سرقت مسلحانه از منزل دوناروما؛ سرقت ۵۰۰ هزار یورویی و اذیت و آزار او و همسرش

سرقت مسلحانه از منزل دوناروما؛ سرقت ۵۰۰ هزار یورویی و اذیت و آزار او و همسرش

در ساعت ۳ بامداد جمعه، جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ۲۴ ساله پاری‌سن‌ژرمن و شریک زندگی اش در خانه خود در پاریس مورد حمله افراد مسلح قرار گرفتند. این افراد که به قصد دزدی به خانه این دروازه بان ایتالیایی تیم پی. اس. جی وارد منزل او شده بودند، پس از بستن دست و پای آنها نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو از خانه اش دزدی کردند.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

دروازه‌بان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از جان سالم به‌در بردن از حمله سارقان مسلح به منزلش، جزئیات این حادثه را به اشتراک گذاشت. جیان‌لوئیجی دوناروما پس از حمله سارقان مسلح به منزلش گفت: در آن لحظه درمانده شده بودم، صحنه وحشتناکی بود. اینکه ساعت ۳ بامداد مورد حمله افرادی ناشناس قرار بگیرید، حس وحشتناکی است.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

وی ادامه داد: آنها دست و پای ما را بستند. مجبور شدیم چیزهای باارزشی که داشتیم را بدهیم تا ماجرا تمام شود. من نمی‌توانم وارد جزئیات شوم چراکه تحقیقات در حال انجام است، اما مجبور شدیم آپارتمان خودمان را ترک کنیم و فعلا در هتل اقامت داریم.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

سنگربان پاری‌سن‌ژرمن اضافه کرد: من به زبان فرانسه تسلط ندارم بنابراین توضیح دادن به این افراد خیلی دشوار بود. دست من را بسته بودند و نگران همسرم بودم. نمی‌توانستم کاری بکنم و این شرایط خیلی سخت بود.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

دوناروما اولین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن نیست که در سال‌های اخیر هدف حمله سارقان قرار می‌گیرد و بازیکنانی مانند آنخل دی ماریا، مارکینیوس، تیاگو سیلوا و مائورو ایکاردی نیز حوادث مشابهی را تجربه کرده‌اند.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

سارقان در این حمله، دوناروما و همسرش را با طناب بسته بودند اما آنها موفق شدند حوالی ساعت ۳:۳۰ به وقت محلی، به هتلی در نزدیکی منزل‌شان گریخته و در ادامه نیز کارکنان هتل زنگ خطر را به صدا درآوردند. دوناروما و همسرش سپس به بیمارستان منتقل شدند. دروازه‌بان پی. اس. جی در این حمله دچار جراحت‌های خفیف شد، اما همسرش آسیبی ندید.

دفتر دادستانی پاریس‌ اعلام کرد که تحقیقات پلیس درباره این سرقت مسلحانه آغاز شده است. سارقان مسلح جواهراتی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو را به سرقت بردند.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

گفته می شود دوناروما در منطقه ۸ شهر که یکی از ثروتمندترین و در عین حال امن‌ترین نقاط پاریس است زندگی می‌کند؛ منطقه‌ای که در یک کیلومتری کاخ الیزه، محل اقامت رئیس جمهور فرانسه قرار داشته و تدابیر امنیتی شدیدی در آن وجود دارد.

واحد ویژه پلیس BRB فرانسه تحقیقات خود را آغاز کرده است.

حمله افراد مسلح به جانلوئیجی دوناروما و سرقت از او

سنگربان پی‌اس‌جی که در سال ۲۰۲۱ به این تیم ملحق شد، اواخر همان سال عنوان بهترین گلر سال را کسب و جایزه «یاشین» را تصاحب کرد. او فوتبالش را در از آ.ث میلان آغاز کرد و در ۱۶ سالگی نخستین بازی رسمی‌اش را انجام داد. این مرد ایتالیایی ۵۴ بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید مرداد ۱, ۱۴۰۲

    نصب دوربین مداربسته و دزدگیر در اماکن مسکونی، اداری، تجاری و حتی صنعتی در بحث پیشگیری از سرقت هیچچچچچ کاری انجام نمیده. پس گول نخورید و هر کاری میکنید باید کاری باشه که بدون اما و اگر ورود سارقین را غیر ممکن کنه. برای این کار فقط باید قفلی که استفاده میکنید واقعا ضد سرقت باشه و ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف یک فروشنده معتبر داشته باشه چون فروشندگان در کمال نامردی و به دروغ از عنوان ضد سرقت استفاده میکنند و با معطوف کردن حواس خریدار به ویژگیهایی از قفل، حفاظ، درب، کرکره، گاوصندوق، دوربین و دزدگیر که کوچکترین اهمیتی در غیر ممکن کردن ورود سارقین ندارند سعی میکنند کالای خودشون را بفروشند و مثلا میگن این قفل ضد اسید هستش و خریدار هم که نمیدونه قصه چیه میگه وقتی با اسید نتونن این قفل را باز کنند پس حتما ضد سرقته دیگه در حالیکه نمیدونه هیچ سارقی با اسید قفل باز نمیکنه وقتی میتونه با یک پیچگوشتی یا دیلم توپی قفل راتو چند ثانیه تخریب کنه یا در مثالی دیگه زبانه های درب یا گاوصندوقهایی که به دروغ ضد سرقت معرفی میشن نشون خریدار میدن و میگن ببین کدوم دزدی میتونه این زبانه ها را باز کنه در حالیکه نمیگن اصلا سارقین نیاز ندارن اون زبانه ها را تخریب کنند وقتی میتونن قفلها را با یک پیچگوشتی یا دیلم تخریب کنند و تمان اون زبانه ها را با هم بکشن عقب. پس ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت برا برای خودتون تکرار کنید که ملکه ذهنتون بشه و از شر سارقین نجات پیدا کنید