اعترافات زن تذکرگیرنده ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس در گزارش اخبار ۲۰:۳۰ + ویدئو

اعترافات زن تذکرگیرنده ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس در گزارش اخبار ۲۰:۳۰ + ویدئو

اخبار ۲۰:۳۰ گزارشی از ماجرای درگیری بر سر حجاب در یک اتوبوس که سر و صدای زیادی به پا کرد، تهیه کرده که با اعترافات زن تذکرگیرنده که نام او سپیده رشنو عنوان شده، همراه است.

پیش تر ویدئویی از آشتی زن آمر به معروف با زن دیگری که در اتوبوس با وی درگیر شده بود، توسط رسانه های اصولگرا منتشر شده بود. ابتدا تصور می شد این زن همان شخصی باشد که از سوی زن آمر به معروف تذکر گرفته بود. اما با گزارش اخبار ۲۰:۳۰ معلوم شد زنی که تذکر گرفته بود همان شخصی بود که اقدام به گرفتن ویدئو کرده بود، فردی که سپیده رشنو معرفی شده است. اما زن دیگری که فیلم آشتی او با زن آمر به معروف منتشر شده، فرد دیگری است که در اتوبوس با زن آمر به معروف درگیری فیزیکی پیدا کرده و اقدام به بیرون انداختن او از اتوبوس کرده بود.

حالا در گزارش ۲۰:۳۰ گفته می شود که بر خلاف آنچه در برخی منابع عنوان شده، نه سپیده رشنو یک هنرمند و نه زن آمر معروف فرزند یک نظامی است.

سپیده رشنو در این گزارش می گوید که پس از اتفاق اتوبوس، ویدئوی آن را برای مسیح علینژاد ارسال کرد که تشویق او را در پی داشت. او هچنین درباره ی علینژاد می گوید فردی که خودش در گود نیست نباید بقیه را ترغیب به ارسال فیلم برای خود کند.

بخش دیگری از این گزارش به ماجرای درگیری یک دختر با روحانی آمر به معروفی که درباره ی حجابش به او تذکر داده بود، اختصاص داشت که فیلم کامل آن روز گذشته توسط خبرگزاری فارس منتشر شده بود.

مدتی قبل ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که از درگیری لفظی یک دختر با یک روحانی آمر به معروف که در فروشگاهی درباره ی حجابش به او تذکر داده بود حکایت داشت.

به ادعای برخی منابع این دختر پس از این اتفاق بازداشت اما بعد از چند روز آزاد شد.

در فیلمی که خبرگزاری فارس منتشر کرده این دختر و دوست او که ویدئوی این اتفاق را ضبط کرده بود، می گویند که این درگیری اوایل تیر ماه امسال در فروشگاهی در رامسر رخ داده است.

در ادامه دختری که با روحانی آمر به معروف درگیر شده بود توضیح می دهد که این روحانی در فروشگاه درباره ی حجابش به او تذکر داده بود و او در یک لحظه بسیار عصبانی می شود و ناخواسته به این روحانی اهانت می کند. پس از آن وقتی متوجه می شود دوستش فیلمی از این درگیری با تلفن همراه خود گرفته بود، از سر خشم تصمیم می گیرد آن را برای مسیح علینژاد ارسال کند. اما فردای آن روز پس از انتشار گسترده ی این ویدئو در فضای مجازی، از کار خود پشیمان می شود. به توصیه ی دوست خود از علینژاد می خواهد که ویدئوی مذکور را از صفحه ی خود حذف کند اما هر چه از او خواهش می کند بی فایده است.

در ادامه دوست این دختر می گوید که به نظر او زنان ایرانی بازیچه ی مسیح علینژاد قرار گرفته اند و خطاب به او می گوید که نباید این کار را کند. دختری که با روحانی آمر به معروف درگیر شده بود نیز  صحبت های دوست خود را تأیید می کند.

 

بیشتر بخوانید:

آشتی دختران ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس + ویدئو

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود