ماجرای تبلیغ جنجالی سوسیس گوشتیران و واکنش ها به آن

ماجرای تبلیغ جنجالی سوسیس گوشتیران و واکنش ها به آن

انتشار تصویری تبلیغاتی از یکی از محصولات شرکت فرآورده های گوشتی گوشتیران جنجال برانگیز شده است. این تصویر تبلیغاتی که طرحی از یک کوکتل بندری با پوشش زنان بندری ایران است، خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته و آن ها این تبلیغ را توهینی به زنان دانسته اند. انتشار گسترده ی این تصویر در فضای مجازی و اعتراض ها به آن، واکنش گوشتیران را به دنبال داشت و این شرکت روز گذشته با انتشار بیانیه ای در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود به ارائه ی توضیحاتی در رابطه با این موضوع پرداخت.

تبلیغ سوسیس گوشتیران

واکنش ها به تبلیغ جنجالی گوشتیران

برخی واکنش ها به تصویر تبلیغاتی منتشر شده از شرکت گوشتیران در شبکه های اجتماعی:

* گوشتیران باید بابت این پوستر وقیحانه و توهین‌آمیزش تنبیه بشه. گوشتیران بابت تشبیه زن بندری به کوکتل باید هم از طرف مشتری و هم از طرف نهادهای مرتبط تنبیه بشه.

* تبلیغ توهین آمیز گوشتیران در جهت تبلیغ کوکتل بندری با استفاده از عکس زن بندری، نمونه ای از تحقیر زن و استفاده آن در تبلیغ اثرگذار برندهای مختلف در جهت فروش اجناس خود می باشد.

* کتاب‌های درسی و میزگردهای صدا و سیمای ایران، پُر است از ادعاهایی مثل «کالا انگاری زنان در غرب» و «استفاده ابزاری از زن در تبلیغات کالاها». اما زن ستیزی در تبلیغات داخل ایران، هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند.

تبلیغ سوسیس گوشتیران

* وقتی اصالت یه منطقه کشور بازیچه برای درامد زای یه کارخانه میشه. توهین گوشتیران به مقام زن و لباس سنتی زنان بندری ومردم هرمزگان.

* حقارت در تبلیغات یعنی برای فروش بیشتر به هرچیزی متوسل بشی! اینی که بهش توهین کردی قومیت و شخصیت زنان جنوب ایرانه جناب گوشتیران که قطعا بی جواب نمیمونه…!

* کار زشت شرکت گوشتیران در استعاره گرفتن از روبنده زنانه برای تبلیغ کوکتل بندری توهینی آشکار به بندرنشینان و جنوبی های با فرهنگ است. گرافیست و طراح و شرکت تبلیغاتی و ایده پرداز و مدیران صنایع و بیزینس ها باید حد و حدود خود را بدانند و به بهانه تبلیغ به سنت های مردم بی حرمتی نکنند.

واکنش شرکت گوشتیران به انتقادات

گوشتیران در بیانیه ی خود اعلام کرده این تصویر تبلیغاتی مورد تأیید این شرکت نبوده و بدون اجازه ی گوشتیران توسط طراح آن و در صفحه ی شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده است. شرکت گوشتیران همچنین بر پیگیری قضایی این موضوع تأکید کرده است.

بیانیه ی شرکت گوشتیران به شرح زیر است:

در رابطه با حواشی مربوط به انتشار یک طرح تبلیغاتی و انتساب آن به شرکت گوشتیران، به اطلاع مخاطبان عزیز می‌رسانیم که این طرح تبلیغاتی به هیچ وجه مورد تأئید این شرکت نبوده و در هیچ یک از صفحات رسمی گوشتیران تاکنون منتشر نشده است. سوم خرداد ماه از سوی واحد تبلیغات مخالفت با این موضوع به طراح شرکت تبلیغاتی که به صورت برون سپار این طرح را پیشنهاد کرده بود، اعلام شده و متأسفانه طراح مربوطه بدون کسب اجازه از شرکت این طرح را برای نظرسنجی از مخاطبان خود در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر کرده که موجب بازنشر آن در سایر شبکه‌های اجتماعی شده است.

گوشتیران مجدداً با تأکید بر مخالفت با این طرح تبلیغاتی، در جهت صیانت از حقوق و اعتبار شرکت این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح قضایی پیگیری خواهد کرد.

تبلیغ سوسیس گوشتیران

این نخستین باری نیست که استفاده از زنان در تبلیغات برای شرکت های ایرانی دردسرساز می شود. در سال های گذشته نیز در پی انتشار کلیپ هایی تبلیغاتی از محصولات یک شرکت بستنی سازی داخلی که با حضور زنان همراه بود، شرکت مذکور به استفاده از اشارات اروتیک و سوء استفاده از زنان برای تبلیغ محصولات خود متهم شد و حتی ستاد امر به به معروف و نهی از منکر به دلیل انتشار این تبلیغات حاشیه ساز علیه این شرکت اعلام جرم کرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام جرم ستاد امر به معروف علیه یک شرکت بستنی سازی به دلیل انتشار تبلیغات هنجارشکن

۶۱ نظر

ورود

  • تورج خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    بی جنبه ها چه ربطی به زن داره منتظر بهانه چرتن

    • احمد خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      آخه سواد نداری حرف نزن لباس زنان جنوب ایران رو به تمسخر گرفته و پشت این داستان حجاب رو هدف گرفته ، حجاب شده برای سوسیس و چیزای دیگه یعنی زنان حجاب برای زنان نیست و اگر حجاب کنید مردم یاد سوسیس بندری میوفتن

      • پیمان خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

        اصلا وقتی هم که خراب میکنن …گردن گیرشون خرابه کی بود کی بود من نبودم عجب شرکت بی در و پیکری بدون اجازه مدیر طرح تبلیغی میدن بیرون اینا شنبه باخبر شدن به همین راحتی

    • دریا خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      یک عده ای هستند خودشان هر کاری کنند اشکال نداره اما وای به ان روزی که یک نفر حرفی کاکاری کنند که راس هرمشان دوست نداشته باشد این افراد بدون هیچ علمی تنها به بهانه رگشان بالا میزنه دلیلش هم سوال کنی فقط میفرمایند توهین ازشون سوال کنی چرا جوابی ندارند فقط میفرمایند توهینبعد میشه واکنش شدید کاربران که شاید ۲۰ نفر هم نمیشوند

  • هدایت خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    این تصویر بی احترامی به زنه مخصوصا برای ما جنوبی ها قابل تحمل نیست . گوشتیران باید تنبیه بشه

  • علی خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    وولک مو خودم جنوبیوم بچه بوشهرم بر خلیج فارس میشینیم این به نظر من یه طنز نه توهین جنبه داشته باشید من یه رگمم بختیاریه هفته ولی اگر لباس بختیاریم(چوقا) بود ناراحت نمیشدم این تبلیغ پوشش هاهم هست که متاسفانه کمتر میبینیم استفاده بشه و داره به فراموشی میره این پوشش های زیبایی که ابرانمون داشته از قدیم فقط یه شوخیه نه توهین یه زنو که به شکل سوسیس در نیورده یه لباسو تن سوسیس کرده اخه این بی جنبه بازیا چیه روی چیپس پرینگلز عکس سیبیل و مدل موی انگلیسی کلاسیکه مثلا مردم انگلیس باید بگن توهین به مرد یا لباس کلاسیکمون شده ؟؟

    • احمد خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      اشتباه میگی دارن هرکی زن بندری ببینه یاد سوسیس بندری بیوفته و کم کم این لباس بخاطره تمسخر شدن فراموش بشه

    • مجید خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      بوشهریا نمیگن وولک حرف مفت نزن

  • علی رضا خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    باید مثل محصولات میهن که تحریمش کردیم اینم بره تو تحریم و بس بهترین پاسخ

    • سجاد خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      اخ ببخشید من امروز پنیر شو خوردم.

