دستور کیم جونگ اون به مردم برای محافظت از تصاویر رهبران کره شمالی در زمان توفان

دستور کیم جونگ اون به مردم برای محافظت از تصاویر رهبران کره شمالی در زمان توفان

با نزدیک شدن توفان گرمسیری «خانون» (Khanun) به کره شمالی، کیم جونگ اون به مردم این کشور دستور داده از تصاویر او و دیگر اعضای خاندان حکومتی کره شمالی در خانه و محل کار خود مراقبت کنند، در غیراینصورت، با مجازات اعدام رو به رو خواهند شد.

به مردم کره شمالی هشدار داده شده تمام حواس خود را برای اطمینان از محفوظ ماندن تصاویر خاندان کیم، از جمله رهبران پیشین کره شمالی در زمان توفان جمع کنند.

در کره شمالی هرگونه آسیب به هر چیز منقوش به تصاویر خاندان حاکم بر این کشور، حتی به شکل سهوی می تواند به مجازات اعدام بیانجامد. همچنین در رودونگ سینمون، روزنامه ی رسمی حزب کارگر کره شمالی به مردم تأکید شده در زمان توفان از هیچ تلاشی برای حفظ مجسمه ها، یادبودها و دیوارنگاره های رهبران کره شمالی در نقاط مختلف این کشور فروگزار نباشند.

توفان خانون پس از وارد کردن خسارات فراوان به ژاپن در هفته ی گذشته، به کره جنوبی رسید و در آنجا نیز جان یک نفر را گرفت.

این توفان گرمسیری در کره جنوبی بیش از ۱۰ هزار نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد و باعث لغو صدها سفر هوایی و ریلی شد. شهر دئگوی کره جنوبی در اثر این توفان به طور کامل زیر آب رفت و مناطق دیگری از این کشور نیز نیز در اثر باد و باران شدید درگیر سیل و رانش زمین شدند.

توفان خانون که انتظار می رود در روزهای آینده به کره شمالی برسد، احتمالاً در این کشور منزوی ویرانی کامل به بار خواهد آورد، کشوری که از زیرساخت های ضعیف و قدیمی و خشکسالی رنج می برد و همین امر آن را در برابر سیل آسیب پذیرتر ساخته است.

به علاوه، تصور می شود این کشور بار دیگر تا مرز قحطی پیش رود و بلای طبیعی ای از این دست ممکن است پیامدهای ویرانگری برای مردم آن داشته باشد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی مدعی شده در آستانه ی رسیدن این توفان گرمسیری، «همه ی بخش ها و واحدها در این کشور برای مقابله با این وضعیت جوی مهلک و غیر طبیعی در تکاپو هستند.»

هشدارها درباره ی حفظ تصاویر خاندان کیم – که حکومت بر کره شمالی را از سال ۱۹۴۸ آغاز کرده است – در بحبوحه ی یک بحران ملی از سیاست مقدس سازی موجود در این کشور نشأت می گیرد.

در کره شمالی تصاویر و مجسمه های کیم جونگ اون و خانواده اش نه صرفاً یک تصویر، بلکه نمادهایی مقدس اند.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • Jiah مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    الهی با این توفان کیم جونگ اون و هر چیزی که به اون مربوطه نابود بشه اون مردم بیچاره راحت بشن🤲🏻🙄

  • Thomas مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    یا خدا مردم رو چی دیده شبیه برده باهاشون رفتار میکنه یعنی انقد جون ملتش براش بی ارزشه که اگه مواظب عکس روی سگ تو نباشن اعدام شن این مرتیکه خل وضعه مردم اونجا چی میکشن معلوم نیست چقد بیگناه مردن مردم نباشن کجا میخوای حکومت کنی ابله

    • امیرمسعود مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      ی سری از کشورها هم همینجوری هستند مثلا کشور…….

  • T880 مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    شما رو یاد یه چیز آشنا نمینداره؟؟؟