بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک

بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تمیز نگه داشتن لباس کودکان اصلا کار ساده‌ای نیست و والدین مجبورند که این لباس‌ها را مدام بشویند تا بتوانند از آنها استفاده کنند. به همین خاطر، برای این کار باید به دنبال بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک بود که نه تنها کار تمیز کردن این البسه را به بهترین شکل انجام می‌دهد، بلکه از پوست حساس کودک شما نیز محافظت می‌کند. دلیل انتخاب شوینده مناسب لباس کودک این است که، پوست کودک بسیار ظریف‌تر از پوست بزرگسالان است و مواد شوینده‌ی معمولی که برای شستشوی لباس‌های خودتان استفاده می‌کنید اغلب حاوی مواد شیمیایی و رایحه‌هایی هستند که می‌توانند باعث واکنش پوستی در نوزادان و کودکان شوند.

در حالی که استفاده از بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک یک الزام مطلق نیست، اما استفاده از این محصولات خیال شما را بابت پوست حساس کودکتان راحت می‌کند و در کنار آن، مطمئن خواهید شد که لباس کودکتان تمیز شده و این کار بدون هیچ ماده‌ی شیمیایی مضری انجام شده است. بنابراین، مایع لباسشویی کودک چه ویژگی باید داشته باشد؟

ویژگی‌های شوینده‌های کودک

در زمان انتخاب بهترین شوینده برای شستشوی لباس کودکان و نوزادان، ابتدا باید لیست مواد تشکیل‌دهنده هر شوینده را بررسی کنید تا ببینید این محصول شامل چه چیزهایی می‌شود و چه چیزهایی ندارد. اما در ادامه باید به نکاتی دقت کنید تا بهترین و ایده‌آل‌ترین محصول را برای شستشوی لباس‌ها انتخاب کنید. در زیر به نکاتی اشاره شده است که باید هنگام انتخاب بهترین شوینده لباس برای محافظت از پوست ظریف کودک به آنها توجه کنید.

شوینده لباس کودک بدون بو باشد

بدون عطر بودن به معنای داشتن هیچ رایحه‌ای نیست. بدون بو و عطر بودن به معنای این است که شوینده انتخابی شما حاوی موادی نباشد که در پوست کودک ایجاد حساسیت می‌کنند. یعنی اگر شوینده‌ای برای لباس کودکتان استفاده می‌کنید و رایحه‌ای ملایم دارد و هیچ آسیبی به پوست نازک و حساس کودکان وارد نمی‌کند، بنابراین نمی‌توان آن را در دسته‌بندی محصولات آسیب‌زا برای کودکان قرار داد. محصولات بدون رایحه و بدون بو، یعنی محصولاتی که فاقد مواد خوشبوکننده‌ی آسیب‌زا و بعضا شیمیایی هستند.

شوینده لباس کودک گیاهی یا بدون مواد شیمیایی باشد

شاید تعجب کنید، اما برخی اوقات برخی مواد شوینده طبیعی هم می‌توانند عامل تحریک و حساسیت پوستی کودکان باشند، اما خطر آنها نسبت به شوینده‌های حاوی مواد شیمیایی کمتر است. اگر به محیط زیست علاقه دارید، لازم است که از شوینده‌های حاوی مواد طبیعی و گیاهی استفاده کنید.

شوینده لباس کودک بدون ماده سفیدکننده باشد

برخی از مواد شیمیایی موجود در مواد شوینده خاصیت روشن‌تر کردن لباس‌ها را دارند، اما در واقع لباس‌ها را تمیزتر نمی‌کنند. این مواد شیمیایی سفیدکننده، در بافت پارچه‌ی لباس کودکتان باقی می‌مانند و باعث تحریک یا واکنش‌های حساسیتی می‌شوند.

شوینده لباس کودک ضد حساسیت باشد

در انتخاب شوینده لباس کودک به دنبال محصولی باشید که دارای مواد هایپو آلرژیک است و البته که این محصول به تایید سازمان‌های بهداشتی نیز رسیده باشد.

مایع لباسشویی کودک یا پودر لباسشویی؟

اگر کودک شما آلرژی و یا اگزما دارد یا نگران این هستید که مواد شوینده معمولی مشکلات پوستی برای کودکتان ایجاد کند، از پودر برای شستن یک یا دو لباس کودک استفاده کنید و بعد از پوشیدن، پوست کودک خود را از نظر تحریک و حساسیت بررسی کنید. اگر کودکتان به پودر واکنش داد، می‌توانید سراغ مایع لباسشویی بروید یا به دنبال صابونی باشید که ضد حساسیت و بدون عطر باشد.

از آنجایی که مایع‌های لباسشویی راحت‌تر از شوینده‌های پودری آبکشی می‌شوند، در واقع انتخاب بهتری برای پوست حساس کودکان هستند. برای شستشوی لباس کودکتان از نرم کننده‌های حوله و لباس استفاده نکنید، زیرا ممکن است دارای مواد شیمیایی مضری باشند.

پیدا کردن بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک نیاز به زمان و تلاش دارد. اما با توجه به اینکه شما به عنوان والدین یک نوزاد یا کودک کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید، در ادامه بهترین شوینده برای لباس نوزاد و کودک را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بدون جستجو آن را خریداری کنید.

مایع لباسشویی مخصوص کودک اکتیو: بهترین انتخاب برای شستشوی لباس کودکان و نوزادان

یکی از بهترین شوینده‌های ملایم و بدون مواد حساسیت‌زا در بازار ایران برای شستشوی لباس‌های کودکان، مایع لباسشویی کودک ضد حساسیت اکتیو است. مایع لباسشویی کودک اکتیو محصولی ایده‌آل برای شستشوی لباس‌های کودک است و لباس‌ها را بسیار تمیز و نرم می‌کند و در عین حال، باعث تغییر سایز و فرم لباس کودکان نمی‌شود.

مایع لباسشویی کودک اکتیو حاوی اسانس هایپو آلرژیک (ضدحساسیت) است که از حساسیت پوستی و خارش در پوست کودکان جلوگیری می‌کند. دیگر ویژگی مهم مایع لباسشویی کودک اکتیو، وجود آنزیم‌های ویژه است که از مواردی چون چرک‌مرده شدن لباس‌ها، ایجاد چروک، الکتریسیته ساکن، زبری آزاردهنده، ثابت شدن آلودگی و جای لک جلوگیری می‌کنند.

این محصول دارای قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی است و این ویژگی به دلیل وجود، سورفکتانت‌های آنیونی و صابون نقش شوینده است که این کار را بدون آسیب به الیاف لباس انجام می‌دهند. دیگر ویژگی‌ها و مزایای مایع لباسشویی کودک اکتیو عبارت‌اند از:

• ایجاد حس نرمی و لطافت پارچه به علت ترکیبات صابونی

• دارای رایحه‌ی دلنشین

• دارای فناوری کف کنترل‌شده برای جلوگیری از تجمع کف در ماشین لباسشویی

• کاهش قابل توجه چروک و جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در لباس

• محافظت از بافت و فرم پارچه

• قدرت لکه بری بالا

• شوینده‌ی ضد الکتریسیته,

• حفظ رنگ لباس

• قابلیت استفاده برای شستشو با دست و ماشین لباسشویی

مایع لباسشویی کودک اکتیو، شوینده‌ای ایده‌آل و مناسب برای شستشوی لباس کودکان و نوزادان است و از پوست ظریف کودکان محافظت می‌کند.

بدون نظر

ورود