      • محمد خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

        جیره خوار کارش همینه

        • ک خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

          اون جیره خوار آیا تو پاچه خوار جیره خوار هایی ؟

    • بنده خدا خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      آخ آخ یادم رفت که شرکت «میهن» تحریم شده بود چون توی این هفته هم از بستنی و هم پنیر و هم کره و هم شیرکاکائو پاکتی محصول «میهن»، یام یام کردم☹️

    • خدا شفا بده خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      تحریم ؟ هر کی رو میبینی جز چهارتا …مثل شما از میهن استفاده میکنه

  • علیرضا خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    چطوره که وقتی اسم زن میاد میگید حضرت فاطمه، پس مقام زن خیلی بالاتر از این هستش که در یک تبلیغ سخیف استفاده بشه و توهین مستقیم به یک قومیت خاص،شرکت باید بابت این تبلیغ از همه جنوبی های عزیز عذر خواهی کنه

    • ناشناس خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

      شرکت از خودتونه …حکومتی و دینی و متشرع که نیستن!!!
      نگاه اینها به زن اصلا حضرت فاطمه نیس،نگاهشون زن زندگی آزادیه!!!!

  • Mokhtar خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    کارخونه باید پلمپ بشه و اون شخص طراح باید در ملأ عام شلاق بخوره و حبس بشه

    • کوروش خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      مثل اینکه شما و امثال شما میرسلیم زاده ها نمیخواین از این مملک برین…
      عجب… خود شرکت عذر خواهی کرده وگفته این طرح مورد قبول ما نبوده باز تو این وسط چی میگی.

  • ناشناس خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

    نگاه تهوع آور جنسی به زن توسط طراح! !تیکه کلام آقایون جامعه نسبت به زنان تو کوچه بازار با اسم شرکت همخوانی داره و از طرفی الهام‌گرفتن از شعر مبتذل جنسی ! و همچنین جمع این دو با تصویر یک زن که سوسیس نشون داده شده فقط و فقط ذهن بیمار طراح رو نشون میده!! که گویا احساس کرده جامعه کاملا آماده‌ی پذیرش هرگونه اعمال و رفتار جنسی در هر قالبی هست….خانمهای زن زندگی آزادی تحویل بگیرید…..

  • بن لادن خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    باز پهنیستها یه فرصت گیرشون اومد که بگن ایران زن ستیزه ، کجا رو دارین به شقیقه ربط میدین ، چرا زمانیکه زنها عریان میان بیرون صداتون در نمیاد ، حالا بی حرمتی رو بهانه میکنید ، این فقط یه تبلیغ سادس البته. فرصتی هم برای پهنیستها .

  • ساده لوح ها خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    واقعا بی سواد ونفهمید اون ی تبلیغ ساده و بدن غرض بود .
    ولی بغضی ها که مریض هستن نثل همین سایت بالا جو رو مریض میکنن که خودشون سود ببرن .
    واقعا که ما ملت ساده و بی فکر هستیم .

    • فرجام خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      سوسیس ینی الت تناسلی مرد در برابر زن! تو مترادف امثال فرقه حجتیه هستید که میگن ماآحاد خوبیم اما بذارید جامعه آلوده شود بعد ظهور کند! جامعه اول با کلام آلوده میشه وقتی عادی سازی شد بی تفاوت میشیم مثل مردم آلمان.

  • رضا خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    به سوسیس بندری توهین شده

    • فرجام خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      وقتی این وبگاه بهت اجازه انتشار مطلبتو میده ینی خود خواستار تشویش اذهان عمومیست.

  • مرتضی خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    با زبون بی زبونی و ملتمصانه شرکت گوشتیران گفته بابا ….

  • اروین خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    باز یک اتفاق ساده افتاد مردم ….ایران شروع کردند به چرت و پرت گفتن

    • فاطمه ترابی خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      این چه حرفیه شما میزنید. معلومه که به خانم ها بر میخوره

      • یکی خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        به ما مرد ها توهین نمیشه دیگه ، می آیند تو چیپس استفاده میکنید یعنی ما سیب زمینی هستیم ،‌یا شخصیت چی توز موتوری یه مرد هست ، یا تو پفیلا عکس یه فیل هست که پسر هست ، هیچ کدومشون به ما بر نخورده ؟؟ چرا یه جور حرف می‌زنید که انگار زن جایگاه خییلیی ویژه ای داره ولی مرد هر بلایی سرش بیاد اوکی هست ، هر چقدر مقام زن بالا باشه مقام مرد هم بالاست ملاک آدم ها به میزان تقوا شون هست نه زن و مرد بودن نه اینکه از زن تو تبلیغات استفاده بشه یعنی به احترامی و استفاده جنسی ولی از مرد به عنوان سیب زمینی ، تخمه آفتابگردان ، چی توز ، فیل و…. استفاده بشه خیلی خوبه تازه می خندید ،در ضمن ما مردم یه کشوریم با هم دشمنی نداریم که بخواییم سنت جایی یا جنسیتی رو مسخره کنیم ، ما همه اجزای یه پیکر هستیم ، درضمن من خودم آدم مذهبی هستم ، فکر نکن این حرف رو میزنم نشونه ی چیز دیگه ای باشه

  • محمد خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    یه شوخی ساده کرده منظوری نداشته بدبخت که، به نظر من باید ملت تاب پذیری و برباری شونو ببرن بالاتر و یکم با جنبه تر باشن

  • کاکا‌ خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    شماهایی ک دارید میگید اینا بهونس،
    نوشته بالای تبلیغو چی میگید؟

  • بابک خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    چرت و پرت نگین بابا ، اینکه چیزی نیست اینهمه آشوب و بلوا میکنین ، مغزهای پوسیده بعضی ها غیراز زن به چیز دیگه ای فکر نمیکنند

  • ناشناس خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    من حس میکنم یه تبلیغ با شوخی ساده بود فک نمیکنم توهین باشه آخه چ توهینی؟!!

  • امید خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    تبلیغ قشنگیه طنزه جالبه واقعا درک نمی کنم افرادی رو که ناراحت شدن

    • Alireza خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      به زنان و دختران ما بی احترامی شده ما شمارا درک نمیکنیم

  • هاشمی خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    به نظر من هم توهینه ولی خوب گوشتیران گفته کار ما نبوده پس باید بخشیده بشه …اگه می رفت روی بیلبورد اون موقع یه موضوع دیگه بود…اما من مشکلم باهاش یه چیز دیگه است …چه پوستر زشتی …چقدر بد طراحی شده …بعد چطور یه سوسیس می تونه ناز باشه ؟

  • آرشام بت کلیا خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    ملت باید رسماً از سوسیس و کالباس عذر خواهی کنند.

  • سرزمین پارسی خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    در مملکتی که حاکمانش غربیها وجیره خورشان ….همین هست مملکت ما تمام پادشاهان ما خوب بودن ما مردم بدبی غیرت بودین پادشاهان اسم تمام قلعه ها را دختر مینامیدن تا مملکت را مثل ناموس نگهداری کنن ولی امروز از زن فقط جنسی وتبلیغاتی استفاده میکنن تا بهتر ناموس فروشی وبی غیرت تر مردم ایرانو نشون بدن البته ما مردها ایران بی غیرت شدیم

  • سیاوش خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    چیز زیادی که در ایران مرسوم است . فقط تکذیب. و خود را مبرا دانستن از موضوع . کاری که مسئولین دولتی و غیره همیش انجام میدهند .

  • ا خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    واقعن شرم آور هست بعضیا خیلی عنصری هستن انسان اشرف المخلوقات هست وباید احترام بیشتر بشه به هم نوعان به نظر من این شرکت باید پلمپ بشه بعضیا که پولشون زیاده فکر میکنن هرکاری میتونن بکن ولی ما یه کشور اسلامی داریم که قوانینش مبنی بر اصول دین اسلام هست

