چرا بازی در صحنه های خصوصی نیکول کیدمن را به گریه می انداخت؟

چرا بازی در صحنه های خصوصی نیکول کیدمن را به گریه می انداخت؟

نیکول کیدمن همواره با بازی های جسورانه و باورپذیرش شناخته شده است. با این حال، در پس همه ی زرق و برق های بازیگری، جنبه ای از این حرفه وجود دارد که کمتر به آن پرداخته می شود – آسیب های عاطفی ای که بازی در صحنه های خصوصی می تواند بر بازیگر به جای بگذارد. کیدمن در مصاحبه ی جدید با صراحت درباره ی نظر واقعی خود درباره ی این موضوع و دشواری برقراری تعادل میان تعهد حرفه ای و راحتی شخصی صحبت کرده و در نهایت از عمق فداکاری اش برای حرفه ی خود پرده برداشته است.

احساس حقارت شدیدی می کرد

کیدمن در مصاحبه ی خود صحبت های بی پرده ای درباره ی بازی اش در سریال «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) داشته، سریالی که در آن نقش زنی به نام سلست رایت را برعهده داشت که در یک ازدواج پرچالش و به لحاظ عاطفی دشوار گیر افتاده بود. کیدمن فاش کرد که بازی در این نقش او را با چالش های بزرگی رو به رو کرد و باعث شد به لحاظ عاطفی احساس ناامنی و آسیب پذیری و به میزان زیادی احساس شرم کند.

او در اینباره گفت: «گاهی خیلی احساس آسیب پذیری و عمیقاً احساس حقارت می کردم.»

یک صحنه ی بخصوص به سلامت روان او آسیب زد

در میان قسمت های این سریال، یک سکانس به طور خاص به طور واضح در خاطر کیدمن باقی مانده است. او در اینباره گفت: «یادم است که روی زمین حمام دراز کشیده بودم و بین برداشت ها حتی نمی توانستم از جایم بلند شوم. فقط آنجا دراز کشیده بودم، یک جورهای درهم شکسته و گریان. و یادم است که یکجا ژان-مارک ولی (کارگردان سریال) آمد و یک حوله رویم کشید چون با لباس زیر نیمه پاره دراز کشیده بودم و در واقع بدون هیچ لباسی روی زمین مانده بودم.»

او از تجربیات دیگر زنان کمک گرفت

کیدمن درباره ی زنان دیگری که موقعیت مشابهی را تجربه کرده اند گفت: «ولی تصویر زن هایی که این تجربه را داشته اند می آمد جلوی چشمم. بعد با خودم فکر می کردم واقعیت ماجرا همین است و این کاری است که باید انجام دهم و باید همینطور تجربه اش کرد. و باید بگویم که این مسأله در سریال به زیبایی روایت شد.»

این تجربه تأثیر عمیقی بر او داشت اما برای نقشش ضروری بود

تأثیر تجربه ی آن احساسات حتی تا بعد از اتمام کار هم ادامه داشت. کیدمن در اینباره گفت: «سر کار قیافه ی خیلی شجاعی به خودم گرفته بودم و نفهمیده بودم که این تجربه تا چه در من نفوذ کرده. ولی وقتی به خانه برگشتم احساس شرم می کردم. و این دقیقاً همان احساساتی بود که سلست داشت. بنابراین هر دو شرایط احساسی بسیار نزدیکی داشتیم، ولی من به تجربه ی آن برای این نقش راضی بودم چون فکر می کنم برای این نقش لازم بود.»

بازی او به زنان کمک کرد درباره ی خشونت خانگی بیاموزند

کیدمن همچنین از تأثیر زیادی که نقش او در این سریال بر زنان داشته بسیار ابراز خوشحالی کرد. او گفت: «خوشحالم که باب گفتگو را باز کرد. و خوشحالم که یک جورهایی روشنگری کرد. من ایمیل های فوق العاده ای از کسانی گرفتم که می گفتند حالا می فهمند که چرا زن ها در چنین روابطی می مانند و اگر زندگی یک نفر را تغییر دهد، همان برای من فوق العاده است.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
۱۴ نظر

ورود

  • الف مرداد ۲۰, ۱۴۰۲

    این فداکاری را چه جوری میشه جبران کرد، رفته پولشو گرفته تاثیر منفی رو تو جوونها گذاشته تازه منت هم میذاره

    • حامد مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

      خواهش می کنم اگر سریال رو ندیدی دربارش نظر ندی
      همیشه قبل از حرف زدن از اتصال مغز به زبونتون مطمئن باشید (تو اینجا از اتصال مغز به دستاتون برای تایپ!)

  • نوروزی مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    بیچاره زن ها،برابری و زن زندگی هم آخرش برهنگی میشه برا یه زن که درمورد خشونت خانگی آموزش بده به بقیه زنها

  • ناشناس مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    عجب توجیح زیبایی برای خودت آوردی کلاه شرعی گذاشته سرخودش، خانم کیدمن در واقع خودتو گول زدی

    • مینا مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

      من نمیدونم شما آدمای داغون چرا همه تون عین هم چرت و پرت و بی سر و ته می نویسین. جملات بی ربط. بدون فعل و فاعل. چی هستین شما؟ از زیر کدوم بوته همگی با هم سبز شدین؟

    • مریم مرداد ۲۴, ۱۴۰۲

      کلا شرعی چیه آخه😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️تو رو خدا بلد نیستین حرف نزنین

  • 😶 مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    چه توجیهات احقمانه ای!! اینهمه تحقیرو زلت رو برا شخصیت انسانی خودت بپذیری چون میخوای فقط یه فیلم اونم با صحنه های غیر اخلاقی بازی کنی! چی رو داری فدای چی میکنی!

    • 😖 مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

      صحنه های غیراخلاقی :))))))))

  • احمد مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    وای چه آدمای درب و داغونی هستید شماها. قشنگ پشگل ریختن تو سرتون

  • احیا مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    چرا باید شرایط جامعه اونقدر بد باشه که یک نفر مجبور به فداکاری برای بازی کردن در این نقش بشه تا بتونه به بقیه اموزش بده؟مگه توی جوامع دیگه همه چی گل و بلبل نیست؟اشخاصی که با بی احترامی نظر منفی بقیه رو جواب میدن ،بهتره استانه تحملشون رو بالا ببرن

    • باران سعادت مرداد ۲۳, ۱۴۰۲

      داره میگه برهنه در حمام افتاده بودم ، واقعاً چه لزومی داره که این صحنه به این وضوح نشون داده بشه؟ اگر قصد اینه که به رابطه آشفته ی خشونت آمیز رو به زنها نشون بدن تا بفمن که میتونن از حقوشون دفاع کنن ، نمیشه شوهرش به زور ببردش در حمام و بعد فقط صدای جیغ و دادش از حمام شنیده بشه و اگه داخل حمام نشون داده میشه فقط سرشون در حالیکه داره فریاد میکشه نشون داده بشه ؟ حالا از ابزار سکس برای فروش بیشتر استفاده کردن و بابتش میلیونها دلار دستمزد دادن به ایشون ، ربطی به در دفاع از حرمت خود نداره ، نه به بازیگران ما که با شال و روسری تو اتاق جلوی شوهرشون میچرخن نه به این صحنه های بی پروا تعادل چیز خوبیه

  • سعید مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    همچین هم اوضاع کشور خودمون هم گل بلبل هم نیست
    کور خود هستیم بینای بقیه

  • Cares مرداد ۲۳, ۱۴۰۲

    فقط برای پول طرف حاضره برای یک نقش عالی و پول بیشتر هر کاری کنه حالا این صحنه های مبتذل که سهله بعد میاد میگه از اجرای این نقش احساس حقارت می‌کند دروغی که خودش هم باور کرده من نمی‌کنم

  • دایی مرداد ۲۳, ۱۴۰۲

    این که این متن نوشته و پرورش یافته خود خانم کیدمن باشه یه سمت قضیس و اینکه ترجمه و برداشت لایت نویسنده داره قضیه پورن و آسیب های روحی اون رو به یه خروجی حرفه ای سوق میده یه بحث دیگس.
    اما جالب تر اینکه اینجا یه عده متن و به چالش میکشند و یه عده دیگه شخصیت خودشونو.
    این بی اخلاقی اجتماعی و عدم تحمل مخالف از مشکلات روحی خانم کیدمن هم خطرناک تره. یکم بین منطق و انگشتانتون ارتباط برقرار کنید عزیزان