صحبت های بحث برانگیز برادر شهید روح الله عجمیان در یک مصاحبه جدید

صحبت های بحث برانگیز برادر شهید روح الله عجمیان در یک مصاحبه جدید

پس از حواشی حضور پدر شهید روح الله عجمیان در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی و طرح برخی ادعاها از سوی او درباره ی پرونده ی پسرش، روزنامه «اعتماد» با سید حسین عجمیان، برادر روح‌ الله عجمیان درباره ی روز حادثه و مطالبات این خانواده از دستگاه قضایی مصاحبه کرده که در این گفتگو برادر روح الله عجمیان صحبت های بحث برانگیزی را مطرح کرده است.

برادر روح‌ الله عجمیان

در ادامه مصاحبه ی روزنامه «اعتماد» با برادر روح الله عجمیان را می خوانید:

حضور و ترک یکی از برنامه‌های صدا و سیما توسط پدر شما، بازتاب‌های زیادی در جامعه پیدا کرده است. اظهارات پدر شما اما نیمه‌کاره باقی ماند. درباره اصل گلایه‌های پدر توضیح می‌فرمایید؟

اگر قرار است با ما مصاحبه کنید، خواهشا همه صحبت‌های ما را منتشر کنید. بگویید سید حسین عجمیان برادر شهید سید روح‌الله عجمیان این حرف‌ها را زده است. مساله این است فردی که با لگد به برادرم ضربه زده و دست چپ برادر مرا شکسته، یک (ضربه) چاقو هم به پهلوی برادرم زده است، در ادامه چند سانت آن را به جگر برادرم فرو کرده و با این ضربه باعث مرگ برادر من شده، اعدام نشده است. چرا؟ در واقع این آقا برادر من را به قتل رسانده است. اما چون پولدار و دکتر است، روابط زیادی دارد و…. کسی با او برخوردی نکرده است.

برخی افراد و جریانات با نفوذ از مقام خود سوءاستفاده کرده و مسیر پرونده را تغییر دادند. در صورتی که این افراد و جریانات اگر به فکر نظام و کشور بودند، باید زور خود را می‌زدند تا یک نفر از معترضان هم آزاد نشود. در صورتی که برعکس عمل کرده‌اند. ما از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا مطابق قانون برخوردهای لازم را صورت دهند. ما نمی‌خواهیم رفتار غیرقانونی صورت بگیرد؛ فقط می‌خواهیم این فرد و همسرش مطابق قانون اعدام شوند.

برادر روح‌ الله عجمیان

اما نظر مسوولان دادگستری البرز با شما متفاوت است. آنها بیانیه‌ای را منتشر کرده و اعلام کردند مطابق قانون روند کلی بررسی‌های پرونده صورت گرفته است.

در این پرونده دو نفر آدم بی‌خانواده را اعدام کردند (این ادعایی است که البته توسط مسوولان قضایی رسما تکذیب شده است) اما فرد اصل کاری را که دکتر بود، اعدام نکردند. (در روز حادثه) زن این فرد فیلم می‌گرفت و می‌فرستاد به خارج. ما نه خصومت شخصی با کسی داریم و نه کسی با داداش من خصومت شخصی داشته است. اینها آمدند نظام را بردارند، روح‌الله ما به خاطر نظام و دولت و ملتش وارد میدان شده، حقش نبود که این‌طور با ما رفتار شود. ۳نفر از قاتلانش را کلا آزاد کرده‌اند.

چرا مثلا؟ مگر می‌شود یک نفر که حکمش اعدام بوده،؛ ناگهان ۱۵سال حبس بگیرد. اگر دست برخی افراد با نفوذ در کار نبود، ‌چرا وقتی این همه مصاحبه و فیلم و گفت‌وگو و کلیپ منتشر شد که این افراد پیگیر آزادی این دکتر بوده‌اند. چرا این افراد یک بار نقش خود را در پیگیری پرونده تکذیب نکردند. یعنی چون این فرد پول دارد نباید اعدام شود؟ بعد برخی افراد بی‌صدا و بی‌خانواده که پول نداشتند، اعدام شوند.

یعنی شما معتقدید که ۲نفری که صدای کمتری داشتند، ذیل افراد محروم و فقیر جامعه بودند، حکم اعدام گرفته‌اند و افراد…

کاری به کسانی که مرفه‌اند، پولدارند و دست‌شان به دهن‌شان می‌رسد، نداشتند. کسی مثل قره‌حسنلو که حدادیان را به قتل رساند، همان روز برادر مرا هم کشت. در خرمدشت (کرج) هم به یک روحانی حمله کرد، بعد هم به پل حصارک (کرج) رفتند و یک کیوسک پلیس را آتش زدند و… اما این فرد را اعدام نکردند، چون پول دارد. این فرد در سه منطقه حضور داشته و سه نفر را هم زده است. دست چپ داداش مرا شکاند و یک چاقو به پهلوی او زد. مردم معترض ایستاده بودند و کسی واکنش نداشت تا زمانی که قره‌حسنلو فرمان حمله را صادر کرد و مردم ماموران را هم زدند.

برادر روح‌ الله عجمیان

شما اسناد و مدارک این اظهاراتی که مطرح می‌کنید را دارید؟

فیلم این رخدادها در فضای مجازی وجود دارد. همه از آن باخبرند. سند و مدرک نیازی ندارد. همسر این آقای دکتر، فیلمبردار رخدادها بوده است، تصویر شوهرش را از کمر به پایین می‌گرفته تا شناسایی نشود و فیلم باقی افراد را کامل ثبت می‌کرده است.

مطالبه شما و خانوادتان از مسوولان قضایی استان البرز چیست؟

مقامات قضایی کار خود را به نحو احسن انجام داده و احکام قانونی را عادلانه صادر کردند. ما از آنها تشکر می‌کنیم، اما برخی افراد و جریانات این روند را تغییر دادند. ما اساسا نباید هیچ انتقادی به دستگاه قضایی داشته باشیم، چون کارشان را به نحو احسن انجام دادند. اما برخی افراد دارای نفوذ روند پرونده را منحرف کردند. افرادی که این‌گونه رفتار می‌کنند، نامه‌نگاری می‌کنند تا یک خائن به مملکت را آزاد کنند…

آیا شما هیچ‌وقت با این افراد که نسبت به آنها انتقاد دارید، ارتباط یا دیداری داشتید تا خواسته‌های‌تان را منعکس کنید؟

اگر دقت کرده باشید، این فرد (نام این فرد در دفتر روزنامه محفوظ است) در سایر مراسم‌های مرتبط با رخدادهای اخیر حضور پیدا می‌کند، اما در مراسم‌هایی که خانواده ما هستند، حضور پیدا نمی‌کند. در مراسم شهید علی‌وردی و… شرکت می‌کند، اما هر زمان که ما جایی هستیم حضور پیدا نمی‌کند. ظاهرا خودشان می‌دانند چه کرده‌اند.

زمانی که قرار بود اعدام محمد کرمی و سید محمد حسینی اجرایی شود، آیا خانواده شما به مسوولان اعلام کردند که شکایتی از این افراد ندارند و طرف حساب اصلی پرونده، فرد دیگری است؟

این پرونده دعوای شخصی نبود که با رضایت ما، آن دو نفر آزاد شوند. این افراد برای سرنگونی و برداشتن نظام تلاش کرده بودند و دستگاه قضایی پرونده را رسیدگی می‌کرد. ربطی به ما نداشت.

پدر و مادر شما در زمان دادگاه حضور نداشتند؟ اعلام رضایت خانواده شما در مورد آن دو جوان باعث تغییر رای نمی‌شد؟

چرا پدر و مادر من هم در مراحل مختلف دادگاه و… حضور داشتند اما اینکه آیا اعلام رضایت کرده بودند یا نه نمی‌دانم. حکم این دو نفر (کرمی و حسینی) محاربه بود و ربطی به ما نداشت.

پدر روح الله عجمیان در برنامه تلویزیونی چه گفت؟

سیدمیرزا ولی‌ عجمیان، پدر شهید روح الله عجمیان که روز جمعه ۱۲ آبان به مناسبت سالگرد پسرش روح الله عجمیان در برنامه ی زنده ی تلویزیونی «صبح بخیر ایران» شبکه ی یک سیما حضور یافته بود، در این برنامه از نحوه ی رسیدگی به پرونده ی فرزند خود اعلام نارضایتی کرد.

برادر روح‌ الله عجمیان

سیدمیرزا ولی‌ عجمیان ادعا کرد که رسیدگی به پرونده ی قضایی پسرش به مشکل خورده و افرادی مانع پیشرفت پرونده و اعمال حکم متهمان شده‌اند. او در این برنامه مشخصاً درباره ی نقش علی‌ اکبر ولایتی صحبت کرد و مدعی شد علی اکبر ولایتی مانع از آن شده که افراد بیشتری در پرونده ی مرتبط با پسر او اعدام شوند. تاکنون ۲ نفر یعنی محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی در ارتباط با این پرونده روز ۱۷ دی‌ ماه ۱۴۰۱ اعدام شده و ۹ نفر دیگر نیز احکام سنگینی دریافت کرده اند.

پدر شهید روح‌ الله عجمیان در این برنامه ادعا کرد: «یکی از ناراحتی‌ها مسئولان قوه قضائیه و مسئولانی است که در پرونده‌ها دخالت بی‌جا می‌کنند. الان سال شهید آرمان علی‌وردی رد شد اما مشخص نیست که قاتل پسر او کیست. ۸۰ نفر را گرفته‌اند که تعداد آنها به ۸ نفر رسیده است.»

برادر روح‌ الله عجمیان

او مدعی شد: «اگر ولایتی سرش را بچرخاند این ۸ نفر هم آزاد می‌شوند؛ همچنین که قاتلان پسر من را آزاد کرد، می‌ترسم قاتلان او را هم آزاد کند.» عجمیان در پاسخ به همدردی مجری ادعا کرد: «سیستم قضایی عادلانه رفتار می‌کند اما ولایتی خراب می‌کند. ولایتی شریک دزد و رفیق قافله است. سیستم قضایی تلاش خود را برای بچه من کرد اما ولایتی به هم زد. الان معلوم نیست که آنها در زندان باشند. در چندین بار حضور در صداوسیما گفته‌اند درباره ولایتی چیزی نگو و شما از او می‌ترسید اما من ترسی ندارم همه می‌گویند که ولایتی این کار را کرده است.»

عجمیان در نهایت با بیان این جمله که «ولایتی قاتل بچه من است»، برنامه ی زنده را ترک کرد.

پس از این ماجرا علاوه بر شبکه یک سیما که ضمن ارائه ی توضیحاتی پیرامون اظهارات وی به نوعی با او ابراز همدردی کرد، خبرگزاری میزان و دادگستری استان البرز هم در اطلاعیه‌ ای آخرین وضعیت محکومان در پرونده شهید روح‌ الله عجمیان را تشریح کردند.

واکنش قوه قضاییه به ادعای پدر روح الله عجمیان

در واکنش به اعتراض جنجالی سیدمیرزا ولی‌ عجمیان، رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: «هیچ کس در این پرونده له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است.»

همچنین خبرگزاری میزان، رسانه ی رسمی قوه قضاییه، با انتشار مطلبی توضیحاتی در رابطه با اظهارات پدر روح الله عجمیان ارائه کرد.

برادر روح‌ الله عجمیان

میزان نوشت:

دوازدهم آبان‌ماه بود که تعدادی از معترضان در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اعتراضات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزادراه کرج ـ قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مأمورین کردند.

در حوادث این روز، «سیدروح‌الله عجمیان» یکی از حافظان امنیت به شهادت رسید.

رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از شهادت این شهید عزیز، طی تماس تلفنی، دستور تسریع در شناسایی و دستگیری متهمان و نیز رسیدگی و صدور حکم را صادر کردند.

در نهایت، ظهر امروز پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، آرای صادره در دیوان عالی کشور قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد؛ «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.

متهمان «محمد امین اخلاقی ساوجبلاغی»، «امین مهدی شکراللهی» و «فرزانه قره حسنلو» هر کدام به ۵ سال حبس نفی بلد و «علی معظمی گودرزی» به ۳ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.

حکم صادره در خصوص متهم «آرین فرزام‌نیا» نیز با توجه به ادعای متعاقب بستگان او مبنی بر ابتلای وی به بیماری افسردگی، برای معرفی به پزشکی قانونی از سوی دیوان عالی کشور نقض و پرونده جهت بررسی و صدور حکم مجدد به شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز اعاده شد.

واکنش صدا و سیما به قهر پدر روح الله عجمیان از برنامه زنده تلویزیونی

در توضیحات روابط عمومی‌ شبکه یک سیما در این باره آمده است:

برادر روح‌ الله عجمیان

در آستانه سالگرد شهادت شهید بزرگوار روح‌الله عجمیان، شبکه یک سیما بر خود لازم دانست از پدر این شهید عزیز برای حضور در برنامه پرمخاطب «صبح بخیر ایران» دعوت کند که در بخش پایانی گفت‌وگو، پدر بزرگوار شهید، ضمن تاکید بر تلاش‌ قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده قاتلان شهدا، ضمن نام بردن از فردی که در برنامه حضور نداشت، دخالت در فرآیند رسیدگی جهت کاهش مجازات و در نهایت آزادی دستگیرشدگان در پرونده‌های شهادت شهید عجمیان و شهید آرمان علی‌وردی را به ایشان نسبت داد.

مجری برنامه در راستای انجام وظیفه حرفه‌ای خود با احترام مجدد به همه خانواده‌های شهدا و مهمان محترم برنامه، سعی کرد فضای گفت‌وگو را مدیریت کند و ضمن تأیید فرمایشات ایشان مبنی بر تلاش نهادهای قضایی، بر لزوم تحقق و اجرای عدالت درخصوص قاتلان شهدای ارجمند امنیت تأکید ورزد که با ناراحتی مهمان محترم و ترک برنامه توسط ایشان مواجه شد.

برخود لازم می‌دانیم ضمن ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا، از جمله شهدای عزیز امنیت در اولین فرصت نسبت به پیگیری و پخش آخرین وضعیت پرونده قضایی قاتلان شهیدان روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی از زبان مسئولین ذی‌ربط اقدام نماییم.»

انتقاد مجری شبکه افق از قوه قضاییه

صحبت های اعتراضی پدر روح الله عجمیان واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت. از جمله امیرحسین ثابتی، مجری پرحاشیه ی شبکه ی افق و عضو جبهه ی پایداری که در توییتی به انتقاد از قوه قضاییه پرداخت.

ثابتی در توییتر خود نوشت:

برادر روح‌ الله عجمیان

اشاره ی ثابتی به حمید قره حسنلو و همسرش فرزانه حسنلو، از متهمان پرونده روح الله عجمیان است که هر دو پزشک هستند.

امیرحسین ثابتی همچنین در مورد موافقت یا مخالفت خود با اعدام متهمان پاسخ داد:

برادر روح‌ الله عجمیان

واکنش وکیل یکی از متهمان پرونده روح الله عجمیان

بابک پاک‌ نیا، وکیل یکی از متهمان پرونده روح الله عجمیان در گفتگویی با روزنامه «هم میهن» اظهار گرد کرد که در رابطه با روح‌ الله عجمیان دو پرونده تشکیل شده است؛ یکی درباره قتل و دیگری درباره محاربه. پاک نیا تأکید کرد که سیدمیرزا ولی‌ عجمیان در پرونده محاربه که به موکل او و افرادی مانند حمید قره‌حسنلو و… مرتبط می‌شود دارای سمت و حقی نیست و تنها در پرونده ی قتل فرزندش صاحب سمت و دارای حق است.

برادر روح‌ الله عجمیان
حمید قره حسنلو و همسرش فرزانه قره حسنلو

بابک پاک‌ نیا که وکیل حسین محمدی یکی از متهمان پرونده روح‌الله عجمیان که به ۱۰ سال نفی بلد در زندان کرمان محکوم شده و همچنین وکیل یکی از متهمان پرونده شهید آرمان علی‌وردی است، درباره ی ادعای پدر روح الله عجمیان مبنی بر اعمال نفوذ علی اکبر ولایتی در این پرونده تصریح کرد:

اگر قرار باشد بگوییم چون قره‌حسنلو یکی از متهمان این پرونده پزشک بوده است، به فرض خانواده یا دوستان او با ولایتی درباره پرونده صحبت کرده‌اند، باید به این نکته اشاره کرد که اگر چنین مسئله‌ای باشد به منزله دخالت در فرایند دادرسی است که در این صورت می‌توانیم به موارد بسیاری از این دست اشاره کنیم که به نفع طرف دیگر رخ داده است، از جمله اینکه دادگاه مرجعی بی‌طرف است، اما نحوه برخورد با آنها و ما و احترامی که به آنها گذاشته بود با نوع برخورد با ما بسیار متفاوت بود. بنابراین آیا صحیح است که ما هم مصاحبه کنیم و بگوییم که روند غیرعادی وجود داشت و در جریان دادرسی اعمال نفوذ شده و دادگاه بی‌طرف بود؟ قطعاً نباید چنین گفت و صحیح نیست.» او تصریح کرد:«من متوجه چنین موضوعی نشدم که آقای ولایتی در این پرونده دخالتی کند و اگر قرار به دخالتی بود که نباید به قره‌حسنلو حکم ۱۵ سال حبس داده می‌شد.

واکنش مشاور علی اکبر ولایتی به صحبت های پدر روح الله عجمیان

صالح اسکندری یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورین دفتر علی اکبر ولایتی طی یادداشتی برای خبرگزاری فارس، ضمن بیان اطلاعات جدیدی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان به برخی انتقادات پاسخ داد.

برادر روح‌ الله عجمیان

در این یادداشت آمده است:

قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست.

دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است.

در ماجرای وساطت دکتر ولایتی برای یک پزشک که یکی از محکومین پرونده قتل شهید عجمیان است پس از درخواست ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و و طومار بیش از ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی وی و نیز پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی و تماس های مکرر انجمن های پزشکی با ایشان طی نامه ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام صرفا درخواست بررسی بیشتر کرده است و هیچ مکاتبه ای با قوه قضائیه در کار نبوده است.

دکتر ولایتی به عنوان یک پزشک قدیمی معتمد جامعه پزشکی کشور است از این منظر صرفا حامل پیام بخش موثری از جامعه پزشکی سراسر کشور بوده است»

پدر شهید عجمیان داغدار است و به خاطر این داغ سنگین و اطلاعات غلطی که به ایشان توسط برخی افراد مغرض داده شده در برنامه تلوزیونی نکاتی را بیان کرده است.

دکتر ولایتی در موضوع این گزارش به یقین رسیده اند و یقین پایه حجت شرعی است. ولایتی اهل سیاست بازی نبوده و نیست که جهت خوشایند یک جریان سیاسی و یا علیه جریان سیاسی دیگر موضعی اتخاذ کند.

برخی از واکنش های رسانه ای قابل پذیرش بود و ناشی از تعصب و غیرت جامعه انقلابی ایران روی خانواده شهدا به عنوان نور چشمهای ملت ایران بود. اما برخی از واکنش ها حکایت از نوعی تسویه حساب سیاسی با آقای ولایتی، خانواده شهدا و انقلاب داشت که از هر دو طرف غائله می شد اینها را فهمید و انگیزه های سیاسی پنهان آنها را مورد تحلیل قرار داد.

اظهارات خبرساز خواهر روح الله عجمیان

خواهر روح الله عجمیان، که این روزها حضور پدرش در برنامه صداو سیما حاشیه ساز شده، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرج بود. وی خواستار برخورد با مردانی شد که اجازه می دهند زنان شان بدون حجاب در پارک ها حاضر شوند.

برادر روح‌ الله عجمیان

سعیده عجمیان روز جمعه ۱۲ آبان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج افزود: با توجه به بدترین اتفاقاتی درسال گذاشته داشتیم اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود امروز نمی توانستیم با عزت و افتخار در کنار هم باشیم.

وی بیان کرد: جوانان پاکی مانند روح الله ها و آرمان ها رفتند و امروز عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

خواهر روح الله عجمیان افزود: آرمان ها و روح الله ها کل برنامه های دشمنان را زیر و رو کردند و امسال می بینیم که اسراییل غاصب در معرض نابودی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سرزمین ایران اسلامی صاحبی دارد که حرف هایش از زبان مبارک امام زمان (عج الله) جاری می شود و فردی مدیر، شایسته ، مدبر و والا مقام است.

خواهر روح الله عجمیان یادآورشد: روح الله جوانی پاک، ساده زیست و از بچگی عاشق شهادت بود و دیدیم که در جریان اغتشاشات سال گذشته چه بلایی سرش آوردند به طوریکه متهمان در دادگاه می گفتند وقتی بر روی قفسه سینه اش پریدیم صدای شکسته شدن سینه اش را شنیدیم.

وی تاکید کرد: نهضت شهادت طلبانه روح الله ها و آرمان ها شروع شده و ایران پر از روح الله و آرمان شده است.

خواهر روح الله عجمیان گفت: امروز متاسفانه وضعیت حجاب در جامعه اسلامی مناسب نیست و مشکل فقط بانوان فقط نیستند بلکه مردان بی غیرتی که در پارک هاهمسران بی حجاب خود را نیز می چرخانند هم مقصرند.

وی یاد آور شد: امروز درجامعه اسلامی چرا بانوان محجبه نباید راحت زندگی کنند و حرف بزنند ، مساله حجاب را چه زمانی و چه کسی درست می کند؟

این سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت: با داشتن رهبری مانند سید علی بهترین کشور هستیم به شرط اینکه گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی اضافه کرد: امروز باید بچه ها را از همان بچگی با آرمان های انقلاب آشنا کرد بنابراین پدرها و مادرها باید دقت نظربیشتری در خصوص کلاس های بی هدف و گوشی هایی که در دست فرزندانشان است داشته باشند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات مدارس آن است که بیانات رهبری معظم انقلاب به خوبی توضیح داده نمی شود بنابراین باید بچه هایی آماده کنیم که سربازان گمنام امام زمان عج الله باشند.

دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • حاج حشمت آبان ۱۳, ۱۴۰۲

    شایعه میکنن این پدر بزرگوار، پژو پارس سفید مدل سال گرفته یا درخواست دو واحد آپارتمان داده..

    • محمود آبان ۱۴, ۱۴۰۲

      بله برادر حاج‌ پشمک🤣😂🤣🤣

      • hh آبان ۱۷, ۱۴۰۲

        با حاجی دانشمند فرزانه درست صحبت حرف بزن 😤
        فک کردی کیی؟😆
        ای مزدور انگلیس استکبارررر …. با استاااااد مودب داشته باش 😆
        درود خدا بر حاج محمود حشمت 🙏😄

        • حاج حشمت آبان ۱۸, ۱۴۰۲

          درود بر تو ای برادر
          اینها …هستند و برای یک شانه تخم مرغ و تن ماهی اینگونه ما را مورد هجوم قرار میدهند
          من خوشحال هستم یارانی همچون شما در این سایت پیدا کرده ام
          به امید خدا باطل را شکست خواهیم داد

    • محمد آبان ۱۷, ۱۴۰۲

      حرف مفت نزن خیلی سعی کردم حرفی بزنم اجازه ثبت نظرم از طرف سایت داشته باشه این شما و امثال شما ها هستید که خودتون به پول ماشین خونه میفروشید شهید عجمیان که کارگر ساده بود شهید عجمیان اگه به وعده پول ماشین وام خونه اومد بود تو خیابون اولا که با دست خالی نمیومد دوما تنها نمیومد
      بدبخت ملتی که قهرمان های واقعی خودشون نشناسن

  • نوید آبان ۱۷, ۱۴۰۲

    میترسم کامنت بدم پدر آقای عجمیان درخواست اعدام مو بده

  • حاج محمود آبان ۱۸, ۱۴۰۲

    حداقل باید ده ها نفر را به اشد مجاذات می رساندند در انجام مجاذات ها احمال کاری شد

  • مملی آبان ۱۸, ۱۴۰۲

    اولا خطاب ب خانم عجمیان بگم ک: بی غیرت همه اقوام و قوم خویش خودته خانم عجمیان،دوما شما میگی داداشم روح الله از بچگی آرزوی شهادت داشت!خب حالا ک ب آرزوی بچگیش رسیده پس باید خوشحال بشید.
    سوما بخاطر ۱نفر برادر شما میبایست۸۵میلیون نفرو اعدام دسته جمعی کنن ک شماها دلتون خنک بشه؟افکار داعش گونه!
    و اینکه شما ها تریبون و قدرت و …. در اختیار دارید برای احقاق حق،بازهم ناراضی هستید ک بحق خودتون نرسیدید پس امسال خانواده حدیث نجفی،مهرشاد شهیدی،…… و کسانی ک با شلیک تفنگ ساچمه ای کور شدن و خسارات جانی جبران ناپذیر دیدن باید حق خودشون رو از کی مطالبه کنن.بس کنید تورو ب هرچی ک اعتقاد دارید،طبق آمار های رسمی خود حکومت بیش از۵۰٪ملت زیر خط فقر مطلق هستن و مردم از روی فقر و تبعیض ب مرگ تدریجی دارن دچار میشن،نرخ تن‌فروشی زنان شوهر دار و فحشا رو نگاه بندازید.عزت ملت ما با شرکت در مراسم خاکسپاری حدیث نجفی و….لکه دار نشده بلکه زمانی بی عزت شدیم ک برادران مجاهد و عزیز عراقی و اعراب برای تخلیه حس شهوت خودشون ب مشهد مقدس سفر کردن و برای عرب ها جاذبه سکسی و تور توریست جنسی …. برای دینار و دلار خیلی از نوامیس ایرانی مجبور شدن خیلی خفت هارو ب جان بخرن.شرم بر هر کسی ک واقعا همه اینارو میدونه و میبینه اما خودشو ب خریت میزنه برای حفظ منافع و تناقل از آخور و توبره ای ک ازش نشخوار میکنه