انتقاد ابراهیم داروغه زاده از پخش اعترافات سپیده رشنو و عملکرد صداوسیما + ویدیو

انتقاد ابراهیم داروغه زاده از پخش اعترافات سپیده رشنو و عملکرد صداوسیما + ویدیو

برنامه تلویزیونی جام جم با اجرای سیداحمد موسوی از شبکه ۱ سیما پخش می شود. صحبت های اولین مهمان این برنامه با موضوع که با موضوع «مساله سلبریتیسم»، محمدصادق کوشکی بود که صحبت های جنجالی وی درباره عادل فردوسی پور و علی دایی، اعتراض هایی را به همراه داشت. در دومین قسمت این برنامه، ابراهیم داروغه زاده، مدیر سابق صداوسیما به عنوان مهمان حضور یافت و در مورد عملکرد سازمان صداوسیما انتقادهایی را مطرح کرد که در شبکه های اجتماعی، بازتاب گسترده ای داشت.

سیداحمد موسوی

مجری این برنامه که پیش از این قائم مقام مرکز بسیج امور تولیدات رسانه ای، مدیر مجتمع پژوهشی آموزشی شهید آوینی و مدیر موسسه مسیر بوده است، با مطرح کردن نام حمید فرخ نژاد و الناز شاکردوست نقدهایی را درباره این سلبریتی ها مطرح می کند و آنها را به تشویش اذهان عمومی متهم می کند. داروغه زاده در پاسخ به صحبت های موسوی درخصوص سلبریتی ها می گوید: «احمدی‌نژاد ۸ سال رئیس‌جمهور ایران بود و هر روز تشویش اذهان عمومی می‌کرد.»

داروغه‌زاده گفت: «جناحی در کشور که امروز جریان سلبریتی‌ستیزی راه انداخته، در هر رقابتی که می‌خواهد وارد شود رقیبش را حذف می‌کند.»

وی افزود: «این جناح وقتی می‌خواهد وارد مجلس شود می‌گوید شورای نگهبان کمک کند تا رقبای من حذف شود.»

مدیر سابق صداوسیما فاش کرد: «قرار شد سلبریتی‌های حامی روحانی در سال ۹۶ تنبیه بشوند.»

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد مدیران صداوسیما گفت: «اگر من در صداوسیما بودم، اعترافات اجباری سپیده رشنو را پخش نمی‌کردم. لج مردم را در نمی‌آوردم.»

ابراهیم داروغه‌زاده افزود: «صداوسیما باید نگاه ملی داشته باشد و بین اصلاح‌طلب و اصولگرا تفاوتی قائل نباشد.»

داروغه‌زاده در کارنامه خود ریاست پخش شبکه چهار سیما، مدیریت گروه اجتماعی شبکه اول سیما، مدیر عاملی موسسه رسانه‌های تصویری، مدیر عاملی موسسه تصویر شهر و دبیری جشنواره فیلم فجر را دارد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ شهریور ۱۸, ۱۴۰۲

    خودتان رو هم بکشید و هزار تا از این برنامه ها هم بسازید ، مردم دیگه تو این سیرکی که اسمش رو انتخابات گذاشتید ، شرکت نمی‌کنند .