راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز

راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت اپل جهت خرید در اپ استور خود گیفت کارت‏های آیتونز را روانه بازار کرده است. خرید گیفت کارت آیتونز، این امکان را برای کاربران شرکت اپل فراهم می‏کند تا از این گیفت کارت‏ها برای خرید در اپ استور و همچنین محتوای اپل بهره ببرند. با خرید گیفت کارت آیتونز می‏توانید به راحتی موسیقی، فیلم، برنامه و کتاب های دیجیتالی را از فروشگاه آیتونز خریداری کنید و میزان فضای آیکلود خود را افزایش دهید. گیفت  کارت‏های آیتونز در مقادیر مختلفی عرضه می‏شوند و به شما امکان می‏دهند تا بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری خود از فروشگاه آیتونز خرید کنید. Itunes Card اپل قابل استفاده در دستگاه‏های آیفون، آیپد، مک بوک، آی مک و در واقع تمامی دستگاه‏های شرکت اپل می‏باشد. امروزه فروشگاه‏های مختلفی اقدام به فروش گیفت کارت آیتونز می‏کنند. اما اگر به دنبال یک سایت معتبر و مطمئن برای خرید گیفت کارت آیتونز می‏گردید ما به شما فروشگاه اینترنتی ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم؛ که با مراجعه به سایت می‏توانید قیمت گیفت کارت آیتونز را مشاهده و با اطمینان از ارزان بودن آن نسبت به دیگر سایت ها اقدام به خرید کنید و از داشتنش لذت ببرید. در ادامه با من همراه باشید تا شما را با گیفت کارت آیتونز و نحوه خرید آن آشنا کنم.

راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز چیست؟

آیتونز‏(Itunes)، نوعی نرم افزار چند رسانه ای است که توسط شرکت اپل تولید و روانه بازار شده است و باعث بهتر مدیریت شدن دستگاه‌های با سیستم عامل IOS  مانند آیفون و آیپد می‌شود.

شما با استفاده از گیفت کارت آیتونز می‏توانید نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاه اپل (iTunes Store) را به راحتی خریداری کنید. گیفت کارت اپل آیتونز هیچ گونه محدودیتی ندارد و کاربران در هفت روزه هفته می‌توانند به خرید از فروشگاه های اپل مانندApp Store و Itunes Store  بپردازند.

راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز

خرید گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز شامل یک کد ۱۶ رقمی می‏باشد که با وارد کردن آن در آیتونز می‏توانید اکانت اپل ایدی خود را شارژ نمایید و برای خرید جم و یا دانلود برنامه‏های پولی در اپل اقدام نمایید. شما با خرید گیفت کارت آیتونز از اوریکس‏گیم می‏توانید خیلی راحت و بدون نیاز به کارت‏های اعتباری و بین المللی (ویزا کارت، مستر کارت و پی پال ) هر پرداختی در پلتفرم‏های مختلف دارید را انجام دهید. خدمات اوریکس‏گیم تنها به این محدود نمی‏شود. شما می‏توانید در صورت علاقه به بازی‏های کنسولی نسبت به خرید گیفت کارت پلی‏استیشن و همچنین خرید گیفت کارت ایکس باکس اقدام کنید؛ و یا اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‏های اکشن هستید خرید جم فری فایر را پیشنهاد می‏کنیم و در بازی‏های با ژانر تیر اندازی خرید سی‏پی‏کالاف‏دیوتی موبایل از اوریکس‏گیم بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود.

قیمت گیفت کارت آیتونز در اوریکس‏گیم

وبسایت اوریکس‏گیم این امکان را برای کاربران عزیز فراهم آورده است تا بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت داخل سایت با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها ، حتما و حتما قیمت گیفت کارت‏های آیتونز را مشاهده، تا بعد از اطمینان خاطر از ارزان بودن آن اقدام به خرید گیفت کارت آیتونز نمایید. علاوه بر این، قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن (Play Station Gift Card) و یا قیمت گیفت کارت ایکس باکس (XBOX Gift Card) قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. طرفداران بازی های اکشن نگران نباشید چرا که در اوریکس‏گیم، قیمت سی پی‏کالاف دیوتی موبایل (CP Call Of Duty) نیز مانند قیمت جم فری فایر (GEM FreeFire) بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‏باشد. همچنین، گیمر‏های عزیز می‏توانید با مراجعه به سایت به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب آن ها برخوردار شوید.

راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز

فروشگاه‏های معتبر برای خرید گیفت کارت آیتونز

فروشگاه اوریکس‏گیم به شما اطمینان می‏دهد که بهترین سایت برای خرید گیفت کارت آیتونز است. چرا که با پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شماست، تا پس از ثبت سفارشات خود بتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن، خرید خود را تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید. همچنین سایت اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ می‏باشد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود