همه روابط عاشقانه جانی دپ؛ از وینونا رایدر تا ونسا پارادی

همه روابط عاشقانه جانی دپ؛ از وینونا رایدر تا ونسا پارادی

جانی دپ و همسر سابقش جدایی پر ماجرایی داشتند که تا مدت ها این زوج را نقل محافل کرد. اما دپ پیش از آن هم روابط عاشقانه ی پر سر و صدایی داشته است.

از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۵ همسر لوری آن آلیسون بود

جانی دپ در سال ۱۹۸۳ با میکاپ آرتیستی به نام لوری آن آلیسون که اهل لس آنجلس بود ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۹۸۵ به زندگی مشترک خود پایان دادند.

دپ هنگام ازدواج ۲۰ سال داشت و آلیسون خواهر یکی از نوازندگان گروه موسیقی ای بود که دپ آن زمان عضوش بود.

اطلاعات زیادی از رابطه یا جدایی آن ها موجود نیست. با این حال، این آلیسون بود که زمینه ساز ورود دپ به سینما شد.

آلیسون او را به نیکولاس کیج معرفی کرد و کیج هم که دپ را بازیگر خوش آتیه ای دید، او را پیش کستینگ ایجنتی که می شناخت فرستاد (کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد او به کارگردان ها یا استودیوهای فیلمسازی است). آن ایجنت هم جانی دپ را برای تست بازیگری فیلم «کابوس در خیابان الم»  (A Nightmare on Elm Street)معرفی کرد. دپ در تست قبول شد و در سال ۱۹۸۴ نخستین فیلم خود را بازی کرد.

در اواخر دهه ی ۱۹۸۰ با شریلین فن رابطه عاشقانه داشت

جانی دپ در مقطعی در فاصله ی سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ با شریلین فن در رابطه عاشقانه بود، بازیگری که بیشتر با نقشش در سریال «توئین پیکس» (Twin Peaks) شناخته می شود. در سال ۱۹۸۷، فن با دپ در فیلم «خیابان جاپ شماره ۲۱» (۲۱ Jump Street) همبازی شد و حتی شایعاتی درباره ی نامزدی آن ها مطرح شد، گرچه هرگز تأیید نشد.

در سال ۲۰۱۷، فن در مصاحبه ای درباره ی رابطه ی خود با دپ گفت: «ما وقتی هر دویمان تازه وارد سینما شده بودیم، ۲ سال و نیم باهم در رابطه بودیم. جانی خیلی دوست داشتنی بود. اولین عشقم بود. به عنوان یک دختر جوان، اولین باری بود که عشق را واقعاً تجربه می کردم. با کسی که با من هم مسیر بود. البته اگر اینطور نبود هم عشق و رابطه ای که میان مان بود به اندازه ی کافی قوی بود. با هم غذا درست می کردیم، بیرون می رفتیم، می خندیدم و گریه می کردیم. بنابراین حالا برای من بیشتر از یک شخص شناخته شده است. من او را به عنوان یک انسان می شناسم، نه ستاره ی سینما.»

چند ماهی با جنیفر گری نامزد بود

جنیفر گری که بیشتر با بازی اش در فیلم «رقص کثیف» (Dirty Dancing) شناخته می شود در کتاب خاطرات خود به نام Out Of The Corner که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، نوشته بود جانی دپ در سال ۱۹۸۹ بعد از گذشت تنها ۲ هفته از رابطه عاشقانه شان به او پیشنهاد ازدواج داد.

گری همچنین در مصاحبه ای گفت او و دپ بسیاری از اوقات مانند دوقلوها کت چرم هماهنگ می پوشیدند.

گری در کتاب خاطرات خود درباره ی دپ نوشته: «روز ۱۲ اوت در دفتر خاطراتم نوشتم: “عاشق شده ام، به طور قطع برای اولین بار در زندگی ام.. مهربان، بامزه، باهوش، بااخلاق، متفکر و محترم است.”»

گری همچنین در کتاب خود نوشته که با رشد حرفه ای دپ رابطه عاشقانه ی آن ها دوام نیاورد. به گفته ی گری، دپ هر چه شهرت دپ بیشتر به عنوان یکی از مردان دلربای هالیوود می شد، دلسردی دپ نیز بیشتر می شد، امری که به رابطه ی آن ها کمکی نکرد.

گری در کتاب خود نوشته رابطه عاشقانه اش با دپ را با گذاشتن یک یادداشت در اتاق هتل او به پایان رساند. نامزدی آن ها ۹ ماه به طول انجامید.

با وینونا رایدر نامزد کرد

رابطه عاشقانه ی جانی دپ با وینونا رایدر یکی از مشهورترین روابط او است. آن ها از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ با یکدیگر در رابطه بودند. این زوج برای مدتی هم با یکدیگر نامزد بودند و همان زمان بود که دپ خالکوبی معروف نام رایدر را روی بازویش انجام داد. این خالکوبی «تا ابد وینونا» (Winona Forever) بود.

با کیت ماس در دهه ی ۱۹۹۰ در رابطه عاشقانه بود

کیت ماس و جانی دپ از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. این زوج در آن زمان به خاطر دعواهای معورف شان تیتر روزنامه ها می شدند، از جمله در سال ۱۹۹۴ که دپ اتاق خود در هتلی در نیویورک را تخریب کرد. بعد از جریمه شدن دپ به بیش از ۹ هزار دلار او به سوء رفتار بزهکارانه متهم شد. آن زمان گفته دپ یک وان حمام را با بطری های شامپاین به ارزش هزار دلار پر کرده بود.

رابطه عاشقانه اش با ونسا پارادی ۱۴ سال به طول انجامید

جانی دپ و ونسا پارادی، بازیگر و خواننده ی فرانسوی، رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۱۹۹۸ آغاز کردند. این زوج در پاریس با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که دپ برای بازی در فیلم «دروازه نهم» (The Ninth Gate) به فرانسه رفته بود.

این زوج در سال ۱۹۹۹ صاحب اولین فرزند خود، لیلی رز دپ شدند و پسرشان جک نیز در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمد. دپ و پارادی در سال ۲۰۱۲ بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • یکی... تیر ۱۶, ۱۴۰۲

    تا اخر عمرم فن جانی هستم و خواهم بود

  • رزیتا تیر ۱۶, ۱۴۰۲

    عشق جذاب من،تاابددوستت دارم،کاش منم میشدزندگی باتوروتجربه میکردم،جذابترین مرددنیا