تصویرسازی هوش مصنوعی از ارگاسم؛ تفاوت ارگاسم زنان و مردان در قالب تصویر

تصویرسازی هوش مصنوعی از ارگاسم؛ تفاوت ارگاسم زنان و مردان در قالب تصویر

ارگاسم پیش از این بارها در سینما به تصویر کشیده است اما دانشمندان با کمک هوش مصنوعی رویکرد تازه ای در به تصویر کشیدن این تجربه در پیش گرفته اند.

یک شرکت آمریکایی تولیدکننده ی اسباب بازی های جنسی به نام LoveHoney، با استفاده از دستگاه اندازه گیری ضربان قلب به ثبت ارگاسم ۱۰ داوطلب پرداخته و سپس داده های به دست آمده را با استفاده از هوش مصنوعی به شکل تصویر درآورده است.

شرکت LoveHoney می گوید: «تا به حال به این فکر کرده اید که ارگاسم تان چه شکلی است؟ دیگر نیازی به فکر کردن درباره ی آن نیست چرا که ما با استفاده از هوش مصنوعی تصاویری از ارگاسم های واقعی تهیه کرده ایم.»

تیم این دو شرکت در جریان تلاش های خود برای به تصویر کشیدن ارگاسم متوجه شد این تجربه تا پیش از آن هرگز به درستی به تصویر نکشیده شده بود.

شرکت LoveHoney می گوید: «هر کسی تصور ذهنی منحصر به فردی از ارگاسم دارد. ما در پژوهش خود متوجه شدیم بیشترین توصیف هایی که از ارگاسم می شود “فوران آتشفشانی”، “آتش بازی” و “ستاره دنباله دار” است. این توصیف ها همگی نزدیک به واقعیت اما کاملاً صحیح نیستند.حالا که این ابزار جادویی هوش مصنوعی را در اختیار داریم که می تواند به هر چیزی تجسم بخشد، تصمیم گرفتیم با استفاده از این فناوری جدید داده هایی واقعی جمع آوری کنیم و چیزی خلق کنیم که تا حد ممکن نزدیک به واقعیت باشد.»

برای تهیه ی تصاویر، این تیم از ۱۰ داوطلب ناشناس (۵ مرد و ۵ زن) کمک گرفتند و مچ بندهای اندازه گیری ضربان قلب در اختیار آن ها قرار دادند.

پس از آن برای تجربه ی ارگاسم از اسباب بازی های جنسی تولید این شرکت کمک گرفته شد.

داده های به دست آمده در اختیار مهندسین نرم افزار قرار گرفت و آن ها ابتدا با استفاده از هوش مصنوعی این داده ها را تبدیل به تصویر کردند.

در تصاویر به دست آمده ارگاسم های مردان رنگ بنفش و ارگاسم های زنان رنگ صورتی دارند. و اشکال آن ها از قارچی شکل و تا پیاز مانند مختلف است و هر یک کاملاً منحصر به فردند.

شرکت LoveHoney می گوید: «این تصاویر بی نقص نیستند اما به خوبی نشان می دهند که همچون دانه های برف، هر ارگاسمی منحصر به فرد است.»

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • ف شهریور ۲, ۱۴۰۲

    عجب

  • مجیدم شهریور ۲, ۱۴۰۲

    خدایا شکرت.ماتا پانزده سالگی فکر میکردیم که ما رو از بیمارستان آوردن خونه.مثل خریدیک وسیله.ولی بچه ها الان از ارگاسم حرف میزنند.به والله تاهمین ۱سال پیش اگه می‌فهمیدم ارگاسم چی هست.