجبش صحبت نکرده.

  • ابوالفضل اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    سلام
    میخاستم بگم که ای دروغ نیست چون من اشناموم کلاس ۱۱ دهم هست و چند روز پیش اومدبودن فیلم های مستهجن نشونشون دادن

  • محمد اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    اگه ایران تو مدارس فیلم مستهجن پخش میکرد آمریکا و اروپا با ما دشمن نبودن???

  • امرالله اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    خب اونم جز آموزشه واجباته باید از ابتدا یاد بگیرن ??

  • رضا اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    خوب اگه اون فیلم مشکلی نداره چرا تو تلوزیون نشونش ندادن.

  • بهار اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

    صدر اسلام دوره جاهلیت بوده .منتطقی صحبت کن بچه‌۹ساله اخه؟؟بجای استفاده های علمی و هنری چرا نگاه جنسی داری آقای مزخرف