طراحی ناخن چندش آوری که به شکل جوش های چرکی قابل ترکاندن است! + ویدئو

طراحی ناخن چندش آوری که به شکل جوش های چرکی قابل ترکاندن است! + ویدئو

یک سالن خدمات ناخن مشهور روسی که با طراحی های ناخن نامتعارفش شناخته می شود، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از طراحی ناخن عجیب جدیدش که به شکل جوش های چرکی قابل ترکاندن است، کاربران را وحشت زده کرده است.

سالن خدمات ناخن Nail Sunny که ۱۶ شعبه در کشورهای مختلف دنیا دارد و به ابتکارات جنجالی اش در زمینه ی طراحی ناخن شهره است، بار دیگر به خاطر طراحی عجیب خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

در ویدئوی منتشر شده که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بازدید داشته و بیش از ۴ هزار لایک دریافت کرده است، بعد از آنکه ناخنکار ناخن مشتری را که به شکل جوش چرکی طراحی شده فشار می دهد، چرک ساختگی زرد رنگی از آن بیرون می زند. فرآیند انجام این طراحی نیز در ویدئو نشان داده شده است.

بعد از انتشار این ویدئو کاربران که بسیاری از آن ها از دیدن این طراحی وحشت زده شده بودند، برای ابراز انزجار خود به بخش نظرات هجوم آوردند.

کاربری نوشته: «من تو یه سطح کاملاً جدیدی وحشت زده شدم.»

کاربری هم نوشته: «خدایا همه ی دنیا رد دادن!»

کاربر دیگری هم گفته: «شماها دیگه از حد گذروندین. این حتی خلاقانه هم نیست.»

یک کاربر هم نوشته: «این دیگه چه کوفتیه؟! حال آدم رو به هم میزنه!»

این سالن خدمات ناخن جنجالی در گذشته هم به خاطر طراحی های نامتعارف خود خبرساز شده بود، از جمله طراحی با میگوی مرده، طراحی به شکل پستان های شیردار و طراحی با خوراکی های واقعی.

این سالن خدمات ناخن روسی سال گذشته با انتشار ویدئویی از یک طراحی ناخن که در آن از ورق های ترتیلا و تکیلا (نوعی مشروب الکلی) جنجال برانگیز شد.

ویدئوی منتشر شده در اینستاگرام این سالن خدمات ناخن نشان می داد که ناخنکار ورق ترتیلا را به همراه مقداری سبزی تازه به یکی از ناخن های مشتری چسبانده بود. او ناخن دیگری را با نمک پوشانده و از یک ناخن دیگر برای چسباندن ظرف تکیلا استفاده کرده بود.

این سالن خدمات ناخن در یکی دیگر از طراحی های بحث برانگیز خود از مورچه های زنده استفاده کرده بود که درون ناخن ها محبوس شده بودند. این سالن بعد از اعتراض کاربرانی که آن را به حیوان آزاری متهم کردند، اعلام کرد که مورچه ها بعداً رها شده بودند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد از یک سالن ناخن به خاطر طراحی ناخن با سر میگوی واقعی

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • شهرزاد تیر ۴, ۱۴۰۲

    …. کارتون بجایی رسیده که از حیوان زنده برا مدل ناخن هاتون استفاده میکنین بعضی ناخنکارا شماها رو باید زنده زنده کشت