آجی بادم؛ مزایای ویژه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان پروستات

آجی بادم؛ مزایای ویژه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان پروستات

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آجی بادم، یک گروه مراقبت‌های بهداشتی پیشرو در ترکیه، از پیشرفته‌ترین فناوری‌های بهداشتی برای درمان سرطان و حذف محدودیت‌های درمان سرطان با استفاده از استراتژی‌های جدید استفاده می‌کند.

سرطان پروستات شایع‌ترین نوع سرطان اورولوژی در آقایان و بخصوص در مردان بالای ۵۰ سال می‌باشد. برای سال ها، پروستاتکتومی رادیکال، که جراحی شامل برداشتن غده پروستات و وزیکول های منی است، درمان استاندارد طلایی برای بیماران سرطان پروستات بود. با این حال، در ۱۵ سال گذشته رادیوتراپی نیز به عنوان یک درمان جایگزین مناسب برای سرطان موضعی پروستات اضافه شده است. پیشرفت‌های بعدی در تکنیک‌های تابش به موارد سرطان پروستات برای دستیابی به نتایج موفقیت‌آمیز کمک کرده است. امروزه رادیوتراپی با هدایت MRI یکی از به روزترین روش های درمان سرطان پروستات با پرتودرمانی است. این فناوری که به اختصار MRIdian نامیده می شود از MRI به جای سی تی اسکن برای اسکن تومور و بافت های سالم اطراف استفاده می کند. MRI تصویربرداری بهتری را برای بافت های نرم فراهم می کند و هدف گیری تومور را بهبود می بخشد. همچنین به ردیابی تومور در زمان واقعی و انجام درمان در زمان و موقعیت مناسب کمک می کند.

بنابراین، امکان افزایش دوز و کسب نتایج بهتر را بدون ایجاد سمیت و عوارض جانبی اضافی ایجاد می کند. همه اینها عوارض جانبی روده ای، ادراری و جنسی را کاهش می دهند. این موضوع، پرتودرمانی با هدایت MRI را متمایز و مؤثرتر از سایر فناوری‌ها برای درمان سرطان می‌کند.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

یافتن درمان مناسب

رضا، معلم بازنشسته در تهران، در سن ۶۲ سالگی به سرطان پروستات موضعی مبتلا شد. یک متخصص اورولوژی جراحی به نام پروستاتکتومی رادیکال را به او پیشنهاد کرد. با این حال، رضا، مضطرب و بلاتکلیف در مورد جراحی، به امید درمان جایگزین دیگری از یک متخصص اورولوژیست دیگر پرسید.بعد از پرس و جو و گشتن در اینترنت تحقیقات او او را به کشف درمان پرتودرمانی برای سرطان پروستات سوق داد. او با یک انکولوژیست ملاقات کرد که او را در مورد درمان و میزان موفقیت آن که مشابه یک جراحی بود، آگاه کرد.

او پس از بررسی میزان موفقیت بالای رادیوتراپی برای سرطان پروستات، شروع به تحقیق در مورد درمانهای موجود در این حوزه کرد. سرانجام رضا با دستگاه رادیوتراپی متفاوت و منحصر به فرد MRIdian آشنا شد. در پرتودرمانی، همه مراکز در زادگاهش از تصویربرداری سی تی برای تشخیص استفاده می کردند، اما در مراکز خارج از کشور، کلینیک هایی وجود دارد که از MRI برای راهنمایی استفاده می کنند. زیرا علاوه بر موفقیت در درمان سرطان، درمان متمرکزتری را با آسیب کمتر به بافت ها و اندام های طبیعی مجاور ارائه کرد. رضا می گوید: «در آن لحظه احساس کردم که چرخ را کشف کرده ام. او شروع به جستجو برای یافتن مرکزی کرد که یکی از این تکنولوژی ها را داشته باشد، اما تعداد انگشت شماری از مراکز در دنیا صاحب این فناوری بودند و وی در نهایت بیمارستان آجیبادم را در ترکیه انتخاب کرد.

سفر به آجی بادم

وقتی رضا درمورد بیمارستان آجی آبادم تحقیق کرد، متوجه شد که این مرکز در ایران یک دفتر اطلاعات دارد. او بلافاصله به آنجا مراجعه کرد و مدارک پزشکی خود را با کارکنان دفتر در میان گذاشت. پس از یک روز، یک برنامه درمانی شامل ۵ جلسه پرتودرمانی، که توسط پروفسور انیس اوزیار، متخصص پرتودرمانی معروف تهیه شده بود، برای وی ارسال شد. کارکنان رزومه پروفسور را نیز ضمیمه طرح درمان ارسال کردند. انیس اوزیار و تیمش تجربه و کار آکادمیک گسترده ای روی پرتودرمانی MRIdian دارند. بخش انکولوژی پرتوی آجی بادم طی ۴ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ بیمار را با فناوری MRIdian درمان کرده است. این بدان معناست که این مرکز یکی از با تجربه ترین مراکز در سراسر جهان است.

رضا میدانست که بهترین تصمیم رفتن به آجی بادم در استانبول است. رضا به بیمارستان آجی بادم آمد و با پروفسور انیس اوزیار ملاقات کرد و ۵ جلسه پرتودرمانی گرفت و در پایان درمان از شر تومور خلاص شد. میدانستم که می‌توانم در زادگاهم تحت درمان پرتودرمانی قرار بگیرم، اما ترجیح دادم هم به دلیل تخصص تیم و هم برای فناوری پیشرفته به بیمارستان آجی‌بادم ترکیه بیایم. به این نتیجه رسیدم که این تصمیم صد در صد درست بود. نه در طول درمان و نه بعد از آن عوارض جانبی را تجربه نکردم. اکنون بیش از یک سال است که بدون سرطان زندگی میکنم و این حسی فوق العاده است. من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که پزشک مناسب، بیمارستان مناسب و فناوری مناسب را پیدا کرده ام. من از همه پزشکان، پرستاران و کارکنان آجی بادم سپاسگزارم. امروز احساس خوبی نسبت به زدگی دارم.»

آجی بادم یکی از معدود مراکز سرطانی است که از قدرت MRIdian استفاده می کند و از آن در درمان سرطان پروستات استفاده می کند. اگر مایلید بیشتر بدانید، توصیه می کنیم از طریق وب سایت ما با ما تماس بگیرید.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود