گلایه مارال فرجاد از شرایط سخت درمانی خود در ایران و هزینه‌های آن

گلایه مارال فرجاد از شرایط سخت درمانی خود در ایران و هزینه‌های آن

مارال فرجاد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، چند سالی است که درگیر سرطان است. او در سال های پس از بیماری، مدتی را در مجارستان برای درمان سپری کرد. فرجاد که مدتی است به ایران بازگشته است و روند درمان خودش را در ایران ادامه داده است در اینستاگرام خود گلایه ای در خصوص حمایت های مالی بیماران و شرایط و مشکلات آن مطرح کرد.

ماجرای گلایه مارال فرجاد به هزینه های درمانی در ایران

فرجاد در استوری اینستاگرام خود با هشتگ بیمه تکمیلی و بیمه تکمیلی اجتماعی نوشت: «تو این چند سالی که درگیر درمان هستم، حداقل میزان استفاده از سیستم درمان ایران را به ۲ دلیل داشتم:

۱- سیستم وقت دهی آنقدر طولانی بود که متاسفانه این زمان باعث پیشرفت بیماری می شه

۲- نبود داروی موثر در مدت سه سال، سه تا عمل داشتم.

آذر ماه سال گذشته آخرین عمل رو انجام دادم و باز هم مجبور شدم تجهیزات را با هزینه شخصی در بیمارستانی که دکترم انتخاب کرد انجام بدم. دیگه داره نزدیک به شش ماه میشه که قرار بوده حدود پنجاه درصد هزینه های مورد تایید توسط بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پرداخت بشه. ارزش پول ملی نصف شده و مردم برای درمان خودشون می رن وام می گیرن. بابا انصاف داشته باشین، رحم داشته باشین. مریضی بده. مریضی سخته. به مردم رحم کنید. اینا دشمن شما نیستن، می گفتید ولی نعمت شما هستن».

ماجرای گلایه مارال فرجاد به هزینه های درمانی در ایران

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۱۳۶۱ در تهران، فرزند جلیل فرجاد، بازیگر شناخته شده است. خواهر کوچک تر او مونا فرجاد که متولد سال ۶۳ است نیز در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد. مارال فرجاد لیسانس ریاضی و فوق لیسانس عکاسی دارد. در سال ۶۴ وقتی تنها ۳ سال داشت برای اولین بار سریالی تلویزیونی به نام «اخلاق در خانواده» جلوی دوربین رفت و از ۸ سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد. او فعالیت حرفه ای خود را در سال ۷۷ با بازی در سریال کت جادویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی آغاز کرد. در سال ۸۴ با بازی در فیلم سینمایی شام عروسی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده وارد سینما شد.

ماجرای گلایه مارال فرجاد به هزینه های درمانی در ایران

فرجاد از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به فیلم های سینمایی ماهور و خوب بد جلف ۲ و سریال های کت جادویی، عملیات ۱۲۵، برادرجان، زمین گرم و باخانمان اشاره کرد. او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های خواب زده و خوب بد جلف رادیو اکتیو تجربه کرده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • باید مساوی باشه اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲

    باید مساوی باشه. ولی بعضی اقشار میگن برا ما بیشتر باشه
    من الان ماهی ۳۰۰ هزار برا بیمه از جیب میدم