برآورده شدن آرزوی پسربچه ایرانی که می خواست رونالدو را ببیند + ویدئو

برآورده شدن آرزوی پسربچه ایرانی که می خواست رونالدو را ببیند + ویدئو

در حالی که تنها چند ساعت از ورود کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی هایش به ایران می گذرد و هنوز دیدار تیم های النصر و پرسپولیس برگزار نشده، حواشی بی پایان این سفر، شبکه های اجتماعی و رسانه ها را به قبضه ی خود درآورده است.

روز گذشته پس از رسیدن رونالدو به تهران، ویدئویی از اشک های یک پسربچه ی ایرانی به نام آدرین در هتل اسپیناس، محل اقامت اعضای تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شد که از اینکه به او اجازه ی دیدن رونالدو داده نشده بود گلایه می کرد. آدرین که می گفت به عشق دیدن فوتبالیست محبوبش از کرج به تهران آمده، تأکید داشت اگر رونالدو را ببیند به او خواهد گفت که دیگر به این هتل نیاید. با این حال، طولی نکشید که آدرین به آرزوی خود رسید.

ویدئوی صحبت های این پسربچه در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تنها ساعاتی بعد اینستاگرام رسمی باشگاه النصر ویدئویی از دیدار آدرین و رونالدو در هتل اسپیناس منتشر کرد که نشان می داد ستاره ی پرتغالی بعد از گپی کوتاه و گرفتن عکس با پسربچه ی ایرانی پیراهنش را نیز برای او امضا کرده بود.

یکی دیگر از حواشی سفر رونالدو به ایران که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، ویدئویی از جوانی تبریزی است که تابلو فرشی مزین به تصویر پدر رونالدو را به عنوان هدیه برای ستاره ی پرتغالی آورده بود. او در این ویدئو می گوید که به دلیل علاقه ی زیاد رونالدو به پدرش تصمیم گرفت چنین هدیه ای برای او آورد.

صحبت های رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره ی دیدارش با رونالدو نیز در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

درویش در اینباره گفت: «به رونالدو گفتم یکی از عوامل محبوبیتش در ایران این است که از مردم فلسطین دفاع کرد.»

مدیرعامل پرسپولیس استقبال از تیم النصر در تهران را «خوب» خواند و افزود: «سعی کردیم اولین میزبانی که ایران دارد به نحو احسن و شایسته در حد و نام اعتبار کشورمان انجام دهیم.»

درویش روز گذشته پس از ورود اعضای تیم النصر به تهران، در فرودگاه امام به استقبال این تیم رفت و یک فرش نفیس به رونالدو اهدا کرد، اقدامی که با توجه به رقیب بودن پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا، از سوی برخی غیرحرفه ای دانسته و با انتقاد مواجه شد.

همچنین بعد از انتشار تصاویری از استقبال رضا درویش از رونالدو در فرودگاه امام، حضور یک زن جوان ناشناس در این دیدار سؤال برانگیز شده بود که بعداً معلوم شد این زن جوان دختر رضا درویش بوده است. پس از آن، حضور رانتی دختر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این جمع در حالی که بسیاری از مردم عادی آرزوی دیداری کوتاه با رونالدو را دارند با انتقاداتی مواجه شد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • والا شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

    کلی پول دادن

  • مریم شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    والا اگه نود درصد مردم خبر داشته باشن رونالدو از فلسطین حمایت میکنه ،نمیدونم چرا مسئولین ما همه جا سعی میکنن همه چیز رو به سیاست و فلسطین ربط بدن ،رونالدو محبوبه چون تک تک مردم براش مهمن