  • ایرانی خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    واقعن شرم آور هست بعضیا خیلی عنصری هستن انسان اشرف المخلوقات هست وباید احترام بیشتر بشه به هم نوعان به نظر من این شرکت باید پلمپ بشه بعضیا که پولشون زیاده فکر میکنن هرکاری میتونن بکن ولی ما یه کشور اسلامی داریم که قوانینش مبنی بر اصول دین اسلام هست

  • مهرداد خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    گ….خوردن بی اصالتا ! خجالتم خوب چیزیه ! باید مردم تحریمش کنن تا کار دستش بیاد و شرکت های دیگه هم متوجه بشن

  • مرزوق خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    مسخره است
    کاربری که با این تبلیغ که اهانتی در آن وجود ندارد، به قول شما خشمش برانگیخته می شود، مشکل دارد و باید به روانشناس مراجعه کند.

  • حیدری خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    ساخت این تبلیغ فقط میتونه از ذهن یک کودن تراوش کنه . یک تهی مغز . آخه واسه خودت چی فکر کردی ؟!!

    • Alireza خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      ببین به پوشش شهر ما بی احترامی شده ما غیرت داریم به شهر و مردممون البته این شرکت میگه کار ما نبوده و عذر خواهی هم کرده

  • دنیا خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    به علاوه زن و مردایی که لخت خواهند و روابط نا مشروع و برده داری و کودک آزاری میخواهند یه فکری هم به حال این محصولات و لباس های بی بند و بار کنید
    مردم نباید از این محصولات خریداری کنند.
    این هم نمونه ی بارز** زن زندگی سوسیس خواری**
    چقدر حقیر شدند عده ای از غرب زده های کشورم.
    آیا شما هموطن مایید ؟دیگر خداوند را هم بنده نمیشوید
    میخواهید پس فردا حتی نتوانید یک محصول رو به بچه هاتون بگید بخره؟ ولی خودتون روابط خارج از عرف به بند جامعه بدید و آزادی عمومی و آرامی رو میگیرید.
    تا چند روز دیگه شما را خواهم دید که با قلاده ی صاحبانتان در کوچه ها برده داری را هم عرف جامعه کنید.
    لابد ازدواج با حیوان و حشره هم آزادی هست خجالت نکشید اینها از شما بعید نیست.
    لطفا و حتما از این کار ها نه انجام دهید نه استفاده کنید.
    در بی لباسی هم که دیگر از انسان های اولیه جلو زده اید خسته نباشید در پس گرد اجتماعی هموطنان غیور!🌹

  • من خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    همه این حرفا به کنار
    ایده دیگه ای به مغز اون طراح نرسیده؟
    فقط میتونسته این پوشش قشنگ جنوبیای عزیز رو (ببخشید) مسخره کنه؟
    اونم برا یک سوسیس!
    شرکت گوشتیران، برفرض که ما قبول کردیم یه نفر دیگه با اسم شرکت شما این طراحی رو منتشر کرده.
    چرا جلوشو نگرفتید؟
    شکایتی؟ اعتراضی؟ هیچی؟
    من با اینکه اصلا جنوبی نیستم و حتی بکبار هم به جنوب مسافرت نکردم، اما واقعا ناراحتم از این کار.
    میشد برای تبلیغ سوسیس کلی ایده دیگه داد

  • Ehsan خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    خوبه سوسیس آلمانی وبلغاری تبلیغ نکردن واگرنه……😉

  • امیر خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    الان اگه سوسیس لباس مرد داشت ب مردا برمیخورد؟
    این همه فروشگاه تو سطح شهر هست با اسم آقا. آقای سیب زمینی، آقای فرش، آقای بستنی، آقای کت و شلوار و …
    ب مردا برخورده؟ مردا تحقیر شدن؟ اگه به جای آقای فرش خانوم فرش بود نمیگفتن توهین ب زنان هست که ب فرش تشبیه شدن که برن زیر پا؟ روی بادکنک سیبیل میذارن یعنی توهین ب مردان؟ یعنی مزدا بادکنکن؟ تموم کنین این مسخره بازی ها رو. زن یه جنسی مثل مرد هست. مرد هم یه جنسی مثل زن. یه تبلیغ ساده این همه کش دادن نداره. این حرفها فقط از ذهن مریض یه شبه فمنیست بیرون میاد.

  • حسن خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    بله لطفا پیگیری و جریمه کنیدباعث و بانی این تبلیغ منکراتی لطفا خواهشاً مسئولین عزیز خواهشاً

    • جواد خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      افکار داعشی و طالبان خدا شر شماها رو کم کنه ازسر ایران انشالله

  • پوریا خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    ببینید، همه چی بستگی داره چطور به قضیه نگاه کنید ، یه نفر می‌تونه اینو به چشم یه تبلیغ ببینه که لباس بندری رو نشون بده شاید یکی جذب شد ، و شاید برای اینکه از لباس بندری استفاده شده مردم اونجا بیشتر از این محصول استفاده کنن ، و از طرفی یکی می‌تونه به چشم یه جنایت کار نگاه کنه ، ببینید همه رو به آرامش دعوت میکنم ، در کمال آرامش به قضیه نگاه کنید ، در خارج مارک های چیپس هستند که سیبیل مرد ها رو گذاشته ، یا تن یه فیل لباس مدل انگلیسی تنش کردن ، الان مردم خارج اینو به چشم توهین نگاه نمیکنن ، یا الان اون نماد سیبیل روی چیپس به منی که مردم توهین نکرده ، اتفاقا چند باری هم جذب شدم که اون چیپس رو بخرم ، الان اینو از بحث حجاب دور کنید چون این لباس محلی هست و ربطی به چادر و حجاب ندارع ، یه سنتی هست تو این محصول نشون داده شده ، در ضمن چطور وقتی از نشانه های مرد یا از خود مرد تو تبلیغات استفاده میشه همه چی خوبه ولی ، حالا کافیه یه نشونه ی خیلی ریز از زن تو تبلیغات باشه ، زمین و زمان رو به هم می دوزید ، میگید استفاده ی جنسی ، خوب چطور استفاده از مرد سوع استفاده جنسی نمیشه ؟ فقط یه نشونه از زن باشه سو استفاده میشه ؟؟ در ضمن در اسلام به حقوق برابری اشاره شده یعنی شما وقتی حضور زن رو تو تبلیغات استفاده جنسی میدونید باید حضور مرد رو هم بدونید ، مورد دوم میگید این ممکنه به این منظور باشه که وقتی ما یه زن بندری دیدیم ،با سوسیس بندری مسخرش کنیم ؟؟واقعا تصورات شما در مورد خوردم ایران چیه؟؟وی فکر کردید راجب مردم ایران که اینطوری با یه سوسیس بخوان به ناموسشون توهین کنن ؟؟من متاسفم برای شما که ما ایرانی هارو آنقدر پس فترت می‌بینید که بایه سوسیس و….. در ضمن این تبلیغات هیچ توهینی به زن نکرده و حجاب رو توهین نکرده ، این سوسیس لباس محلی تنش هست ، پس با فرهنگ حجاب و چادر کاری نداره ، بعضی ها هم میگن سوسیس مشکل دار هست که از زن تو تبلیغ سوسیس استفاده شود، باید بگم عزیزم تو چقدر منحرف هستی که فکرت تا اونجا رفته ….، و پیشنهادم اینکه که کمی فکر کنیم ، سریع عصبی نشیم ، دشمنی که نداریم ، مطمعن هستم طراح یا کمپانی هم قصد بدی نداشته و سو تفاهم بوده

    • ناشناس خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      داداش بد‌نگفتی
      منم همچین چیزی گفتم.
      ولی غلط املایی هم زیاد داری هاااا
      رو املات کار کن…

      سوءاستفاده
      مطمئن…
      حروفم اشتباه و یا جابجا نوشتی بعضی جاها

      • پوریا خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        تو کیبرد ع کوچیک نداشتم ، مگر نه بیسواد نیستم عزیزم

  • شهروند خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    همه ی ما از زن متولد شدیم و زن در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای داره، به نظرم این تبلیغ قصدش توهین به زن، یا جایگاه رفیع زن،حجاب زن،پوشش مناطق جنوبی کشور و یا . . . نبوده و نیست، معتقدم طراح کم دقتی کرده، همین

  • ناشناس خرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    خدا نکنه همچین چیزی رو بیان کنند و رسانه ها اعلام…
    بنده خدا ،بافرهنگ،باشخصیت،غیرتی…هرچه دوس داری بهت بگن!
    مگه اعلام نکردن که عذر میخواهیم و ما هم بااین تبلیغ مخالف بودیم
    این حرفها چیه عقب مونده ؟شلاق بزنن؟
    تعصب بیجا وحماقت تا کی
    یعنی اگر چفیه سرش بود توهین به اعراب بود؟
    یا هرلباس دیگه توهین به اون قشربوده؟
    اگر عاقلانه فکر کنید متوجه میشیم که صدها تبلیغ بالهجه های مختلف درباره مواد غذایی مختلف پخش شده
    اونم از رسانه ملی.
    از تن ماهی بتک بگیرو همبرگر و شربت وجین، وسایل سرمایشی و گرمایشی و…
    همه اینها هم از لباس ها وگویش اقوام مختلف توشون بکاررفته…
    اینها حاشیه و تعصب بیجا واحمقانه ست.
    واقعا
    وقت تلف کردن که بدون آگاهی صحبتی کنیم ا
    ولی نوشته های بیشتر شما رو میبینم صلاح دونستم بگم

  • Alireza خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    به استان ما بی احترامی کرده ؟ این شرکت …رو کاریس میکنیم که از نون و اب بیوفته کاری میکنیم که …هم دیگه از این شرکت چیزی نخره حالا خواهید دید ای برادران و خواهران این همه شرکت خوب دیگه هست از این شرکت چیزی نخرید با تشکر.

    • پوریا خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      به فرض هم که طراح اشتباه کرده ، اون همه کارگر بد بخت که دنبال یه تیکه نون برای این هستن که شرمنده ی زن و بچه هاشون نشن رو از کار بیکار کنی که حالا از زن تو تبلیغات استفاده شده؟؟اگه منظور طراح واقعا بی احترامی نباشه اون دنیا خودت جوابشو باید بدی ، خودتون باید جواب اون همه کارگر بیگناه رو بدید ، اگه لباس مردای محلی بندری استفاده میشد همه چی اوکی بود دیگه ؟در ضمن این روز ها اینکه یکی تو خیابان با لباس محلی بیرون بیاد مخصوصا تو تهران باعث تعجب میشه ، خوب اینطور تبلیغات باعث این میشن که ما بفهمیم لباس محلی چیز عجیبی نیست ، و فرهنگ سازی میشه که لباس محلی رو فراموش نکنیم ،

  • زهرا خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    دقت کنید که این یه فرآورده گوشتی هست و نباید از این طرح استفاده میشد حتی اگه لباس مردانه بود بازم خیلی بد بود،دقت کنید فرآورده گوشتی هست ،یعنی ذهن انسان اول به این می‌ره که این گوشت چه حیوانیه؟!گاوه،مرغه،گوسفنده؟و در حالی که عکس خانمها بیشتر از آقایان تو ایران در وسایل تبلیغاتی مثل بیسکوییت مادر،قوطی چای،دستکش و…. هست و اصلا هم تا به حال احد الماسی شکایت و اعتراض نکرده چرا چون طرح و ایده مناسب بوده ولی برای فرآورده گوشتی به نظرم نباید این طوری میشد و یا اگر یه کلاه آشپزی رو سر اون خانم تو تبلیغ سوسیس بود طرحش موفق و عالی میشد

  • Taha خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    حالا اگه همین لباس مردانه ی بندری بود هیچ مشکلی نداشت.
    چرت نگید هر وقت بحث زن میشه همه زبوناشون درازه ،این اصلا توهین نبود.
    # برابری زن و مرد

  • حمیدرضا عبدالمطلبی منفرد خرداد ۱۷, ۱۴۰۲

    بله باید گوشتیران تنبیه شود ارزش و شخصیت زن را نباید با این گونه تصاویر به سخره گرفت