مزایای سشوار شیائومی

مزایای سشوار شیائومی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سشوار شیائومی یکی از تولیدات برند شیائومی است که در کشور ما کمتر شناخته شده است. اما جالب است بدانید افرادی که از سشوارهای این برند استفاده کرده‌اند، آنها را برتر از سشوارهای شناخته‌شده می‌دانند. ویژگی‌های گوناگونی یک سشوار را تبدیل به دستگاهی کارآمد و برتر می‌کند. در واقع، تنها وظیفه یک سشوار خوب دمیدن هوای گرم یا سرد به موهای شما نیست. سشوارهای برتر مجهز به نوعی فناوری پیشرفته یونی هستند. این فناوری باعث می‌شود تا موها زودتر خشک شوند، اما رطوبت بافت موها از دست نرود.

با ما همراه باشید تا به این ویژگی و برتری‌های دیگر سشوارهای شیائومی بپردازیم.

آشنایی با سشوار شیائومی

گوشی‌های هوشمند شیائومی را همگان می‌شناسند. این گوشی‌ها در فاصله ‌زمانی کمی از آغاز تولید خود توانستند رکورد فروش را در بازارهای جهانی بشکنند. کیفیت دیگر محصولات شیائومی هم کمتر از گوشی‌های هوشمند آن نیست. سشوارهای برند شیائومی با وجود سابقه کمتر در تولید توانسته رقیب قدرتمندی برای برندهای مطرح این حوزه شود.

دو نکته مهم مورد نظر برند شیائومی است. کیفیت بالا نخستین نکته مورد نظر پدیدآورندگان این شرکت، و عاملی است که محصولات این برند را در بین همگان محبوب ساخته است. قیمت مناسب دومین نکته‌ای است که مدیران شرکت شیائومی در نظر داشته‌اند. فناوری نوین در خشک کردن موهای خیس را هم به این دو برتری اضافه کنید و محصولی را تحویل بگیرید که با حفظ طراوت موهای شما، آنها را خشک می‌کند.

دو سرعت دمندگی متفاوت و سه سطح دمایی گوناگون امکاناتی است که سشوارهای شیائومی در اختیار شما قرار می‌دهند. سشوارهای خانگی و حرفه‌ای شیائومی دارای کلیدهای گوناگونی برای وزش باد سرد، گرم و داغ با سرعت‌های مختلف هستند.

انواع سشوار شیائومی

شرکت شیائومی سشوارهای خود را در انواع مختلفی ساخته و به بازار ارائه می‌کند:

۱- سشوارهای خانگی شیائومی:

سشوار خانگی شیائومی محصولی کاربردی و قدرتمند برای خشک کردن موهای خیس همه افراد خانواده است. قدرت موتور این دستگاه‌ها پایین‌تر از ۲۰۰۰ وات است. زیبایی، سبکی و کاربری آسان این سشوار شیائومی گوی سبقت را از بسیاری از برندهای قدیمی‌تر ربوده است. اندازه کوچک این سشوارها هم بردن آنها را به استخر، مسافرت و مکان‌های دیگر آسان ساخته است.

۲- سشوار حرفه‌ای و آرایشگاهی شیائومی:

سشوار شیائومی که به‌منظور استفاده در آرایشگاه‌ها ساخته می‌شود، در توان و قدرت موتور بالاتری ارائه می‌شود. سشوارهایی با قدرت موتور ۲۰۰۰ وات و بالاتر به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳- سشوار سفری شیائومی:

در بین محصولات شرکت شیائومی، به سشوارهای سفری آن هم برخورد می‌کنید. سشوارهای سفری این شرکت در اندازه کوچک‌تری ساخته می‌شوند تا در کیف و کوله شما جا بگیرند. عمر موتور این گروه از سشوارهای شیائومی به‌طور معمول، با ساعت بیان می‌شود. برای مثال، ممکن است ۲۰۰ ساعت دوام یکی از سشوارهای مسافرتی این برند باشد. البته در صورت استفاده بهینه، این زمان افزایش می‌یابد.

مزایای سشوار شیائومی

برتری‌های سشوارهای شیائومی بسیار است:

۱- زیبایی:

زیبایی نخستین برتری سشوارهای شیائومی است. این دسته محصولات شیائومی در رنگ‌هایی روشن و زیبا ساخته می‌شوند و با سشوارهای مشکی بسیاری از برندها تفاوت دارند. طراحی ساختاری این سشوارها هم توجه شما را به خود جلب می‌کند تا خواهان خرید آنها شوید.

۲- وزن کم:

تردیدی نیست شما سشوار را در دست می‌گیرید و به خشک کردن موهای خود می‌پردازید. همین نکته پایین بودن وزن سشوار را مورد توجه قرار می‌دهد. سشوارهای سبک دست شما را خسته نمی‌کنند. این نکته به‌ویژه، برای آرایشگرها دارای اهمیت زیادی است. آرایشگرها سشوار را در زمان طولانی‌تری در دست می‌گیرند و این نکته در درازمدت می‌تواند به بروز مشکلاتی در مچ، کتف و شانه آنها منتهی شود.

