آنجلینا جولی می گوید به دخترخوانده خود نزدیک تر از دختران بیولوژیکش است

آنجلینا جولی می گوید به دخترخوانده خود نزدیک تر از دختران بیولوژیکش است

خانواده ی پرجمعیت آنجلینا جولی برای همه شناخته شده است. این بازیگر علاوه بر فرزندان بیولوژیک خود، فرزندخوانده هایی هم از نژادهای مختلف دارد. جولی با هر یک از دختران بزرگش، شایلو و زهارا رابطه ای متفاوت و ویژه دارد که دلیل این تفاوت به گفته ی جولی به متفاوت بودن کودکی آن ها با یکدیگر باز می گردد.

زهارا کودکی پرچالشی داشت و با مشکلات جسمانی جدی درگیر بود

در زمان فیلمبرداری فیلم «لارا کرافت: مهاجم مقبره» (Lara Croft: Tomb Raider) آنجلینا جولی دست به کاری جسورانه زد که زندگی او را تا ابد تغییر داد. جولی تصمیم گرفت یک کودک را به تنهایی به سرپرستی گیرد. و اینگونه شد که پای مدکس به زندگی جولی باز شد و اولین فرزندخوانده ی این بازیگر مشهور شد.

چند سال بعد، جولی تصمیم گرفت کودک دیگری را به سرپرستی بگیرد و همان زمان بود که او و زهارا بر سر راه هم قرار گرفتند. به گفته ی جولی، از همان اولین ملاقات رابطه ی ویژه ای میان آن ها شکل گرفت و زهارا خیلی زود حضوری پررنگ در زندگی او پیدا کرد. در سال ۲۰۰۵، جولی سرپرستی زهارا را به طور رسمی برعهده گرفت.

همه به ویژه مدکس خیلی زود دلبسته ی زهارا شدند. جولی در اینباره گفته: «مدکس خیلی زهارا را دوست دارد. وقتی زهارا به خانه مان آمد ۷ ماهش بود و برای همین برای مدکس مثل یک اسباب بازی بود که می توانست بغلش کند و آن را تماشا کند.»

با این حال، در ابتدا مشکلاتی وجود داشت. تنها چند ساعت بعد از ورود زهارای کوچک به خانه ی جدیدش، نگرانی به جولی هجوم آورد. وزن اندک زهارا که تنها ۴ کیلوگرم بود نگران کننده بود، به همین دلیل جولی خیلی زود او را به پیش پزشک برد و در آنجا بود که او به چیزی پی برد که قلبش را لرزه بر وجودش انداخت؛ زهارا از زمان تولد با سوء تغذیه ی شدید درگیر بود و حالا به یک عفونت سخت باکتریایی نیز دچار شده بود.

زهارای کوچک به عفونت سالمونلا مبتلا شده بود که عامل بسیاری از موارد مرگ و میر در اطفال و کودکان شناخته می شود. اما با وجود مادری پر عشق و محبت و مراقبت های پزشکی زهارا بر نشدنی ها غلبه یافت و با سلامت بازیافته ی خود از بیمارستان مرخص شد.

جولی صاحب اولین دختر بیولوژیک خود شد

در سال ۲۰۰۶ آنجلینا جولی و برد پیت صاحب اولین فرزند بیولوژیک خود، شایلو شدند. از ابتدا روشن بود که شایلو شباهت فراوانی به هر دوی آن ها، به ویژه پیت دارد. جولی نیز متوجه این شباهت قابل توجه شد، امری که شایلو را از خواهرخوانده ها و برادرخوانده هایش متمایز می کرد.

علیرغم آنکه جولی همیشه دلش می خواست فرزند بیولوژیکی هم داشته باشد، یک بار وقتی از او درباره ی احساسش به شایلو سؤال شد در پاسخ گفت که دوست ندارد حمایت ویژه ای از فرزندان بیولوژیکش در مقایسه با فرزندخوانده های خود داشته باشد. این بدان معنی است که خانواده ی جولی بر پایه ی عشق و فارغ از ارتباطات خونی شکل گرفته و هر یک از فرزندان او جایگاه ویژه ای در این خانواده دارند.

جولی ارتباط عاطفی عمیق تری با زهارا پیدا کرد

جولی همچنین یک بار گفت که به طور قطع بدون داشتن فرزند بیولوژیکی هم احساس شادی می کرد. با این حال، نگاه جولی به این مسأله زمانی تغییر کرد که رابطه ی عمیق برد پیت با فرزندخوانده هایشان را دید. او در اینباره گفته: «من برد را مدکس دیدم و فهمیدم که برد چقدر عاشق آن ها است و اینکه وجود فرزند بیولوژیک به هیچ وجه یک تهدید نخواهد بود.»

او هنگام صحبت درباره ی فرزندانش بر اهمیت عشق ورزی فارغ از ارتباطات بیولوژیک تأکید کرد. او گفت که گرچه اولین دیدارش با شایلو بعد از تولد او تجربه ی بسیار دوست داشتنی ای بود، اما ارتباط عاطفی عمیقی که در اولین ملاقاتش با زهارا نسبت به او احساس کرده بود را تحت تأثیر قرار نداد.

به گفته ی جولی، یک تجربه ی مشترک از درد و مشقت سبب شکل گیری ارتباطی ناگسستنی میان او و فرزندخوانده های خود شده است. او در اینباره گفت: «من احساس بیشتری نسبت به مدکس، زهارا و پاکس دارم چون آن ها نجات یافته هستند. شایلو از لحظه ی تولد خیلی نازپرورده به نظر می رسید.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود