تریلر ترسناک «زامبی گانگنام»  یادآور فیلم «قطار بوسان» + ویدیو

تریلر ترسناک «زامبی گانگنام»  یادآور فیلم «قطار بوسان» + ویدیو

طرفداران فیلم ترسناک قطار بوسان (Train To Busan)، مشتاق دیدن زامبی گانگنام (Gangnam Zombie) به کارگردانی لی سو سانگ که فیلم خانه ای با نمای عالی را در کارنامه کاری خود دارد، هستند. در این فیلم، بازیگرانی چون نایل جو جی، جی یون پارک، مین چوی و کیونگ هون جو، به ایفای نقش می پردازند. 

تریلر فیلم سینمایی ترسناک Gangnam Zombie  محصول 2023 کره جنوبی

این فیلم روایتی از نابرابری اجتماعی و اقتصادی در کره جنوبی و همچنین ادای احترامی به فیلم های کلاسیک زامبی جرج اندرو رومرو است. زامبی گانگنام به تصویر می‌کشد که چگونه افراد ثروتمند و قدرتمند سعی می‌کنند از موقعیت خود سوء استفاده کنند و از هرج و مرج فرار کنند، در حالی که فقرای به حاشیه رانده‌شده‌، برای زنده ماندن و مقابله با آن تلاش می‌کنند. این فیلم همچنین به بررسی مضامین طمع، فساد، وفاداری و عشق در جریان رخدادهای یک آخرالزمان زامبی می‌پردازد.

تریلر فیلم سینمایی ترسناک Gangnam Zombie  محصول 2023 کره جنوبی

در منطقه ثروتمند گانگنام در قلب سئول، هرج و مرجی به پا می شود که افراد عادی به طور ناگهانی شروع به حمله وحشیانه به سایر شهروندان می کنند و باعث می شود که یک تکواندوکار سابق در نبردی خونین در برابر مردگان متحرک شرکت کند.

این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است و اصالت، تفسیر اجتماعی، فیلمبرداری و اجراهای آن، تحسین شده است. در سال های اخیر فیلم های ترسناک سینمای کره در ژانر زامبی، محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. از میان تولیدات فراوان این ژانر در کره جنوبی می توان به فیلم های موفقی مثل قطار بوسان (Train To Busan) و شیون (The Wailing)، اشاره کرد که از موفق ترین نمونه های این ژانر محصول کره جنوبی بودند. علاوه بر این سریال هایی مانند ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead)، حتی موفق تر از فیلم های تولید شده، نظر مخاطبانی از سراسر جهان را به خود جلب کرده اند. 

تریلر فیلم سینمایی ترسناک Gangnam Zombie  محصول 2023 کره جنوبی

این استقبال و علاقه به فیلم های آخرالزمان زامبی، نشان می دهد هنوز این ژانر مخاطبان پیگیر خود را دارد و تولیداتی با محوریت کشمکش برای نجات از دست زامبی ها، می تواند در سطح گسترده ای موفق شوند.

دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • راهب شهریور ۶, ۱۴۰۲

    زیاد خوب نبود..مخصوصا قول آخرش..

    • فاطمه شهریور ۶, ۱۴۰۲

      اصلا به درد نمی‌خورد خیلی بی محتوا بود،اصلا با قطار بوسان برابری نمی‌کرد.

  • Ctddh شهریور ۶, ۱۴۰۲

    بد بود😪

  • عشق شهریور ۶, ۱۴۰۲

    مزخرف‌ترین

  • کسرا شهریور ۶, ۱۴۰۲

    بیشتر فیلم هندی بود😑

  • M شهریور ۷, ۱۴۰۲

    قطار بوسان خیلی خیلی قشنگ بود ولی این فیلم آنقدر ها هم خاصی نبود و غیر قابل قیاس با قطار بوسانه