امبر هرد غرامت یک میلیون دلاری جانی دپ را به او پرداخت می کند

امبر هرد غرامت یک میلیون دلاری جانی دپ را به او پرداخت می کند

جانی دپ قصد دارد یک میلیون دلاری که همسر سابقش امبر هرد پس از دعوای حقوقی شان با یکدیگر باید به او بپردازد و ظاهراً بالاخره به او پرداخت کرده است را صرف امور خیریه کند، دعوای حقوقی طولانی و پر سر و صدایی که در ماه دسامبر با پیروزی دپ و موافقت هرد با پرداخت یک میلیون دلار برای خاتمه یافتن این دعوا به پایان رسید.

جانی دپ از همسر سابقش به خاطر یادداشتی که در سال ۲۰۱۸ در نشریه ی واشنگتن پست درباره ی تجربه ی خود به عنوان یک قربانی خشونت خانگی نوشته بود، شکایت کرده بود، یادداشتی که به ادعای وکلای دپ آقای بازیگر را به آزارگری متهم کرده بود. در این یادداشت نامی از دپ برده نشده بود.

حالا معلوم شده ستاره ی فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» قصد اهدای این پول را دارد که قرار است به ۵ شیوه ی مختلف خرج شود.

از این یک میلیون دلار ۵ مؤسسه ی خیریه ی مختلف، هر یک به مبلغ ۲۰۰ هزار دلار منتفع خواهند شد و این مبلغ صرف امور مورد نظر دپ خواهد شد.

منبعی نزدیک به دپ به رسانه ها گفته او می خواهد این پول صرف کمک به کودکان مبتلا به بیماری های خطرناک و فراهم کردن مسکن برای جوامعی شود که از گذشته از حقوق اجتماعی محروم بوده اند.

نام این مؤسسات خیریه نیز اعلام شده است.

یکی از آن ها بنیاد Make-A-Film است که آرزوهای کودکان را از طریق اهالی سینما برآورده می کند. دپ در گذشته با این بنیاد همکاری داشته و با آن ها یک فیلم کوتاه ساخته است.

دو خیریه ی انتخابی دیگر دپ Painted Turtle و Tetiaroa Society هستند که برای ادای احترام به دو قهرمان زندگی اش، بنیانگذاران آن ها، پل نیومن و مارلون براندو آن ها را انتخاب کرده است. به گفته ی این منبع، دپ با اهدای پول به این خیریه ها می خواهد راه قهرمان هایش ادامه یابد.

دو خیریه ی دیگر Red Feather و Amazonia Fund Alliance هستند که تمرکز آن ها بر کمک به بومیان برای حفظ فرهنگ و میراث خود است. حوزه ی فعالیت این مؤسسات، ساخت مسکن و اجرای پروژه های زیرساختی گسترده برای حفظ دهکده های بومیان است.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود