بعد از دیده شدن جو آلوین با دختری جدید تیلور سوییفت از قلب شکسته اش خواند

بعد از دیده شدن جو آلوین با دختری جدید تیلور سوییفت از قلب شکسته اش خواند

تنها ساعاتی بعد از دیده شدن جو آلوین، شریک عاطفی سابق تیلور سوییفت با دختری جدید، خانم خواننده از «قلب شکسته اش» خواند.

سوییفت ۳۳ ساله و آلوین ۳۲ ساله چندی قبل، درست پیش از آغاز تور کنسرت جدید خانم خواننده، پس از ۶ سال رابطه عاشقانه از یکدیگر جدا شدند.

بعد از این جدایی، شایعاتی درباره ی ارتباط عاشقانه ی سوییفت با متی هیلی، خواننده گروه موسیقی The 1975 مطرح شد، اما بر اساس گزارش ها، این رابطه عمر کوتاهی داشت و خیلی زود به پایان رسید.

حالا سوییفت در جدیدترین کنسرت های خود نه یکی بلکه دو آهنگ عاشقانه خوانده است که گمانه زنی طرفدارانش درباره ی زندگی عاشقانه ی او را به دنبال داشته است.

جو آلوین، بازیگر انگلیسی، این هفته به همراه دختری بلوند در خیابان های لندن دیده شد که تصاویر آن خیلی زود در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

و اندکی بعد از انتشار این تصاویر، سوییفت تصمیم به اجرای یکی از قطعات پرطرفدار خود به نام «آقای کاملاً خوب» (Mr. Perfectly Fine) گرفت.

این قطعه در سال ۲۰۲۱ منتشر و خیلی زود به یکی از قطعات محبوب هواداران این خواننده ی مشهور بدل شد.

سوییفت در این آهنگ از یک رابطه عاشقانه ی شکست خورده و دلشکستگی پس از آن می گوید و اینکه در حالی که یکی از طرفین این رابطه ی به پایان رسیده حال خوبی دارد، دیگری در غم و پریشانی به سر می برد.

او در بخشی از این قطعه می خواند: «سلام آقای “کاملاً خوب”. احوال قلبت بعد از شکستن قلب من چطوره؟ آقای “همیشه در مکان و زمان درست”. سلام آقای “به طرز آسوده ای بی رحم”. آقای “مرکز دنیا”. از بعد خداحافظی ات من شده ام خانم “رنج و اندوه”. و تو آقای “کاملاً خوبی”.»

سوییفت این آهنگ پرطرفدار را در کنسرت اخیر خود در شهر پیتسبورگ ِ ایالت پنسیلونیا خواند که یکی از دو اجرای غافلگیرانه ی آن شب او بود. غافلگیری دوم سوییفت اجرای آهنگ «آخرین بار» (The Last Time) است.

طرفداران سوییفت نظرات مختلفی در شبکه های اجتماعی درباره ی تصمیم سوییفت به اجرای این دو آهنگ درست پس از دیده شدن آلوین با دختری جدید داشته اند. برخی این دو اتفاق را به یکدیگر مرتبط دانسته اند و برخی هم معتقد بوده اند با توجه به اینکه گفته می شود سوییفت بعد از جدایی از آلوین با متی هیلی وارد رابطه عاشقانه شده بود، این همزمانی صرفاً یک تصادف بوده است.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود