گریه های کیم کارداشیان برای همسر سابقش: «هر کاری برای برگرداندنش می کنم»

گریه های کیم کارداشیان برای همسر سابقش: «هر کاری برای برگرداندنش می کنم»

کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته و قضاوت مردم درباره ی آن نداشته است. او بعد از ازدواج با کانیه وست هرگز سعی نکرد مسائل نامتعارف و مشکلات زندگی مشترک خود، به ویژه آن هایی که مرتبط با کانیه وست بودند را پنهان کند. آن ها حالا از یکدیگر جدا شده و راه خود را از یکدیگر جدا کرده اند. اما از قرار معلوم هنوز برای کیم دشوار است تا از پس رنج ناشی از این بخش از زندگی خود بربیایید، به ویژه که آن ها فرزندان مشترکی از یکدیگر دارند.

در جدیترین قسمت از ریالیتی شوی «کارداشیان ها» (The Kardashians)، هنگام صحبت با خواهرش کلویی کارداشیان درباره ی همسر سابقش کانیه، اشک های کیم یکباره جاری می شود. او گفت: «حالا با آن کانیه ای که با او ازدواج کردم خیلی فرق دارد. من عاشق آن کانیه بودم و آن کانیه در خاطرم است. هر کاری می کنم تا آن کانیه ی سابق برگردد.»

کیم درباره ی روزهای سختی که به دلیل رفتارهای نامناسب کانیه به او گذشت نیز بی پرده صحبت کرد؛ گلایه های کانیه در شبکه های اجتماعی، انتقاداتش از اعضای خانواده اش و ادعاهای عجیب و غریبش.

او همچنین گفت: «سخت ترین چیز این است که ببینی که کسی که واقعاً عاشقش هستی و با او تشکیل خانواده داده ای آنقدر با کسی که می شناختی فرق کرده است.» این جدایی و از آن بدتر، پی بردن به اینکه دیگر کانیه را نمی شناسد، ضربه ی سختی به کیم وارد ساخته است.

علیرغم این ها، کیم می داند که هر چه در توان داشته برای محافظت از کانیه و رابطه شان انجام داده است. او در اینباره گفت: «دائماً به همه می گفتم: “درست می شود. یک فرصت دیگر به او بدهید.”»

کیم گرچه احساس پشیمانی ای از تصمیماتش ندارد اما از زمان ازدواجش دستخوش تغییری چشمگیر شده است. او حالا با زنی که آن زمان بود کاملاً فرق می کند. او در اینباره گفت: «احساس می کنم آدم دیگری شده ام. قبلاً اعتماد به نفسم از داشتن شریک زندگی ای بود که باور خیلی زیادی به عقیده اش داشتم. در این حالت یک جورهایی اعتقادتان به عقاید خودتان را از دست می دهید. حالا فقط می خواهم کاری که درست است را انجام دهم.»

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • کوین. آذر ۱۰, ۱۴۰۲

    گند زدید بابا.این هم از زندگی غربی . این هم نتیجه اش.مبارکتون باشه.