زوج سالمند کره ای که با ظاهر جوان و اندام ورزشکاری خود شگفتی ساز شدند

زوج سالمند کره ای که با ظاهر جوان و اندام ورزشکاری خود شگفتی ساز شدند

اغلب ما تصور یکسانی از دوران پیری داریم و آن را با چین و چروک، پوست افتاد و بدن ضعیف تصور می کنیم. با این حال، زوج کره ای که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد این کلیشه های منفی درباره ی پیری را به چالش کشیده اند.

مرد ۶۱ ساله و زن ۵۶ ساله است

این زوج کره ای اهل سئول که صفحه ی اینستاگرام آن ها بیشتر از ۱۰۲ هزار دنبال کننده دارد، بیشتر پست هایی در رابطه با حفظ تناسب اندام و زندگی روزمره ی خود منتشر می کنند، موضوعاتی معمولاً افراد سالمند در آن جایی ندارند.

با این حال، این زوج علیرغم ۶۱ و ۵۶ ساله بودن شان با آغوش باز به استقبال چالش رفتند و با هم در شروع ورزش فیتنس همراه شدند. آن ها حالا به طور قطع یکی از شگفت انگیزترین زوج های سالمندی هستند که می توانیم ببینیم.

در ویدئویی که دختر آن ها گریس بر روی آن صحبت کرده، او ماجرای رفتن والدین خود به سراغ ورزش فیتنس را شرح می دهد. گریس می گوید که یک ترند محبوب در کره جنوبی انگیزه بخش پدرش شد که در آن افراد به مدت ۶ ماه به انجام ورزش می پرداختند و تغییرات اندام خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشتند.

زندگی زوج کره ای پیش از شروع ورزش

گریس در ویدئویی توضیح داده که مادرش اضافه وزن داشت اما پدرش به دلیل آنکه یک کیک بوکسور آماتور بود، بسیار لاغر اندام بود. مادر گریس یک سال بعد از تولد پسرشان، ورزش شنا را شروع کرده بود و تا ۵ سال آن را ادامه داده بود.

پدر گریس بعد از کنار گذاشتن ورزش کیک بوکسینگ هر هفته به ورزش فوتبال می رفت، به همین دلیل همیشه فعالیت بدنی داشت. اما این ورزش او را درگیر یک مشکل زانو کرد که باعث می شد به مدت نیم ساعت توان راه رفتن را از دست دهد.

وقتی او تصمیم به پیوستن به این ترند را گرفت، همسرش هم با او همراه شد. به گفته ی گریس، والدین او همیشه مانند یک تیم بوده اند و تصمیم برای شروع ورزش فیتنس هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

این زوج شروع به ورزش و در پیش گرفتن یک رژیم غذایی سالم کردند و بعد از ۶ ماه تصاویر جدیدی از خود منتشر کردند. با این حال، حتی بعد از دستیابی به هدف اولیه شان، تصمیم گرفتند آن را ادامه دهند و خود را ارتقا بخشند.

این زوج سالمند جدا از برنامه ی ورزشی شان، در اینستاگرام خود درباره ی زندگی روزمره شان نیز صحبت می کنند. آن ها از قرارهای عاشقانه ی دو نفره شان با یکدیگر، لباس های ورزشی جدید خود و برنامه ی تغذیه شان می گویند.

در حالی که بسیاری از ما به باشگاه رفتن حتی نمی توانیم فکر کنیم، این زوج کره به طور مرتب باهم به باشگاه می روند.

به طور حتم، زندگی آن ها هیچ شباهتی به تصور ما از زوجی به سن و سال آن ها ندارد.

علاوه بر این، روانشناسان می گویند رویارویی با چنین چالش هایی به زوج ها کمک می کند همدیگر را بهتر درک کنند و در نهایت قوی تر شوند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • hoda تیر ۲۹, ۱۴۰۲

    جوجه سیاه هم رنگ کنی . اینا چروکای صورتو کاور کردن لبخند هم نزدن . دخترا تا جوونید یه کیس ازدواج مسن تر عاقل تر جور کنید. دخترا تا خوشگل هستن طرف دارن مردا هم تا برگ سبز