واکنش امیلیا کلارک به پیوستن بازیگران سریال «تاج و تخت» به دنیای سینمایی مارول

واکنش امیلیا کلارک به پیوستن بازیگران سریال «تاج و تخت» به دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول از قرار معلوم علاقه ی ویژه ای به استفاده از بازیگران سریال محبوب و موفق «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) دارد. امیلیا کلارک حالا با نقشش در مینی سریال مارولی جدید «تهاجم مخفی» (Secret Invasion) جدیدترین عضو از گروه بازیگران «بازی تاج و تخت» است که به دنیای ابرقهرمانی مارول پا می گذارد.

مراسم فرش قرمز افتتاحیه ی سریال «تهاجم مخفی» هفته ی گذشته در لس آنجلس برگزار شد و از قرار معلوم این مراسم به قدری مفصل بود که تعجب کلارک را نیز با وجود سابقه ی بازی در سریال پر سر و صدایی همچون «بازی تاج و تخت» برانگیخته بود.

او در این مراسم در مصاحبه ای گفت: «خیلی مفصل است. برای یک سریال خیلی مفصل است.»

کلارک که در سریال «بازی تاج و تخت» نقش دنریس تارگرین را برعهده داشت و حالا عضوی از دنیای سینمایی مارول است، پا جای پای برخی از همبازی های سابق خود در «بازی تاج و تخت» گذاشته است، از جمله: ناتالی دورمر، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، ریچارد مدن، ریچارد ای. گرنت، و هانا جان کامن.

وقتی از کلارک سؤال شد که حالا که او هم یکی از چندین بازیگر «بازی تاج و تخت» است که به دنیای سینمایی مارول پیوسته اند، چه احساسی دارد، شگفت زده شد.

او در پاسخ گفت: «اوه خدای من! این را نمی دانستم. این تعداد خیلی زیاد است.»

سپس با خنده گفت: «حالا دارم سعی می کنم بفهمم کدام شان در دنیای مارول بوده اند.»

شخصیتی که کلارک در سریال «تهاجم مخفی» نقش آن را ایفا می کند از یک نژاد از موجودات فضایی به نام «اسکرال» با قابلیت تغییر ظاهر خود به شکل و شمایل انسانی است. کلارک در این نقش مجبور شده برای مواقعی که در شکل انسانی خود نیست، زیر گریم سنگینی برود. و به گفته ی کلارک، شکل انسانی این شخصیت برای او تجربه ی لذتبخش تری بود.

او درباره ی گریم و لباسی که مجبور بود در حالت «اسکرال» با آن ها جلوی دوربین ظاهر شود، گفت: «خیلی سنگین بود. یک کم حس تنگنا هراسی (فوبیای گیر کردن در مکان های تنگ و بسته) به من می داد.»

او همچنین گفت: «باید لنزهای طبی خودم را درمی آوردم و به جایشان لنزهای رنگی می گذاشتم و بعدش دیگر چیزی نمی شنیدم چون تمام مدت آنجا بود. یک جورهایی دیگر نفس هم نمی توانستم بکشم. سخت بود. واقعاً سخت بود. برای همین گریم انسانی را برای این سریال ترجیح می دادم که چیز زیادی هم نداشت.»

منبع: etonline
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود