ماجرای مرگ یک همیار پلیس؛ منصوره سگوند کیست؟ + ویدئو

ماجرای مرگ یک همیار پلیس؛ منصوره سگوند کیست؟ + ویدئو

به دنبال مطرح شدن ادعاهایی در شبکه های اجتماعی درباره ی مرگ مشکوک منصوره سگوند، دختر جوان اهل لرستان در روز یکشنبه ۱۴ خرداد، توضیحاتی در این خصوص از سوی مسئولان مربوطه ارائه شد. این ادعاها واکنش خانواده ی منصوره سگوند را نیز به دنبال داشت. منصوره سگوند ۱۸ ساله و اهل بخش زاغه ی لرستان بود. وی دانشجوی دانشگاه پیام‌ نور آبدانان ِ ایلام بود و برای تحصیل در این شهر سکونت داشت.

منصوره سگوند کیست

علت فوت منصوره سگوند و واکنش به ادعای همکاری وی با نیروی انتظامی

محمدباقر احمدی چگنی، فرماندار خرم‌ آباد در واکنش به ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی درباره ی همکاری منصوره سگوند با نیروی انتظامی گفت: «مرحومه منصوره سگوند از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.»

فرماندار خرم آباد همچنین درباره ی علت مرگ منصوره سگوند اظهار کرد: «بنابر اعلام اورژانس شهر آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر از توابع استان ایلام روز گذشته دانشجوی دختر لرستانی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.»

منصوره سگوند کیست

جزئیات فوت منصوره سگوند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در خصوص علت فوت منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان توضیحاتی ارائه دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده برای منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: «در روز یکشنبه تاریخ ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.»

وی افزود: «بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌شود.»

همچنین ایرج صفری‌، رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: «راس ساعت ۱۵:۱۵ عصر بیمار جوان ۱۸ ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.»

صفری افزود‌: «بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف و فوت این دختر دانشجو اعلام شد.»

منصوره سگوند کیست

واکنش خانواده ی منصوره سگوند به ادعای مشکوک بودن مرگ وی

خبرگزاری فارس درباره ی واکنش خانواده ی منصوره سگوند به ادعاهای مطرح شده در شبکه های اجتماعی درباره ی وی نوشت:

روز گذشته منصوره سگوند دختر ۱۸ ساله از اهالی زاغه لرستان که در یکی از دانشگاه‌های شهرستان آبدانان ایلام مشغول به تحصیل بود، جان خود را از دست داد.

پس از بررسی اورژانس مشخص می‌شود علائم حیاتی در منصوره سگوند وجود ندارد و در نهایت بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.

با وجود اعلام مرگ متوفی توسط بیمارستان، اما برخی افراد معلوم الحال تلاش دارند مرگ مرحومه سگوند را مرگ مشکوک جلوه داده و با سیاه نمایی به دنبال تشویش اذهان عمومی باشند.

پدر و عموی مرحومه سگوند اما در گفت‌وگو با رسانه‌ها هرگونه مرگ مشکوک را تکذیب کرده و مرگ متوفی را ناشی از سکته قلبی عنوان می‌کنند.

ولی ملک‌خانی عموی مرحومه سگوند در این رابطه عنوان می‌کند: مطابق گزارشات و معاینات پزشکی قانونی، مرحومه سگوند سکته کرده است.

وی بیان می دارد: ما هیچ گونه مشکلی با این گزارش نداشته و کسانی که به خانواده ما تهمت زده و توهین می‌کنند، دروغ می‌گویند.

ملک‌خانی می‌گوید: خانواده ما همگی پیرو خط رهبری و بسیجی و خدمت‌گذار جمهور اسلامی هستیم.

پدر مرحومه منصوره سگوند نیز می‌گوید: وقتی به بیمارستان رسیدم دخترم آنجا بود و دیگر والسلام.

این خبرگزاری همچنین ویدئویی از مصاحبه ی صدا و سیمای لرستان با عمو و پدر منصوره سگوند منتشر کرده است.

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • ....... خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    ملت خرن دیگه،ایشون فقط یه همیار بوده و بخاطر ایست قلبی جونشز از دست داده،جدیدا تو سنین پایین ایست قلبی خیلی شایع شده!

  • علیرضا خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    دقیقاً
    اصلا ایست قلبی واسه یه دختر ۱۸ ساله که هیچ سابقه بیماری نداشته خیلی طبیعی هست
    اصلا می‌دونستید نصف دخترای ۱۸ ساله ایست قلبی میکنن!
    اینا می‌خوان نظام رو بد نام کنن
    همش کار آمریکاست

  • گلدون خرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    آره بابا ملت خرند. ایست قلبی دختر ۱۸ ساله بنظر منم عادیه. پدرشم خیلی از ته دل گفته پیرو خط رهبریه دیگه چی میگید. خب بریم سراغ نفر بعدی

  • شما خر نباش. تحقیق کن که چرا شایع شده خرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    شما خر نباش تحقیق کن که چرا شایع شده

  • حسین مهر ۵, ۱۴۰۲

    پدر مادرش دروغ میگن، اگر میخواهید بدونید که راست میگه فقط بی بی سی،