لیست قیمت میلگرد ،‌ انواع فنس و آهن آلات در فولادین

لیست قیمت میلگرد ،‌ انواع فنس و آهن آلات در فولادین

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فولادین یکی از بزرگترین تامین کنندگان مقاطع فولادی و آهن آلات در ایران می باشد ، قیمت آهن آلات به صورت روزانه در وبسایت فولادین بروزرسانی می شود ، در ادامه با ما همراه باشید تا با پر فروش ترین محصولات فولادین آشنا شوید .

قیمت روز میلگرد

میلگرد از جمله رایج ‌ترین محصولات نهایی خط نورد گرم است که در ساختمان وظیفه مهمی را بر عهده دارد. ایمنی و استحکام سازه‌های بتنی بیش از همه به کاربرد انواع میلگرد در این حوزه مربوط می‌شود . چرا که مقاومت کششی پایین بتن بارها موجب فروپاشی ساختمان پس از وقوع حوادث مخربی چون زلزله شده است . قیمت میلگرد به صورت روزانه در بازار آهن تغییر می کنید به همین دلیل برای اطلاع از جدیدترین قیمت بازار می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

در قرن ۱۸ میلادی استفاده از میلگرد در ساخت سازه‌های بتنی رواج پیدا کرد. پیش از این مواد مختلفی چون بتن، سنگ و آجر شاکله اصلی سازه را تشکیل می‌داد . میلگرد انواع مختلفی دارد که هر کدام در موارد به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

میلگرد اروپایی

ویژگی مهم میلگرد اروپایی، جنس آن است که به‌ طور عمده از منگنز ساخته شده است. میلگرد اروپایی، مقاوم‌ترین نوع میلگرد با توجه به ویژگی خم‌شوندگی است. از دیگر ویژگی این محصول می‌توان به این اشاره کرد که کار با آن راحت است. به‌ طور کلی برای استفاده در مناطق زلزله‌خیز و یا برای پروژه‌هایی که نیاز به ساختاری یکپارچه دارند، این میلگرد توصیه نمی‌شود .

مشخصات فنی میلگردها

میلگردها با استفاه از فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند. اما در این فرآیند گاهی اوقات از شمش‌های فولادی به عنوان مواد اولیه استفاده شده و گاه آهن آلات ضایعاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند . مشخصات فنی میلگرد‌ها که به طور معمول در کارخانه سازنده بر روی آن‌ها حک می‌شود، این ویژگی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر میلگرد را برای ما مشخص می‌کند . معمولا بیش‌تر کارخانه‌های تولید کننده این مقاطع فولادی با علامت اختصاری میلگرد مشخصات فنی آنها را مشخص می‌کنند .

لیست قیمت میلگرد ،‌ انواع فنس و آهن آلات در فولادین

لیست قیمت انواع فنس

لیست قیمت انواع فنس به موارد مختلفی بستگی دارد برای مثال : توری های حصاری معمولا با استفاده از فولاد گالوانیزه تولید می شوند و همین امر سبب استحکام و دوام بالای آن ها می گردد به طوری که در بدترین شرایط آب و هوایی نیز مقاومت بالایی داشته و دچار زنگ زدگی نمی شوند. لازم به ذکر است که قیمت فنس توری تولید شده با مفتول گالوانیزه بالاتر بوده و از این رو برای مصارفی اعم از زمین های کشاورزی و ورزشگاه ها که مساحت بیشتری دارند به صرفه نیست .

قیمت فنس توری کیلویی

قیمت فنس توری کیلویی و متری براساس سایز و نوع و برند آن ها متفاوت می باشد. برای مثال فنسی با قطر و سایز کوچک تر قیمت بالاتری داشته و چنانچه از فولادهای ضدزنگ نیز تولید شود نسبت به سایر فولادها هزینه بالاتری خواهد داشت بنابراین پیش از خرید این محصول باید نسبت به استفاده و کارایی آن اطلاعات دقیقی داشته باشید. قیمت هر کیلو فنس توری با سیم ۲.۲ تا ۴ میلی‌متری در وبسایت مرکزآهن استعلام است. در صورتی که قبل از خرید نیاز به هرگونه مشاوره برای انتخاب این محصول دارید با کارشناسان فولادین در ارتباط باشید .

قیمت امروز مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید ، یک محصول فولادی است . این سیم با سطحی از فلز پوشیده شده است. این مفتول از مفتول سیاه ساخته می‌شود. این محصول از طریق فرآیند گالوانیزاسیون و به روش نورد گرم و سرد ساخته می‌شود ، قیمت مفتول گالوانیزه به صورت روزانه در فولادین بروزرسانی می شود ، همچنین برای استعلام قیمت این محصول می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

قیمت روز تیرآهن

تیرآهن به عنوان یکی از مهمترین مقاطع فولادی است که در پروژه‌های صنعتی و ساختمان‌سازی، کاربردهای فراوانی دارد. وظیفه‌ی اصلی آن، تحمل تنش‌های حاصل از نیروهای وارد شده بر آن است. این مقطع فولادی، انواع مختلفی دارد و کارخانه‌های متعددی در ایران وجود دارند که تولید‌کننده‌ی این محصول هستند ، برای استعلام قیمت روز تیرآهن می توانید با کارشناسان فروش فولادین در ارتباط باشید .

لیست قیمت میلگرد ،‌ انواع فنس و آهن آلات در فولادین

خرید اینترنتی و‌ آنلانین آهن آلات از فولادین

برای دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید آهن آلات و مقاطع فولادی می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصفبل نمایید .

FULADIN.COM خرید آنلاین آهن آلات

دیجیاتو
بدون نظر

ورود