علاقه شدید زن استرالیایی به کله پاچه و آبگوشت ایرانی + ویدئو

علاقه شدید زن استرالیایی به کله پاچه و آبگوشت ایرانی + ویدئو

ویدئوهای ابراز علاقه ی یک زن استرالیایی به کله پاچه و آبگوشت ایرانی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این زن استرالیایی که همسری ایرانی دارد و به همراه او و فرزندشان در استرالیا زندگی می کند، در ویدئوهای خود درباره ی این غذاهای ایرانی صحبت می کند و از علاقه ی زیاد خود به آن ها می گوید.

شبکه های اجتماعی این روزها مملوء از ویدئوهای تست و پخت غذاهای ایرانی توسط کاربران خارجی هستند که هر از گاهی بسیار وایرال شده و در فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرند.

غذاهای ایرانی که به طعم لذیذشان شهره هستند در سال های اخیر افتخارات جهانی ای هم داشته اند مانند کسب رتبه های قابل توجه در وبسایت معتبر TasteAtlas که دایرهالمعارف غذاها، طعم ها و نوشیدنی‌‌های سراسر دنیا است، پروژه‌ای که به معرفی برترین غذاهای محلی و حتی ارائه دستور تهیه آنها اختصاص دارد و اعلام کرده هدفش ترویج غذاهای محلی عالی، القای غرور در غذاهای سنتی و برانگیختن کنجکاوی در مورد غذاهایی است که امتحان نکرده‌اید. این اطلس جهانی غذا تاکنون رده‌بندی‌های گوناگونی را با امتیاز کاربران سرتاسر دنیا در زمینه ی غذا، نوشیدنی و رستوران‌های دنیا منتشر کرده است.

جوجه‌کباب، مرغ شکم‌پر و فسنجان، بهترین غذاها بر پایه مرغ

در رده بندی TasteAtlas از بهترین غذاهای مرغی دنیا جوجه کباب ایرانی در رتبه ی نخست قرار گرفت.

البته جوجه‌ کباب در این فهرست تنها نبود و مرغ شکم‌پر و فسنجان با گوشت مرغ نیز به ترتیب در جایگاه های چهاردهم و هفدهم فهرست بهترین خوراک‌ های مرغ دنیا قرار گرفتند.

بستنی سنتی، بهترین دسر سرد دنیا

بستنی سنتی ایران نیز در TasteAtlas به عنوان بهترین دسر سرد دنیا شناخته شد.

دیگر رتبه های بستنی سنتی در این وبسایت عبارتند از چهارمین بستنی محبوب دنیا و هفتمین دستور ساخت محبوب بستنی در دنیا.

همچنین فالوده شیرازی در جایگاه نهم و آب هویج بستنی در جایگاه بیست‌و‌یکم بهترین دسر‌های سرد جهان قرار گرفتند.

زیتون پرورده، بهترین غذای گیاهی جهان

زیتون پرورده ی ایرانی در فهرست ۱۰۰ غذای برتر وگان (گیاهی / بدون استفاده از حیوانات) دنیا وبسایت TasteAtlas در مقام نخست قرار گرفت.

دیگر رتبه‌های زیتون پرورده در این وبسایت از این قرار است: سومین غذای گیاهی محبوب جهان، هشتمین میان وعده خوب جهان و سیزدهمین پیش‌غذای دوست‌داشتنی جهان.

قرمه‌سبزی، هشتمین غذای برتر دنیا

قرمه‌سبزی نیز در فهرست ۵۰تایی بهترین غذاهای دنیا در وبسایت TasteAtlas توانست در نظرسنجی از میان ۱۵هزار غذا از کشورهای دنیا در رتبه ی هشتم قرار گیرد.

کشک‌بادمجان و ماست‌و‌خیار، برترین میان‌وعده جهان

کشک بادمجان در فهرست ۵۰ تایی بهترین میان‌وعده‌های دنیا در وبسایت TasteAtlas در جایگاه هفتم قرارگرفت و همچنین ترکیب دلچسب ماست و خیار جایگاه سی و هفتم این فهرست را کسب‌ کرد.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محسن تیر ۱۴, ۱۴۰۲

    اگه اینجور ادامه بده چند وقت دیگه یه چاقالویی میشه بیا و ببین 😅