کدام بازیگران «بازی تاج و تخت» بیشترین دستمزد را از این سریال دریافت می کردند؟

کدام بازیگران «بازی تاج و تخت» بیشترین دستمزد را از این سریال دریافت می کردند؟

«بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به چنان سریال ماندگاری بدل شد که با وجود گذشت چند سال از پایان آن، هنوز هم درباره ی آن صحبت می شود. قسمت نهایی سریال بحث برانگیز شد و بعضی از هواداران این سریال به قدری از فصل پایانی آن ناراضی بودند که با راه اندازی یک کارزار جمع آوری امضا خواستار ساخت دوباره ی فصل آخر سریال به شکلی متفاوت شدند. نویسنده ی کتاب های این مجموعه، جورج آر. آر مارتین هم قول داد که پایان اثرش با سریال متفاوت باشد.

اما این سریال با همه ی بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از آن ها بیشترین دستمزد را دریافت می کردند. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

۱۵- ناتالی امانوئل (میساندی) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت میساندی اولین بار در فصل سوم در سریال ظاهر شد و تقریباً فوراً دل مخاطبان را به دست آورد. او طی ۵ فصل حضورش در داستان از یک برده تبدیل به دست راست دنریس شد. ناتالی امانوئل برای هر اپیزود ۱۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت می کرد که برای بازیگری در نقش فرعی مبلغ بسیار خوبی محسوب می شود. او در مجموع یک میلیون دلار از این سریال به دست آورد.

۱۴- الفی آلن (تئون گریجوی) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت تئون گریجوی از فصل اول در سریال حضور داشت. این شخصیت طی ۸ فصل سریال دستخوش تغییرات زیادی شد و الفی آلن از بازیگری درجه ۳ به بازیگری درجه ۲ بدل شد. او در فصل آخر سریال نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

۱۳- کانلت هیل (واریس) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

واریس یکی دیگر از شخصیت هایی بود که از فصل نخست در سریال حضور داشت. دستمزد کانلت هیل در فصل های ۷ و ۸ سریال حدود ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت بود. او در مجموع نزدیک به ۲ میلیون دلار از این سریال به دست آورد.

۱۲- گوئندولین کریستی (برین تارث) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

برین تارث، اولین فرمانده ی لرد گارد پادشاه و اولین شوالیه ی زن، در فصل دوم وارد سریال شد. گوئندولین کریستی برای هر قسمت ۱۰۰ هزار دلار دریافت می کرد.

۱۱- ایان گلن (جورا مورمونت)  – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

جورا مورمونت، شوالیه ای که از وستروس طرد شده بود، از فصل اول سریال حضور داشت اما همیشه یک شخصیت فرعی بود. ایان گلن نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

۱۰- آیزاک همپستد رایت (برن استارک) – ۱۷۵ هزار دلار برای هر قسمت

آیزاک همپستد رایت وقتی بازی در نقش برن استارک را در این سریال آغاز کرد، تنها ۱۰ سال داشت. او برای هر قسمت حدود ۱۷۵ هزار دلار دریافت می کرد.

۹- سوفی ترنر (سانسا استارک) – ۱۷۵ هزار تا ۲۱۰ هزار دلار برای هر قسمت

سانسا استارک یکی از شخصیت های کلیدی و محبوب سریال بود. سوفی ترنر برای هر قسمت ۱۷۵ هزار دلار دریافت می کرد اما در فصل پایانی سریال دستمزد او به ۲۱۰ هزار دلار برای هر قسمت افزایش یافت.

۸- میسی ویلیامز (آریا استارک) – ۱۵۰ هزار تا ۲۱۰ هزار دلار برای هر قسمت

میسی ویلیامز هم در نوجوانی به این سریال پیوست. طی ۸ فصل سریال دستمزد او برای هر قسمت، از ۱۵۰ هزار دلار به ۲۱۰ هزار دلار رسید. او در مصاحبه ای گفته که در ابتدای سریال، تنها می خواست پول کافی برای خرید یک لپ تاپ را بگیرد.

۷- ناتالی دورمر (مارجری تایرل) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

مارجری تایرل یکی از شخصیت های فرعی سریال بود اما این امر او را از تبدیل شدن به یکی از شخصیت های محبوب مخاطبان بازنداشت. او در فصل دوم وارد سریال شد و یکی از جالب ترین شخصیت های سریال بود، تا اینکه در فصل ششم جان خود را از دست داد. ناتالی دورمر برای هر قسمت ۱۰۰ هزار دلار دریافت می کرد.

۶- روری مک کان (سندور کلگین) – ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت سندور کلگین اولین بار در فصل نخست سریال ظاهر شد. این شخصیت تا پایان سریال دستخوش تغییرات زیادی شد و یک شخصیت کمابیش مثبت بود. روری مک کان حدود ۱۰۰ هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

۵- لنا هیدی (سرسی لنیستر) – ۵۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

سرسی لنیستر یکی از ۵ شخصیت اصلی سریال بود و لنا هیدی جزء بازیگران تراز اول محسوب می شود. سرسی لنیستر احتمالاً شخصیت شرور اصلی سریال بود. هیدی برای هر قسمت ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کرد.

۴- کیت هرینگتون (جان اسنو) – ۵۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

جان اسنو به یکی از شخصیت های اصلی سریال تبدیل شد و میلیون ها طرفدار پیدا کرد. اما از ابتدا اینگونه نبود. تا پیش از سال ۲۰۱۳، جان اسنو محبوبیت چندانی نداشت و کیت هرینگتون تازه از فصل ۵ توانست دستمزد خوبی دریافت کند که حدود ۵۰۰ هزار دلار برای هر قسمت بود.

۳- امیلیا کلارک (دنریس تارگرین) – ۵۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

دنریس تارگرین، کالیسی، مادر اژدهایان و شکننده ی زنجیرها، شخصیت اصلی سریال بود. می توان گفت که فعالیت بازیگری امیلیا کلارک با این سریال آغاز شد. او هم مانند کیت هرینگتون برای قسمت ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کرد. اما همچون همه ی دیگر بازیگران اصلی سریال، دستمزد او در فصل آخر به یک میلیون دلار برای هر قسمت رسید.

۲- پیتر دینکلیج (تیریون لنیستر) – ۵۰۰ هزار دلار برای هر قسمت

پیتر دینکلیج پیش از این سریال هم بازیگر شناخته شده ای بود. او همچون دیگر ستاره های بزرگ سریال برای هر قسمت ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کرد. دستمزد او در فصل پایانی سریال به ۱/۲ میلیون دلار برای هر قسمت افزایش یافت.

۱- نیکولای کاستر والدو (جیمی لنیستر) – ۷۲۰ هزار دلار برای هر قسمت

جیمی لنیستر یکی دیگر از شخصیت های کلیدی سریال بود که مخاطبان از فصل نخست او را دوست داشتند. دستمزد نیکولای کاستر والدو طی سریال بارها افزایش یافت و تا فصل پایانی سریال به ۱/۲ میلیون دلار برای هر قسمت رسید. کاستر والدو یکی از ثروتمندترین بازیگران این سریال محسوب می شود.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۷ نظر

ورود

  • حاج حشمت مهر ۱۴, ۱۴۰۲

    باید به ناتالی دورمر، این بانوی زیبا، برای هر قسمت حداقل یک میلیون دلار دستمزد میدادن

  • ماهان مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    قبول دارید بدترین پایان برای گیم بود

    • محمدرضا مهر ۲۳, ۱۴۰۲

      به بازیگر تیریون لنیستر روزی ۱۰ میلیون هم بدن کمه

  • کاوه مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    سریال خوبی بود و با اختلاف از همه میگم که پایان خوبی داشت.

  • محمود مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    اگر متاهل نبودم شماره ۷ را به کنیزی خود انتخاب میکردم به نظر اهل زندگی است

    • سیاوش مهر ۱۵, ۱۴۰۲

      مشکلی نداره حاجی مگه ایران زندگی نمیکنی؟تا چهار تا که مجازه هم قانونی وهم شرعیه،🤣اگر اونور آب باشی مشکل داری وبا اینکه شریعت باهات همراهی میکنه اما قانون اونطرف دست وپات می‌بنده.بنظر من اگر داخل مرزهای ایران هستی تاسوفی ترنر عده اش تموم شد به کنیزی قبولش کن تازه طلاق گرفته از جوناسه نسناس

    • امیرمسعود مهر ۱۷, ۱۴۰۲

      اون میره با یک مرد خوش قیافه و روشنفکر، نه یک پیری پشمالو شکم گنده که تو سرش بزنه و مثل برده باهاش رفتار کنه….

    • حاج‌مهدی مهر ۱۷, ۱۴۰۲

      بیچاره‌زنت‌که‌شوهری‌مثل‌تو‌داره‌واقعا‌که

  • سیاوش مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    جوناس این مردک نسناس سوفی ترنر طفلی رو سیاه بخت کرد و داغ یک زن مطلقه رو بر پیشانی این طفل معصوم حک کرد.آیادرمیان هواداران گیم آف ترون یک جوون مرد پیدا میشه این زن بینواکه سایه سر نداره بچه داره رو به کنیزی خودش قبول کنه؟باورکنید ثواب داره یک در دنیا و هزاران در آخرت حوری کاسب میشین

  • رعنا مهر ۱۶, ۱۴۰۲

    شماره هفت حتی حاضر نیست آفتابه اش را بده تو براش آب کنی. احمق جان

  • ناشناس مهر ۱۶, ۱۴۰۲

    جیمی لنیستر اصلا شخصیت جالبی نبود کجاش جالب بود بچه میخواست بکشه

  • کاربر۱ مهر ۱۶, ۱۴۰۲

    چرا چرت و پرت میگین برا دستمزدها کاملا دروغ هست