قیمت نجومی ساعت همایون شجریان خبرساز شد

قیمت نجومی ساعت همایون شجریان خبرساز شد

همایون شجریان خواننده ی مشهور ایرانی و فرزند استاد محمد شجریان مهمان جدیدترین قسمت از برنامه ی اینترنتی عادل فردوسی پور، «فوتبال ۳۶۰» بود. او در این گفتگو ساعتی از برند سوئیسی رولکس در دست داشت که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

ساعت رولکس همایون شجریان از مدل Daytona Chronograph Automatic این برند بود که در حال حاضر در سایت‌ های جهانی ۱۶,۴۷۷ دلار قیمت گذاری شده که با قیمت امروز دلار در ایران معادل مبلغی حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

ساعت همایون شجریان

گفتگوی عادل فردوسی پور با همایون شجریان حاوی نکاتی از زندگی شخصی این خواننده ی مشهور نیز بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

همایون شجریان در این مصاحبه برای نخستین بار به شایعه ی ازدواجش با سحر دولتشاهی، بازیگر مشهور پرداخت. او ضمن تأیید این شایعه، سرآغاز رابطه عاشقانه اش با دولتشاهی را «کنسرت نمایش سی» در سال ۹۶ عنوان کرد که هر دو از عوامل این اجرا بودند.

همایون شجریان همچنین در گفتگوی خود با عادل فردوسی پور وعده ی یک اجرای مشترک با دخترش یاسمین ۱۶ ساله در آینده ی نزدیک را داد. شجریان گفت که دخترش به‌طور حرفه‌ای پیانو می‌نوازد و آواز را دنبال می‌کند.

او در بخشی از صحبت های خود به علاقه ی دخترش یاسمین به تیم ملی فوتبال فرانسه به‌خاطر فرانسوی زبان بودن مادرش نیز اشاره کرد. به گفته ی شجریان، گیتا خوانساری همسر اول همایون شجریان در کودکی به فرانسه مهاجرت کرده و دوران جوانی و تحصیل خود را در این کشور گذرانده بود.

همایون شجریان همچنین گفت که همه نوع موسیقی ای از نوع خوبش گوش می کند و ترسی از قضاوت شدن در اینباره ندارد. و وقتی فردوسی پور به شهرام شب پره اشاره کرد، شجریان آثار او را برای زمان جشن و شادی مناسب دانست.

بدون نظر

ورود