افتادگی چشم مشکوک کیم کارداشیان خبرساز شد

افتادگی چشم مشکوک کیم کارداشیان خبرساز شد

چند هفته ای است کاربران تیزبین شبکه های اجتماعی درباره ی افتادگی یک چشم کیم کارداشیان و تلاش او برای پنهان کردن آن صحبت می کنند. کارداشیان در حضورهای اخیر خود در مراسم های مختلف چشم سمت راست خود را به نحوی پنهان کرده است. علاوه بر این تصاویر جدید پاپاراتزی ها از کارداشیان نشان داده او در مکان های کم نور هم از عینک آفتابی استفاده می کند.

وضعیت یک چشم کیم کارداشیان بازار گمانه زنی را داغ کرده، از جمله اظهارنظر حرفه ای یک پرستار در تیک تاک

کارولین کلارک که یک پرستار است و در شبکه اجتماعی تیک تاک فعالیت دارد، در ویدئوی تازه ای توضیح داده که به عقیده ی او کارداشیان دچار پتوز یا همان افتادگی پلک شده که یکی از عوارض جانبی تزریق نامناسب بوتاکس است. پتوز زمانی رخ می دهد که این تزریق ضد چروک در نقطه ای بسیار پایین تر از ماهیچه ی پیشانی یا درون پلک انجام می گیرد، امری که سبب تضعیف ماهیچه و افتادگی پلک می شود. البته این وضعیت موقتی است. با این حال، باید توجه داشت که این ادعا صرفاً بر اساس مشاهدات و گمانه زنی ها است و هنوز هیچ تأیید رسمی ای از سوی کارداشیان صورت نگرفته است.

کارولین کلارک در ویدئوی خود گفت: «پتوز یا افتادگی پلک چیز ناخوشایندی است که می تواند با تزریق بوتاکس رخ دهد. چیز نادری است ولی اتفاق می افتد. زمانی این اتفاق می افتد که بوتاکس خیلی پایین تر از ماهیچه ی پیشانی یا درون ماهیچه ی پلک تزریق می شود و باعث افتادگی پلک می شود. خوشبخانه دائمی نیست و با از بین رفتن اثر بوتاکس، برطرف می شود.»

صحبت های این پرستار نظریه پردازی کاربران را به دنبال داشت

برخی کاربران این احتمال را مطرح کردند که مشکل کارداشیان مربوط به کم خوابی است و برخی هم معتقد بودند ممکن است افتادگی پلک او واکنشی آلرژیک به بوتاکس بوده باشد. البته برخی هم احتمال ارثی بودن این مسأله را با توجه به وجود مشکلی مشابه در چشمان مادر کارداشیان، کریس جنر مطرح کردند.

این اتفاق حرف و حدیث ها درباره ی عمل های زیبایی کارداشیان را بیشتر کرده است

کارداشیان گرچه به استفاده از بوتاکس اذعان کرده، اما انجام جراحی های زیبایی را انکار کرده است. با این حال، کارشناسان زیبایی این ادعای کارداشیان را قبول ندارند و بر اساس شواهد معتقدند که او عمل های زیبایی متعدد از جمله کاشت سینه و باسن انجام داده است.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود