روایت رضا درویش از علت حضور دخترش در مراسم استقبال از کریستیانو رونالدو + ویدئو

روایت رضا درویش از علت حضور دخترش در مراسم استقبال از کریستیانو رونالدو + ویدئو

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دو روز گذشته حواشی زیادی را تجربه کرده است. از واکنش‌ها به اهدای فرش قیمتی به کریستیانو رونالدو تا ماجرای حضور دخترش در لحظه اهدای این فرش که در قاب دوربین خبرنگاران در کنار فوق ستاره پرتغالی ثبت شد. با بالا گرفتن بحث‌ها درباره فرصتی که نصیب دختر رضا درویش شد، مدیرعامل پرسپولیس «بخل و حسد» که «تمام تار و پود خیلی‌ها را گرفته» عامل این حواشی دانست.

از روز دوشنبه و همزمان با ورود تیم النصر به همراه ستاره پرتغالی به فرودگاه امام خمینی (ره) حواشی بسیاری ایجاد شد. استقبال پرشور هواداران پرشمار رونالدو از او و صحنه‌های عجیبی که به واسطه بی‌برنامگی مسئولین خلق شد، بازتاب جهانی پیدا کرد.

اهدای فرش ابریشم توسط مدیرعامل پرسپولیس به فوق‌ستاره پرتغالی النصر نیز یکی دیگر از حواشی سفر رونالدو به ایران بود. با انتشار تصاویر و ویدیوها برخی از رسانه‌های ایران در حساب کاربری خود در شبکه‌ های اجتماعی به گمانه‌زنی در خصوص هویت زنی پرداختند که در کنار رونالدو حضور دارد و برای لحظاتی با او صحبت می‌کند.

اولین واکنش رضا درویش به حواشی حضور دخترش در کنار کریستیانو رونالدو + ویدئو

در همین رابطه برنا، خبرگزاری وزارت ورزش، در مطلبی عنوان کرد که این زن، دختر رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، است: «بعد از انتشار این تصاویر شایعه شد که دختر جنجالی، دختر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. البته که افراد نزدیک به درویش این موضوع را تکذیب کردند و معتقد بودند که این خانم مترجم است اما پیگیری‌های خبرنگار برنا نشان می‌دهد که این خانم، دختر رضا درویش است.»

اولین واکنش رضا درویش به حواشی حضور دخترش در کنار کریستیانو رونالدو + ویدئو

اعلام علنی این موضوع باعث شد تا رضا درویش که برای بازی روز گذشته پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی حضور داشت پیش از بازی در جمع خبرنگاران به این موضوع اعتراف کند. او مدعی شد که دخترش به عنوان مترجم در آن دیدار حضور داشت زیرا می‌خواست مطمئن شود که صحبتش درباره فلسطین به رونالدو انتقال داده می‌شود.

رضا درویش گفت:

بخل و حسد تمام تار و پود خیلی‌ها را گرفته است. مدت‌هاست که هر وقت احتیاج بود من از بچه‌هایم استفاده می‌کردم. خوشبختانه از آن خانواده‌هایی نیستیم که برای هرکدام از اعضای خانواده حقوق تعیین کنیم. از دختر خودم به عنوان مترجم کمک گرفتم. این اتفاق برای اولین بار نبود و چندین بار تکرار شده بود ولی در گذشته دوربین نبود.

اولین واکنش رضا درویش به حواشی حضور دخترش در کنار کریستیانو رونالدو + ویدئو

درویش همچنین گفت:

به جهت اینکه خیلی‌ها برنمی‌تابند که سوالی درباره فلسطین بپرسند، می‌خواستم مطمئن شوم و از دخترم خواهش کردم که بیاید و این پرسش را از طرف باشگاه از رونالدو بپرسیم. اتفاقا رونالدو هم خیلی خوشحال شد و گفت من خوشحالم که از مردم فلسطین دفاع می‌کنم.

اولین واکنش رضا درویش به حواشی حضور دخترش در کنار کریستیانو رونالدو + ویدئو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس از اهدای فرش به رونالدو پولی دریافت کرده، بیان کرد:

این مسائل همه حسادت است. شب قبل از ورود باشگاه النصر یکی به ما گفت برای اینکه رونالدو بداند چقدر هواداران پرسپولیس به او علاقه‌مند هستند از طرف هواداران پرسپولیس  بهترین سوغات ایرانی که فرش ابریشم است را به او اهدا کنیم.  قیمتش را نمی‌دانم. دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با غیبت علی دایی در مراسم استقبال از رونالدو برخلاف اعلام اولیه باشگاه، گفت:

بنا بود بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من هم قرار داشت ولی ظاهرا باید دادگاهی می‌رفت که طول کشید.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • احسان شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    بخل و حسد ؟؟؟!!!
    تمام وجود این مملکت رو ریا گرفته. حتما فرش هم دادی تا مطمعن بشی فهمیده منضورت فلسطین بوده ؟!!
    چقدر میتونید حروم لقمه باشید شماها.