دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت و حواشی آن + ویدیو

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت و حواشی آن + ویدیو

ویدیویی با عنوان «دستگیری رئیس مرکز توسعه یکی از شرکت های مهم در حوزه فضای مجازی» در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن تصاویری از دستگیری ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب و کار مایکت را نشان می دهد. این ویدیو که واکنش زیادی در پی داشته است در برخی رسانه ها با عنوان «عاقبت کشف حجاب و توهین به سردار رادان در فضای مجازی» بازنشر شده است. 

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت

گفته می‌شود ثریا رضایی روز سه‌شنبه در محل کار خود بازداشت شده است. از نهاد بازداشت کننده و علت بازداشت اطلاعی در دسترس نیست.

مایکت زیر مجموعه هلدینگ حصین است. طاقچه از دیگر شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ حصین، هفته گذشته و با انتشار تصاویری از کارمندان آن در فضای مجازی، از دسترس خارج و با تعهد قضایی رفع توقیف شد.

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت

در ابتدای این ویدیو که موسیقی ای شبیه فیلم های اکشن روی آن گذاشته اند، چند توییت از ثریا رضایی دیده می شود. او در یکی از توییت هایش، عکس بدون حجاب خود را در خیابان منتشر کرده و در توییت دیگری در واکنش به جریمه نقدی ذکر شده در لایحه حجاب، خطاب به سردار احمدرضا رادان طعنه ای می زند. 

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت

در ادامه رضایی که ماموران او را محاصره کرده اند برای انتقال سوار ماشین می شود. در جایی صدای مردانه ای که تغییر یافته تا شناسایی نشود از او می پرسد: «مگه نگفتی رادان نمی تونه پیدات کنه؟ تو اصلا حریف رادان نیستی. رادان امنیتت رو تامین می کنه!»

این ویدیو که در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است، واکنش های بسیاری در پی داشته است. کاربری این ویدیو را با عنوان «ویدیویی دیده نشده از بازداشت عبدالمالک ریگی» بازنشر کرده است.

برخی از کاربران در اعتراض به ساخت چنین محتواهایی به مشکلات و جرایم دیگر اشاره کردند. کاربر دیگری نوشت: «حالا که چی؟ گرفتین دمتون گرم چرا فیلم گرفتین؟ چرا کلیپ درست کردین؟ اقتدار دارید بسم‌الله ناامنی و دزدی های توی کوچه وخیابون رو جمع کنید… »

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت

کاربرانی هم به نشان دادن تصویر این رضایی اعتراض داشتند. کاربری نوشت: «طرف را بازداشت می‌کنند بعد فیلم بازداشتش سر از کانال تلگرامی صابرین نیوز در میاره! این تصاویر چطور و از طریق چه کسانی به اینها می‌رسد؟! مگر باند پابلو اسکوبار را گرفتید؟!»

دستگیری ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت

برخی از کاربران هم اقدامات صورت گرفته در ویدیوی دستگیری این زن را تایید کردند. کاربری نوشت: «هرکسی در هرلباسی بخواهد در مقابل قانون بایستد باید گردنش شکسته شود»

مطالب مرتبط
۳۴ نظر

ورود

  • تطتیت مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    آخرین تبر ها بر ریشه تان را بزنید

  • ایرانی مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    ریشه این کشور خشکاندنی نیست، اگر روزی هم فرض محال خشکیده شود، دیگر امثال شما وجود نخواهند داشت

    • امیر مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      💩💩💩💩💩

    • مصطفی مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      من که درک نمیکنم با اینکارشون چه چیزی رو میخواستن ثابت کنن

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      باشه باشه، تو باش جای همه ما زندگی کن😆😂

  • خامنه ای مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    ای ول تا میتونید مردم رو تحقیر کنید بلاخره این فنر در میره

    • ایرانی مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      این حق کسی که قانون یک کشور و پلیس را تحدید کند نبود ؟! باید درسی بهش بدن که حرف دهنش رو بفهمه

      • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        قانون؟! تو ایران؟! اگه قرار بود قانونی به کار گرفته بشه که الان امثال تو پشت میله های باغ وحش بودن!

        بتازید ببینیم ۴ سال دیگه رادان میخواد جای اینا حوزه فناوری رو بگردونه! فقط زر مفت میزنید و شعار مفت میدید ولی در عمل متخصصا که دارن میرم و همین الانم تولید ملی و شرکت های ملی شدن یه مشت زباله دونی بنجل های چینی. به رادان حرف زده گرفتنش! مگه رادان کیه که نشه زیر سوالش برد …؟! امسال رادان نوکر مردمن نه صاحبشون …! نکنه حقوقشو بابات داره میده؟!

  • تورج مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    آخرین نفس های بی حیایی

    • امیر مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      💩💩💩💩

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      نه حاجی گرمی هنوز نفهمیدی؛ این آخرین نفس های داشتن حوونای با استعداد برای ساختن و قراره امثال تو زر مفت جایگزین اینا بشن ببینیم شما با حیا جاشون یک قدم میتونی به پیشرفت ایران کمک کنی یا نه. می‌بینمت چند سال دیگه وقتی مجبور شدی از مغولستان ماشین بخری سوار بشی جای چین😂
      اون گوشی که اومدی داری باهاش زر میزنی با خیلی امثال تو ساخته نشده اسکل جان.

