بعیدترین عشق های هالیوود؛ سلبریتی هایی که باور نمی کنید زمانی عاشق و معشوق بودند

بعیدترین عشق های هالیوود؛ سلبریتی هایی که باور نمی کنید زمانی عاشق و معشوق بودند

برخی زوج های مشهور هالیوود گویی از ابتدا تقدیر آن بوده که باهم باشند، مثل بیانسه و جی زی، یا بلیک لایولی و رایان رینولدز.

اما روابط عاشقانه ی کوتاه مدتی هم در هالیوود وجود دارد که شاید از شنیدن شان شوکه شوید.

مثلاً تام کروز پیش از ازدواج های پر سر و صدایش، با شر، یکی از مشهورترین چهره های موسیقی دنیا وارد رابطه عاشقانه شده بود. برد پیت هم مدتی با جولیت لوییس در رابطه عاشقانه بود که ۱۰ سال از او کوچک تر بود.

رابطه عاشقانه ی طولانی رابرت داونی جونیور و سارا جسیکا پارکر هم احتمالاً از یاد رفته است، یا شاید اصلاً ندانید که مدونا و توپاک شکور زمانی به یکدیگر دل باخته بودند.

تام کروز و شر

تام کروز بعد از آشنایی اش با شر در مراسم عروسی مدونا و شان پن در سال ۱۹۸۵، با او وارد رابطه عاشقانه شد. آن زمان کروز ۲۳ ساله و شر ۳۸ ساله بود.

شر تا پیش از آشنایی با کروز ۲ بار ازدواج کرده و جدا شده بود.

شر و کروز پیش از آغاز رابطه عاشقانه شان، یک بار دیگر در مراسمی در کاخ سفید با یکدیگر ملاقات کردند.

شر بعدها رابطه ی خود با کروز را «ارتباطی عمیق» و آقای بازیگری را «یکی از بهترین معشوق های خود» توصیف کرد.

در حقیقت شر در مصاحبه ای گفته بود: «من بهترین معشوق ها را داشته ام. تعدادشان زیاد نبوده اما خوب بودند.»

وقتی از شر درباره ی رابطه اش با کروز سؤال شد، او اذعان کرد: «آن زمان عضو ساینتولوژی نبود. کسی که من می شناختم مردی فوق العاده و دوست داشتنی بود.»

مدونا و توپاک شکور

مدونا و توپاک شکور با یکدیگر رابطه عاشقانه ی مخفیانه ای داشتند که خانم خواننده در سال ۲۰۱۵ در یک مصاحبه آن را فاش کرد.

او در اینباره گفت: «من آن زمان با توپاک شکور در رابطه بودم و مسأله این است که او به طور کلی مرا اذیت می کرد. برای همین آن زمان وقتی روی صحنه می رفتم احساس می کردم عضو یک باند تبهکارم.»

نامه ی احساسی ای که توپاک در دوران زندانش برای مدونا نوشته بود، زوایای دیگری از رابطه ی آن ها را آشکار می سازد.

در این نامه ی سه صفحه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود، به یکی از دعواهای این زوج با یکدیگر اشاره شده بود و همینطور فشاری که توپاک در دوران رابطه اش با مدونا بر خود احساس می کرد.

توپاک همچنین در این نامه به احساس نگرانی خود از رویکرد بی قید و بند مدونا به مقوله ی روابط جنسی و همینطور جایگاهی که او به عنوان یک نماد جنسی در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ پیدا کرده بود، اذعان کرده بود.

توپاک در انتهای این نامه از مدونا خواسته بود به دیدار او بیاید چرا که به گفته ی خودش دوست داشت رو در رو با او صحبت کند.

سارا جسیکا پارکر و رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور و سارا جسیکا پارکر بعد از آشنایی با یکدیگر در زمان بازی در فیلم «اولین تولد» (Firstborn) باهم وارد رابطه عاشقانه شدند. آن ها پس از ۷ سال، در سال ۱۹۹۱ به این رابطه پایان دادند که داونی جونیور بعدها اذعان کرد مصرف الکل و مواد مخدر توسط او دلیل این جدایی بود.

داونی جونیور در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه ای گفت: «من الکل مصرف می کردم و با مواد مخدر هم درگیر بودم و سارا جسیکا با این چیزها موافق نبود. تلاش کرد به من کمک کند. و وقتی خودم را جمع و جور نکردم خیلی اذیت شد.»

برد پیت و جولیت لوییس

برد پیت و جولیت لوییس در سال ۱۹۹۰ هنگام بازی در فیلم Too Young to Die با یکدیگر آشنا شدند.

با آنکه لوییس آن زمان تنها ۱۷ سال بود و پیت نیز ۲۷ سال داشت، آن ها با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه و به یکی از زوج های مشهور آن زمان هالیوود بدل شدند. آن ها بعد از ۳ سال رابطه عاشقانه در سال ۱۹۹۳ از یکدیگر جدا شدند.

بعدها لوییس درباره ی پیت گفت که «برد دیگر اصلاً در جهان او نیست» و پیت هم رابطه اش با لوییس را «دورانی عالی» توصیف کرد.

پیت در مصاحبه ای اذعان کرد: «هنوز هم این زن را دوست دارم. دوران خیلی خوبی با او داشتم. یکی از بهترین رابطه هایی بود که داشته ام. مشکل اینجا است که ما با این دید بزرگ می شویم که عشق همه چیز را حل می کند اما در حقیقت اینطور نیست.»

جرد لتو و کامرون دیاز

کامرون دیاز و جرد لتو رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۱۹۹۹ آغاز کردند اما هم از حضور با یکدیگر در انظار عمومی خودداری می کردند و هم در مصاحبه ها چیزی درباره ی رابطه ی خود به زبان نمی آورند.

با این حال، رابطه ی آن ها دوام نداشت و در سال ۲۰۰۳ به پایان رسید. آن ها بعد از این جدایی نیز هیچ اظهارنظری درباره ی رابطه سابق خود نکردند.

وینونا رایدر و مت دیمون

بعد از نامزدی نافرجام وینونا رایدر با جانی دپ، گوئینت پالترو، بازیگر مشهور، او و مت دیمون را به یکدیگر معرفی کرد.

رایدر و دیمون از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند. علیرغم جدایی شان از یکدیگر، دیمون در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۴، رایدر را «زنی فوق العاده» توصیف کرد.

رایدر هم در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۹ چیزی جز تعریف درباره ی دیمون به زبان نیاورد. او در اینباره گفت: «مت از آن بهتر نمی توانست باشد. واقعاً خوش شانسم که رابطه ی دوستانه ای با او دارم.»

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود