ماجرای حضور ویشکا آسایش در یک فیلم عربستانی درباره حمله به ایران

ماجرای حضور ویشکا آسایش در یک فیلم عربستانی درباره حمله به ایران

ویشکا آسایش بازیگر مشهور ایرانی که مدتی است در فرانسه به سر می برد و پس از انتشار تصاویری بی حجاب از خود در این کشور، حالا نسبت به بازگشت او به ایران تردیدهایی وجود دارد، به انتشار خبری درباره ی حضورش در فیلمی عربستانی واکنش نشان داد.

ویشکا آسایش عربستان

در روزهای گذشته خبری درباره ی ساخت فیلمی توسط عربستان با موضوع حمله ی اعراب به ایران ِ باستان و شکست پادشاهی ساسانی منتشر شد. این فیلم که «جنگجوی صحرا» (Desert Warrior) نام دارد و محصول مشترک عربستان و هالیوود است، درباره ی شکست ارتش خسروپرویز، پادشاه ایران ساسانی از قبایل بکر بن وائل ِ عربستان در جنگ معروف به ذوقار است که منجر به تغییرات وسیعی در منطقه ی خاورمیانه شد.

«جنگجوی صحرا» پرهزینه ترین پروژه ی سینمایی ساخته شده توسط عربستان است و این کشور برای ساخت این فیلم ۱۴۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. عربستان با هدف تغییر افکار عمومی جهانی و دیدگاه ملت ها نسبت به تاریخ و فرهنگ خود برای ساخت این فیلم با گروه رسانه ای MBC وارد همکاری شده است.

روپرت وایت، کارگردان انگلیسی که سابقه ی ساخت فیلم هایی همچون «ظهور سیاره میمون ها» (Rise of the Planet of the Apes) و «قمار باز» (The Gambler) را دارد، کارگردانی این اثر که در حال تولید است را برعهده گرفته و بن کینگزلی، بازیگر مشهور هالیوود از بازیگران اصلی این فیلم است.

ویشکا آسایش عربستان

ویشکا آسایش عربستان

پس از انتشار این خبر، برخی رسانه ها با استناد به اطلاعات درج شده در سایت IMDB اعلام کردند ویشکا آسایش در میان بازیگران این فیلم عربستانی قرار دارد.

ویشکا آسایش اما با انتشار چند استوری در اینستاگرام خود خبر حضورش در «جنگجوی صحرا» را تکذیب کرد و گفت فهرست بازیگران این فیلم در سایت IMDB دستکاری شده است.

ویشکا آسایش در اینستاگرامش نوشت:

خبر بازی من در فیلم جنگجوی صحرا درست نیست. فکر می کنید من اگه قرار بشه یه روزی با بن کینگزلی همبازی بشم، امکان داره که فرصت بدم کسی قبل از خودم خبرش رو منتشر کنه؟!! احتمالاً انقدر ندید بدید بازی درمیارم که از کار کردن باهام منصرف بشن.

کاش اقلاً شماهایی که اصرار دارید یه کاری کنید آدم فحش بخوره، کمی خلاق تر از این باشید که imdb رو دستکاری کنید. و کاش بعضی از شماها هم دربست اون دستکاری رو باور نکنید! پس فردا فیلم بیرون میاد و خودتان می بینید که من توش نیستم، خودتون ضایع میشید!

ویشکا آسایش عربستان

ویشکا آسایش عربستان

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • حاج محمود مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    شرم بر زنان بازیگری که از بیت المال استفاده می کنند و بعد از معروف شدن در این آب و خاک، کشف حجاب می کنند

  • سامان مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    گفته فقط و فقط به این دلیل تکذیب کرده که یک وقت به بن کینگزلی برنخوره. پست قبلش هم گفته اگر ازش می‌خواستند بازی کنه ذوق مرگ میشده! یعنی براش کاملا اوکیه توی یک فیلم ضد ایرانی بازی بکنه؟ اینطور که از موضوع فیلم بر میاد قطعا قرار نیست در این فیلم چهره واقعی ایران پیش از اسلام نشون داده بشه. اگر چیزی بدتر از فیلم ۳۰۰ نباشه بعیده بهتر باشه.

  • شیلهاک اینشوشینک مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    افسوس برای تاریخ ایران…

  • حاج حشمت مهر ۱۶, ۱۴۰۲

    مردم ایران چرا از ساخت این فیلم ناراحت شدند؟
    ما هزاران سال است برایشان عزاداری میکنیم و افتخار میکنیم که کشور ما را فتح کردن..

    • حامد مهر ۱۶, ۱۴۰۲

      آره اتفاقا باید فیلم های زیادی ساخته بشه تا مردم بفهمن برای کدوم مرده ای گریه کنن
      بفهمن چی به سرشون اومده