با سارافون دخترانه در تمام فصول شیک باش!

با سارافون دخترانه در تمام فصول شیک باش!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگامی که به یک سایت لباس بچه‌گانه شیک مراجعه می‌کنید، متوجه چند نوع پوشاک کودک می‌شوید. برخی از آنها برای دختران و پسران یکسان هستند و برخی دیگر فقط مختص یکی از آنها است. سارافون یکی از لباس‌هایی است که فقط دختر بچه‌ها آن را بر تن می‌کنند. سارافون دخترانه شباهت بسیاری به پیراهن دارد اما معمولاً به صورت بدون آستین تولید و عرضه می‌شود. این لباس دارای انواع اسپرت و رسمی است. قد آن نیز می‌تواند کوتاه و یا بلند باشد.

این نوع پوشاک بچه گانه می‌تواند جلو باز و یا جلو بسته باشد. یکی از جذابیت‌های سارافون بچه گانه این است که فرزند شما می‌تواند آن را هم به صورت تک استفاده کند و هم زیرِ آن تیشرت، بلوز و یا شومیز بپوشد. ما در ادامه، انواع سارافون دخترانه بچه گانه شیک را به شما والدین گرامی معرفی خواهیم کرد و نکاتی در مورد جنس، طرح و مدل‌های متفاوت این لباس را ذکر خواهد کرد تا انتخاب و خریدی هوشمندانه برای فرزندتان داشته باشید.

سارافون بچه گانه از چه جنسی باشه؟

جنس این لباس بچه گانه بسیار مهم است. قطعاً هنگام خرید باید به جنس آن دقت کنید زیرا ممکن است فرزند شما بخواهد چندین ساعت در طول روز را با این لباس سپری کند. پوست بدن بچه‌ها بسیار حساس است. پس همواره توصیه می‌شود که این لباس را با جنس‌هایی از الیاف طبیعی تهیه کنید. الیاف طبیعی به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت و بیماری در پوست کودک نخواهند شد و از بروز آسیب نیز جلوگیری خواهند کرد.

در تابستان نخ و پنبه و در زمستان کتان، جنس‌های بسیار مناسب و مطلوبی برای فرزند شما خواهند بود. مورد دیگر این است که کودکان خیلی زود لباس‌های خود را کثیف می‌کنند و در نتیجه لباس‌ها باید زود شسته شوند. پس برای والدین استحکام و مقاومت لباس‌ها در برابر شستشو نیز اهمیت زیادی دارد. الیاف طبیعی معمولاً مقاوت بالایی در برابر شستشو و آسیب‌های خارجی از خودشان نشان می‌دهند.

با سارافون دخترانه در تمام فصول شیک باش!

سارافون دخترانه بچه گانه از چه مدلی باشه؟

سارافون دخترانه نیز مانند بسیاری از دیگر انواع پوشاک کودک، دارای مدل‌های مختلفی است. می‌توانیم این لباس دخترانه را بسته به مدل‌های متفاوتی که دارد، تقسیم بندی کنیم. البته می‌توانیم سارافون دخترانه را از نظر جنس نیز تقسیم بندی کنیم. یعنی جنس‌های ضخیم را در دسته زمستانی و جنس‌های خنک را در دسته تابستانی قرار دهیم.

سارافون مانتویی چیه؟

به این مدل مانتویی یا بلند می‌گویند زیرا معمولاً آزاد است و زیر آن لباس دیگری مانند بلوز و یک شومیز دخترانه بچه گانه شیک پوشیده می‌شود. این مدل مانند مانتو کمی بلند است و می‌تواند جلو بسته یا جلو باز باشد. این سارافون دخترانه می‌تواند یک یا دو جیب در قسمت جلویی خود داشته باشد و یا بدونِ جیب باشد. از جنس‌های ضخیم آن مانند سوییت، کتان و جین همراه با جوراب شلواری در پاییز و زمستان استفاده کنید.

سارافون دخترانه کُتی خیلی جذابه!

اگر به چند فروشگاه لباس کودک مراجعه کنید، متوجه لباس‌هایی خواهید شد که شباهت بسیار زیادی به کت دارند و در واقع رسمی محسوب می‌شوند اما آستین ندارند. این سارافون دخترانه کتی غالباً خیلی کوتاه است و با شلوار در مهمانی‌های رسمی پوشیده می‌شود. بهتر است که در زیرِ این مدل کتی، لباس دیگری بر تن فرزند خود نکنید. مدل کتی معمولاً جلو باز است.

با سارافون دخترانه در تمام فصول شیک باش!

دیگه چه مدل‌هایی داره؟

به دو مدل از رسمی‌ترین مدل‌های سارافون دخترانه اشاره کردیم. مدل‌های دیگر این لباس که می‌توانید آنها را در فروشگاه لباس بچه گانه نیز مشاهده کنید، اسپرت هستند و در هر مدلی تولید خواهند شد. این لباس غالباً دارای یقه گرد یا ب ب می‌باشد. گاهی آستین سارافون دخترانه حلقه‌ای است و گاهی به صورت نیم آستین و یا بندی تولید می‌شود. روی برخی از این لباس محبوب دخترانه تور، گیپور، حریر و یا مروارید کار شده است تا زیبایی سارافون دخترانه چند برابر شود. برخی از مدل‌های رسمی در بعضی از قسمت‌های خود دارای گلدوزی‌های شیک و یا پاپیون بزرگ زیبایی نیز هستند.

برخی از تولیدکنندگان، شلوار یا شورتک و یا کتی را برای این نوع پوشاک کودک به صورت ست تولید و همراه با آن عرضه می‌کنند. اگر با دقت به انواع پوشاکِ یک سایت لباس بچه گانه شیک نگاه کنید متوجه لباسی به نام زیر سارافونی نیز خواهید شد. زیر سارافونی گاهی به صورت تک و جدا و گاهی به صورت ست با سارافون به فروش می‌رسد. این در واقع همان لباسی است که فرزند شما آن را در زیرِ سارافون خود خواهد پوشید.

چندتا طرح برای سارافون بچه گانه

سارافون می‌تواند در مدل‌های ساده یعنی بدون طرح تولید شود. انواعی مانند مانتویی و کتی که رسمی هستند، معمولاً دارای طرح نیستند یعنی پارچه آنها ساده است اما گاهی با مروارید، نگین، پاپیون و گلدوزی تزیین شده‌اند. سارافون رسمی در مهمانی‌های نیمه رسمی و رسمی پوشیده خواهند شد. اما سارافون دخترانه در مدل‌های طرح دارِ بسیار زیبایی عرضه می‌شود. انواع گلدار، چهارخانه، آبرنگی، راه راه، حیوانات، میوه‌ها، توپ توپی، کارتونی، فانتزی و پاپیون‌دار از جمله مدل‌های طرح دار هستند.

استایل تابستونی یا زمستونی؟

ابتدا این را ذکر کردیم که این نوع پوشاک بچه گانه در تمام فصول سال استفاده می‌شود. یعنی بدون آستین بودن سارافون دخترانه دلیلی بر استفاده نشدن آن در پاییز و زمستان نخواهد بود. زیرا شما می‌توانید هم در زیر این لباس و هم روی آن لباس‌های دیگری بر تن فرزند خود کنید و اتفاقاً استایل‌های شیک و جذابی بیافرینید.

یکی از تیپ‌های جذاب زمستانی این است که در زمستان این لباس را همراه با جوراب شلواری و بوت بر تن فرزندتان کنید. اگر تیپ فرزند شما خیابانی و اسپرت است، پالتویی زیبا می‌تواند کامل کننده استایل او شود. در تابستان، سارافون دخترانه به همراه یک کفش تخت عروسکی بسیار شیک خواهد بود. می‌توانید در هر فصلی از یک کمربند روی سارافون دخترانه بهره برید. همواره به یاد داشته باشید که هماهنگی رنگ‌ها و سازگاری آنها با هم بسیار مهم است و روی تیپ فرزندتان تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

فروشگاه تی تی گل، دارای یک سایت لباس بچه گانه شیک است که در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نیز فعالیت دارد. شما عزیزان می‌توانید برای دیدن محصول مورد نظرتان به فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه نمایید و پس از انتخاب، خرید خود را نهایی کنید. به یاد داشته باشید که کارشناسان این مجموعه پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.  

دیجیاتو
بدون نظر

ورود