سبک بودن سشوار شیائومی نکته‌ای است که مورد توجه خریداران آن قرار گرفته است. بدنه این دسته از محصولات شیائومی از آلیاژ آلومینیوم که ماده‌ای سبک است، به همراه پلاستیک درجه یک ساخته شده است. پلاستیک هم ماده سبکی است و دمای آن خیلی بالا نمی‌رود و دست و وسایل شما را نمی‌سوزاند.

۳- قدرت پرتاب باد:

جالب است بدانید قدرت پرتاب باد برخی از سشوارهای خانگی شیائومی به‌اندازه یک سشوار حرفه‌ای است. سشوارهای این برند در این زمینه هم پیشتاز بوده‌اند.

۴- بلندی سیم:

سیم کوتاه سشوارها در بسیاری از برندها خشک کردن موها را سخت می‌کند و امکان جابه‌جایی آسان سشوار را در جهت‌های مختلف به کاربر نمی‌دهد. یکی از ویژگی‌های برتر سشوارهای شیائومی سیم بلندتر آن است. به‌این‌ترتیب، شما در بهره بردن از سشوارهای شیائومی دچار محدودیت جابه‌جایی نمی‌شوید و موهای خود یا دیگران را به راحتی خشک می‌کنید. البته به نکته دیگری هم در این سشوارها باید دقت کنید که آن هم کابل محکمی است که به سادگی دچار آسیب نمی‌شود.

۵- قدرت موتور:

بالا بودن قدرت موتور یکی از ملاک‌های قدرتمند بودن سشوار است. قدرت موتور با واحد وات محاسبه می‌شود و قدرت موتور سشوارهای شیائومی ۱۲۰۰ وات به بالا است. سشوارهای برند شیائومی که برای مصرف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیر ۲۰۰۰ وات ساخته شده‌اند که سشوارهای قدرتمندی به حساب می‌آیند.

۶- کاربری آسان:

کاربری آسان و راحتی در دست گرفتن سشوار شیائومی برتری دیگر سشوارهای این برند است. بهره بردن از سشوارهای شیائومی در خانه بسیار آسان است. همچنین می‌توانید آنها را در کیف و چمدان خود جای دهید و با خود به سفر ببرید. برخی از سشوارهای این برند نیز امکان تا شدن دسته را به شما می‌دهند تا جای کمتری در کیف و چمدان شما بگیرند.

۷- فناوری تولید یون:

خشک کردن مو با سشوار تنها به قدرت وزش باد و گرمای تولیدی آن وابسته نیست. بهترین سشوارها برای خشک کردن سریع موها از فناوری تولید یون بهره می‌برند. این سشوارها در داخل خود مولد تولید یون دارند. این فناوری در کنار خشک کردن سریع‌تر مو، به حفظ چربی و خشک نشدن ساختار موها نیز کمک می‌کند. جلوگیری از وز شدن و در هم فرورفتن مو نیز کارکرد دیگر این فناوری است.

سشوار شیائومی از نمونه سشوارهایی است که از تکنولوژی پرتاب یون‌های منفی به سمت موهای خیس بهره می‌برد. پرتاب یون به سمت موها قطره‌های ریز آب را به ذرات کوچک‌تری تبدیل می‌کند و باعث می‌شود تا این ذره‌ها در دمای پایین‌تری خشک شوند. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید موهای خود را با سشوارهای شیائومی در زمان‌ کوتاه‌تری خشک کنید، بدون اینکه به آنها آسیب برسد.

۸- نوع موتور سشوارهای شیائومی:

به طور کلی دو نوع موتور در ساخت سشوار شیائومی به کار می‌رود. سشوارهای خانگی از موتور DC بهره می‌برند، اما موتور سشوارهای حرفه‌ای شیائومی از نوع AC است. قدرت پرتاب باد در این سشوارها دو برابر بیشتر از موتورهای DC است. البته نکته دیگری را هم باید به خاطر داشته باشید و آن هم ماندگاری بیشتر سشوارهای حرفه‌ای شیائومی است. دوام و ماندگاری سشوار شیائومی با موتور AC سه برابر سشوارهایی با موتور DC است.

سخن پایانی

پیش از خرید سشوارهای شیائومی انتظار خود را از سشوار مورد نیاز خود مشخص کنید و پس از آن به جست‌وجو در بین محصولات این برند بپردازید. بدون تردید، نمونه‌ای که مطابق با خواست و نیاز شما است را پیدا می‌کنید. توجه داشته باشید که شاید مدل مورد نظر شما امکان انتخاب رنگ را هم دراختیار شما قرار دهد.

بدون نظر

ورود