مردان مشهوری که در سنین پایین پدر شدند

مردان مشهوری که در سنین پایین پدر شدند

در حالی که این روزها پدران سلبریتی ای همچون رابرت دنیرو و آل پاچینو با بچه دار شدن دیر هنگام خود بسیار خبرساز شده اند، مردان مشهور زیادی هم بوده اند که در نوجوانی یا زمانی که تازه پا به دهه ی ۲۰ زندگی خود گذاشته بودند، برای نخستین بار طعم پدر شدن را چشیدند.

لیل وین

لیل وین وقتی از شریک عاطفی دوران دبیرستانش، تونیا جانسون صاحب یک دختر شد، تنها ۱۶ سال داشت.

رجنای کارتر، بزرگ ترین فرزند لین وین و تنها دختر او که حالا ۲۵ سال دارد، به کار بازیگری مشغول است. او بیش از ۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

لیل وین و تونیا جانسون در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند، اما زندگی مشترک آن ها در سال ۲۰۰۶ به پایان رسید. این تنها ازدواج لیل وین بوده است، اما او بعد از آن از روابط بعدی خود صاحب ۳ فرزند دیگر نیز شد.

مشین گان کلی

مشین گان کلی حالا یک دختر نوجوان دارد که وقتی خود و شریک عاطفی سابقش، اِما کانن ۱۸ سال داشتند، به دنیا آمد.

او دخترش کاسی کولسن بیکر را که حالا ۱۳ سال دارد بارها به همراه خود به مراسم های فرش قرمز آورده است.

اطلاعات زیادی از مادر کاسی موجود نیست و او بعد از جدایی اش از مشین گان کلی از کانون توجه عمومی دوری کرده است. با این حال، در سال ۲۰۱۳، مشین گان کلی در پستی اینستاگرامی روز مادر را به او تبریک گفت و او را بهترین مادری توصیف کرد که از نزدیک می شناسد.

لبران جیمز

لبران جیمز وقتی از شریک عاطفی دوران دبیرستانش، سوانا برینسون صاحب یک پسر به نام برونی شد، ۱۹ ساله بود. این زوج بعداً صاحب ۲ فرزند دیگر نیز شدند.

فرزند دوم جیمز، پسری به نام برایس در سال ۲۰۰۷ متولد شد. علیرغم دشواری های بچه دار شدن در سنین پایین، رابطه عاشقانه ی جیمز و برینسون ادامه یافت و آن ها در سال ۲۰۱۳ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۴ صاحب فرزند سوم خود، دختری به نام ژوری شدند.

هر دو پسر جیمز، برونی و برایس خود حالا بسکتبالیست هستند.

دیوید بکهام

دیوید بکهام وقتی برای نخستین بار از ویکتوریا بکهام صاحب فرزند شد، ۲۳ سال داشت.

علیرغم آنکه آن زمان هم دیوید و هم ویکتوریا در دوران اوج فعالیت حرفه ای خود قرار داشتند و زندگی شلوغی را سپری می کردند، به گفته ی دیوید، او همیشه دلش می خواست زود پدر شود.

دیوید در مصاحبه ای در اینباره گفته: «مسلم است که من و ویکتوریا خیلی زود صاحب بروکلین شدیم. ولی من همیشه همین را می خواستم، چون می خواستم بچه هایم هم در مسیر حرفه ام کنارم باشند، در همه ی فراز و نشیب های آن. همیشه همین را می خواستم.»

او همچنین گفت: «و فکر می کنم وقتی بچه داشته باشید زودتر به پختگی می رسید. چیزهای مهم تری در زندگی خود برای نگرانی دارید تا نگرانی های روزمره و همه ی زندگی تان می شود بچه هایتان. فکر می کنم این همان چیزی است که با پدر شدن یاد می گیرید، اهمیت تان برای خودتان کمتر می شود و همه ی هم و غم تان می شود بچه هایتان.»

علاوه بر بروکلین که حالا ۲۴ سال دارد، دیوید و ویکتوریا صاحب ۳ فرزند دیگر هم شدند: رومئو جیمز ۲۰ ساله، کروز ۱۸ ساله و هارپر سون ۱۱ ساله.

ویل اسمیت

ویل اسمیت در ۲۴ سالگی از همسر سابقش، شری زامپینو صاحب اولین فرزند خود شد.

اسمیت و زامپینو در سال ۱۹۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند اما در سال ۱۹۹۵ به زندگی مشترک خود پایان دادند. اسمیت بعداً در سال ۱۹۹۷ با جیدا پینکت اسمیت ازدواج کرد که از او نیز صاحب یک پسر به نام جیدن و یک دختر به نام ویلو شد.

اولین فرزند اسمیت که پسری به نام تری است، حالا ۳۰ سال دارد و حضور پررنگی در زندگی پدرش دارد، گرچه نسبت به خواهر و برادر ناتنی خود از شهرت کمتری برخوردار است.

لویی تاملینسون

لویی تاملینسون هم نخستین بار در ۲۴ سالگی پدر شد.

او از شریک عاطفی سابق خود، استایلیستی به نام برایانا جانگورت، صاحب پسری به نام فردی راین شد که حالا ۶ سال دارد.

گرچه تاملینسون رابطه ی خود با پسرش را عمدتاً دور از انظار عمومی نگه می دارد اما به گفته ی خودش، تمام سعیش را می کند که تا حد امکان پیش او باشد.

منبع: insider
بدون نظر

ورود