ادبیات عجیب مدیر شبکه آموزش خبرساز شد؛ علی عبدالعالی کیست؟ + ویدئو

ادبیات عجیب مدیر شبکه آموزش خبرساز شد؛ علی عبدالعالی کیست؟ + ویدئو

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش صدا و سیما با ادبیات عجیب خود درباره اجرای محمد علیزاده خواننده ی پاپ در پارک آب و آتش ِ تهران خبرساز شده است. عبدالعالی این ویدئو را پیش از اجرای شب گذشته ی محمد علیزاده در پارک آب و آتش، در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. علی عبدالعالی اردیبهشت ۱۴۰۱ با حکم محسن برمهانی معاون سیما به سمت مدیر شبکه آموزش منصوب شد.

بیوگرافی علی عبدالعالی

علی عبدالعالی متولد سال ۱۳۵۳ در تهران، استاد دانشگاه علم و صنعت، دبیر، مخترع و پژوهشگر است.

وی دارای مدرک دکترای مهندسی برق – مخابرات از دانشگاه علم و صنعت ایران است و سابقه ی تألیف چندین کتاب و مقاله ی علمی در رشته ی خود را دارد و چند اختراع و فعالیت پژوهشی نیز داشته است.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

لامپ های جایگزین نور خورشید برای رشد گیاهان (GrowLight)، کلوک (نامریی ساز ) الکترومغناطیسی در باند، رگ یاب و پرینتر سه بعدی SLS، از جمله ی اختراعات وی هستند.

کتاب هوشمند علوم پایه‌های اول تا نهم (۹ جلد)، کتاب هوشمند ریاضی پایه‌های اول تا نهم (۹ جلد)، کتاب هوشمند فیزیک، شیمی و زیست شناسی پایه‌های دهم و یازدهم (۶ جلد)، کتاب مدارهای الکتریکی، کتاب الکترومغناطیس مهندسی (دو جلد)،پراکندگی امواج بیوالکترومغناطیس، محیط‌های پیچیده و… نیز در ردیف تألیفات عبدالعالی قرار دارند.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

در سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۸ ساله بود ، وارد دانشگاه تهران در مقطع لیسانس برق شد و یک سال بعد در ۱۹ سالگی به استخدام آموزش و پرورش درآمد. در سال ۱۳۷۶ بعد از دریافت لیسانس، در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه تربیت مدرس ادامه تحصیل داد و در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد.

از سال ۱۳۸۱ مدیریت یک مرکز پیش دانشگاهی را به مدت ۷ سال برعهده گرفت. از سال ۱۳۸۶ در کنار معلمی به عنوان استاد در دانشگاه تدریس را هم ادامه داد. سال ۱۳۸۸ وقتی ۳۵ ساله بود دکترای برق خود را گرفت و یک سال بعد مدیر روابط عمومی دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران شد. سپس به عنوان مشاوره رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر هیئت رئیسه و دبیر شورای آموزشی پژوهشکده دانشگاه علم صنعت منصوب شد.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

وی علاوه بر تدریس و پژوهش، سابقه ی حضور در تلویزیون به ویژه شبکه آموزش به عنوان کارشناس آموزشی و مجری در برنامه های علمی آموزشی را دارد و تجربه ی برنامه سازی در تلویزیون، از جمله تهیه کنندگی و اجرای ریالیتی شوی علمی «مگه میشه» برای شبکه امید را نیز دارد. عبدالعالی در برنامه «مگه میشه» به همراه خواهرزاده، برادرزاده و دو دختر خردسالش به انجام آزمایشات مختلف علمی می پرداخت.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

معاون ترویج علم و فناوری بنیاد علم ایران زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مشاور ریاست سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی الکترومغناطیس ایران و دبیر المپیاد سامانه های نوین الکترومغناطیسی از جمله ی دیگر سوابق اجرایی عبدالعالی هستند.

علی عبدالعالی متأهل است و ۲ فرزند دختر دارد که در مدرسه غیرانتفاعی درس می خوانند.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • رامین سپهری تیر ۲۴, ۱۴۰۲

    از یک رانتی حکومتی بیش از این انتظار دارید؟!

    • مهدی تیر ۲۴, ۱۴۰۲

      خدایا شکر که به عده ای، کلماتی مثل رانت حکومتی و غیره یاد دادی تا همه جا عقده گشایی کنند

      • حامد تیر ۲۵, ۱۴۰۲

        اون رانت خوارها باز به یه جایی وصلن و به ازای دم تکون دادن یه استخون جلوشون پرت میشه
        بیچاره شماها که مفت مفت ازشون طرفداری میکنید
        شدین چوب دو سر …

    • S تیر ۲۴, ۱۴۰۲

      وقتی لات و لوت و ارازل کشورو اداره میکنن . . .

  • شهروند تیر ۲۴, ۱۴۰۲

    با پارتی بازی و رانت و …. معلومه که تونسته بجایی برسه ، وگرنه این همه دکتر و نابغه بیکار که هیچ کجا حتی جواب سلام شونو هم نمیدن