راهنمای کامل انتخاب غذای سگ

راهنمای کامل انتخاب غذای سگ

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت غذای سگ باتوجه به برند و کیفیت آن متفاوت است و شما برای انتخاب یک تغذیه مناسب برای پت خود، لازم است که اطلاعات کاملی در مورد برندهای تولیدکننده غذا به‌دست آورید و به این ترتیب به‌طور مناسبی از حیوان خانگی خود مراقبت کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع غذای مناسب برای سگ و معرفی بهترین برندهای تولیدکننده این محصول صحبت کنیم.

غذای مناسب برای سگ

وقتی از غذای پت صحبت می‌کنیم اول به نوع کیفیت غذا، نوع بسته بندی، قیمت غذای سگ و برند آن توجه داریم. برندها و مارک‌های زیادی در دنیا موجود است اما کیفیت آنها با هم تفاوت دارد.

تغذیه مناسب مهم‌ترین عامل برای سلامتی و طول عمر حیوان خانگی است و بسته به نوع و کیفیت مواد معدنی موجود در آن، قیمت غذای سگ تعیین می‌شود. غذای مناسب برای پت لازم است تا دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد و همچنین هر سگ باتوجه به نژاد و سنی که دارد، نیازمند تغذیه خاصی است که باید در نظر گرفته شود.

انواع غذای سگ به ۲ دسته تر و خشک تقسیم می‌شوند که در مورد آنها توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

غذای خشک

به‌طور کلی غذای خشک برای این حیوانات مناسب‌تر از نوع مرطوب است و همچنین ماندگاری بیشتری دارد اما غذاهای تر مانند انواع کنسروها به‌دلیل رطوبت بالا زودتر فاسد می‌شوند بنابراین، نگهداری از انواع خشک این محصول بسیار راحت‌تر است.

غذای خشک به‌صورت کلی مواد معدنی مانند فیبر و پروتئین بیشتری دارد به همین دلیل نیاز بدن حیوان را برطرف کرده و هضم و جذب آن راحت‌تر است. همچنین این نوع غذا برای انواع نژادها و تقریبا تمام سنین مناسب است و به همین خاطر صاحبان پت خانگی محدودیتی برای خرید آن ندارند.

یک ویژگی دیگر غذای خشک این است که دور ریز ندارد و می‌توان باقی‌مانده آن را نیز برای وعدی بعدی نگهداری کرد. همچنین حمل‌ونقل این نوع خوراک سگ بسیار راحت است و می‌توان در مسافرت نیز از آن استفاده کرد.

غذای تر

غذاهای کنسروی معمولا به تغذیه تر پت معروف هستند که برای توله سگ‌ها و نوزادان سگ که به تازگی به دنیا آمده‌اند مناسب هستند زیرا پت‌ها در این سن دندان‌های قوی ندارند بنابراین، بهتر است با شیر یا غذای تر تغذیه شوند.

غذای تر یا همان مرطوب برای سگ‌هایی که مشکلات دندان و لثه دارند نیز بسیار مفید است. این‌ نوع تغذیه به‌خاطر بافت نرمی که دارد، به‌راحتی بلعیده می‌شود. همچنین نوع مرطوب، آب بدن سگ را نیز تامین ‌می‌کند و مزه و بوی مطلوبی دارد.

برای پت‌هایی که دچار اضافه وزن هستند یا سن بالا دارند، نیز غذاهای مرطوب پیشنهاد می‌شود اما به‌طور کلی قیمت غذای سگ اگر خشک باشد، از نوع تر کمتر بوده و باتوجه به ماندگاری بالایی که دارد، به‌صرفه‌تر است.

معرفی برندهای پرطرفدار غذای خشک

باتوجه به مقایسه‌ای که بین ۲ نوع تغذیه حیوان خانگی انجام شد، می‌توان نتیجه گرفت که به‌طور کلی غذای خشک سگ، بهتر از نوع تر است زیرا علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت غذای سگ در انواع خشک مناسب‌تر است.

به‌طور کلی در نظر داشته باشید که علاوه‌بر غذا، باید از مولتی ویتامین‌ها نیز برای سلامت پت استفاده کرد زیرا این حیوانات برای به‌دست آوردن انرژی روزانه نیاز به تقویت دارند. برای خرید مولتی ویتامین سگ می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر آنلاین مراجعه کنید.

برندهای زیادی وجود دارند که به تولید این ۲ مدل غذا مشغول هستند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می‌کنیم.

• برند رویال کنین غذای سگ را براساس سن آن، در ۵ نوع تولید می‌کند که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است.

• جوسرا شرکت معروف دیگری است که غذای مخصوص پت‌های خانگی را بدون استفاده از شکر و گلوتن آماده می‌کند.

• همچنین رفکلس پلاس نیز یک شرکت معتبر است که این خوراکی‌ها را به‌طور کاملا طبیعی و بدون اضافه کردن مواد افزودنی تولید می‌کند.

• برند بابین، شرکت محبوب دیگری است که تمام تلاش خود را برای عرضه با‌کیفیت‌ترین محصولات به‌کار برده است و همچنین برای انواع نژادها و سنین مختلف پت‌ها غذای مخصوص با طعم‌های متنوع آماده کرده است. غذای خشک بابین یکی از مرغوب‌ترین خوراکی‌ها برای حیوان خانگی است که اکثر افراد به‌دنبال خرید آن هستند.

نتیجه‌گیری

قیمت غذای سگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که آنها را توضیح دادیم. فروشگاه‌های مختلفی در زمینه عرضه غذای پت مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین آنها اورنگ پت است.

این فروشگاه که به‌طور آنلاین فعالیت دارد، انواع محصولات برند بابین و دیگر شرکت‌ها را عرضه می‌کند و دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته است.

شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی، برای خرید مولتی ویتامین سگ و همچنین غذای حیوان از فروشگاه اورنگ پت، اقدام کنید و به این ترتیب ضامن سلامت جسم و جان پت خود باشید زیرا کیفیت غذاهای این فروشگاه بسیار بالا است.

بدون نظر

ورود