  • میلاد مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    چقدر حقیرانه حکومت میکنید. تغییر صدای اون مرد نشون دهنده ترس از فروپاشی و شناسایی شدن هست.

    • پیمان مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      این اصول اولیه تمام نهادهای امنیتی دنیا هست که حتی خانواده خودشون هم از کارشون بی اطلاع هستند تغییر صدا به همین جهته . در ضمن از کی میترسن ؟ از تو بعدشم تو این کشور مردم حکومت میکنند که از صدر تا …با رای مردمه با رضا شاه اشتباه گرفتی

      • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        لابد مردمشم توئی!؟ تو خوبی کلا😂

    • کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      اگه ترس داشتن اصلا دستگیر نمیکردن، و بعد رسانه ایش نمیکردن، انقلاب مستضعفین همینطوری مفت پیروز نشده، تا چندتا بچه جقله سوسول… بیاد با چند تا پیام استوری شکستش بده، خانواده بنده ۱۷ سال بیماری موج و شیمیایی برادرام را بیخودی تحمل نکرده ایم که به امثال شما بی حیا ها وبی غریتها و… مفت ببازیم، شک نکن این ترفند دشمن هست که عده ایی سادلو پینوکیو گولش رو نخوردید،

      • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        وقتی همین چندتا جقله بچه به قول تو پس فردا نبودن و خودتون بودید و زرت و پرت های مفت و شعاراتون وسط یه بیابون کاملا عقب مونده، قشنگ هر فهم میشی تا کجا عین …تو گل گیر کردید! ابله نکنه شعارهای امثال تو باعث پیشرفت کشورها میشه؟!

  • شهرام مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    حقش بود.

  • محمد رضا مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    فکر کردن با گرفتن یه دختر جوان خیلی کار شاقی انجام دادن؟؟

    • ایرانی مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

      بله کار درست و بجایی بود
      درس عبرت دادن به افراد هنجارشکن و قانون گریز ، احسنت به پلیس مقتدر

      • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

        آقا یا خانم احسنت چی چیه مقتدر راستی اسمی که برای خودت گذاشتی و باهاش کامنت میدی بخاطر وجود امثال تو و رفتن امثال این دختر الان روی هر محصولی دیده میشه ترس بی کیفیت بودن و بنجل بودن رو القا میکنه، درست مثل مغز خودت

  • ا مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    روزیاتو خجالت بکش داری ازیک مجرم دفاع میکنی…. نوبت شما هم میرسه

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      احسنت واقعا! چی شده خاوری رو برگردوندن حاجی؟!

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      تورو خدا؟! نگو!!! جدی خاوری رو گرفتن؟!
      واقعا هم مجرمن امثال این دختر که وقتی امثال تو مشغول زر زدن و شعار دادنن، اینا دارن برای پیشرفت فناوری کشور تلاش میکنن؟!
      مجرمه؟! جرمش چیه؟ رادان مگه کیه جز نوکر و خادم همین مردم که نمیشه بهش حرف زد ….؟!

  • ایرانی مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    حقش بود، آخر و عاقبت قانون شکنان زندان است

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      آخر عاقبت بی عقلان شعار مفت دهنده مثل تو هم یک بیابان است بدون متخصص. اونوقت آنقدر تو و رادان قربون صدقه هم برید و واسه دستگیر کردن یه دختر خانم آهنگ حماسی برای هم پخش کنید ببینم کدومتون مردشید یک قدم برای پیشرفت فناوری این مملکت بردارید جای شعار دادن!

  • مظاهر مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    باعث تاسفه. واقعا اسلام و سیره پیامبر و ائمه این رفتار رو تایید میکنن؟ پس آبروی مومن و …. که ازش دم می زنیم چی شد؟ از این بگذریم مگه کیو گرفتید که آهنگ حماسی گذاشتید؟ اون که به خودشم میگفتید بیاد میومد.

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      داداش جدی نگیر، سیاست پدر و مادر نداره. اگه داشت که این الان تیتر خبرها نبود، خاوری کانادا😂

  • خود خودمم مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

    البته شما جرات ندارید به محل کار دزد و اختلاس گر و مفسد اقتصادی اینجوری یورش ببرید و لشکرکشی کنید و آبرو ببرید ولی فقط زورتون به این دختر و مردم عادی میرسه که برای به شب رسوندن روزشون باید با هزار درد بجنگن

    • امیر مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

      نه عزیزم یورش مال حوونای فعال و باعث پیشرفت کشوره که چون به یکی از نوکرا و خادمای مردم که حقوقش از جیب این مردمه حرفی زدن باید دستگیر بشن تا ایشالا زودتر مهاجرت کنن و برن کشورهای دیگه رو بسازن.

      اما…اما احترام و تعظیم مال امثال شهرداریه که اگه یادتون باشه عین یک قهرمان باهاش برخورد کردن انگار چه انسان بزرگی وارد شده، در حالی که طرف قرار بوده به جرم قتل همسرش باز داشت بشه.

      اونا خوبن برای این مملکت گویا نه اینا!🐢🥴😆😂